Nakon Baylissa, vraća se i Haga

untitled22

Premda naslov zvuči fantastično, namjerno je napuhan no ne i neistinit. :) Nakon Giuglianovog nezgodnog pada na treningu prve utrke u Phillip Islandu, Ducati je pred novinare i cijelu svjetsku javnost bacio bisere angažirajući Troy Baylissa da se na domaćoj stazi vozi tvorničkog Pangiale R-a. Nakon prvotnog šoka, pozitivnog kao i uvijek kad se spominje ime australske hodajuće legende, svi su s nestrpljenjem čekali kako će se Bayliss snaći u starom-novom okruženju, skoro sedam godina kasnije,  bez profesionalnih treninga i s navršenih 46 godina. Startao je izvrsno, borio se oko sedmog mjesta ali samo do pola utrke kada je zbog neutrenirane vožnje potrošio gume te završio na trinaestom mjestu. Slično se dogodilo i u drugoj utrci kada je izašao u box promjeniti gume ali povratak nije bio dovoljno brz da uhvati priključak. Nešto prije kraja utrke čak su ga vodeći “iberundali” što je logičan slijed ali svejedno nije oku ugodno. Sada su potvrđene najave da će i na slijedećoj utrci Bayliss ponovno nastupiti, ovaj put s više vremena za trening pa da vidimo može li to biti dovoljno da utrku kvalitetno odvozi do kraja. Očekivanja javnosti su ovaj put sigurno manja, odnosno realnija. E sad se vraćamo na naslov odnosno na dio koji se odnosi na Hagu. Noriyuki Haga po mnogima je najsimpatičniji japanski vozač u novijoj povijesti. Uvijek pri, nesretnim spletom okolnosti nikad na samom vrhu. Sada se i on vraća utrkivanju ali ipak samo na Asia Road Race Championship gdje će u klasi Supersport voziti GSXR600. Vlasnik tima je isto poznati Yukio Kagayama koji će voziti klasu 1000. Njih dvojica već nekoliko sezona, uz još jedno superpopularno lice koje ćete prepoznati na slikama ispod ;),  zajedno voze poznatu utrku 8 sati Suzuke. Za razliku od Baylissa koji se posvetio amaterskom sportu, Haga je prošlih godina bio aktivan i moglo se naletjeti na njegovo ime pri raznim testiranjima, čak i u kombinacijama za ozbiljnija prvenstva. Haga je izjavio kako se veseli novom izazovu i da se nada kako će opravdati očekivanja, dok je Kagayami, sudeći prema izjavama,  primarno promovirati motosport i japansku moto industriju. Zanimljivo kako su obojica izjavili da će na osnovu dugogodišnjeg iskustva pokušati pobjediti, ali prije svega mlade snage naučiti starim tajnama utrkivanja… :)

2013-8tai-1

schwantz-3-e1375279708613

 

 

Prethodni članakMelandri se vraća u SBK?
Sljedeći članakThe Tough One 2015 – video