No Fear No Limit 2014 by Akrapovič

Raša, malo istarsko mjesto u blizini Labina od 7-9. ožujka  po 7. puta zaredom bilo je domaćin i ovaj put odlično organizirane hard enduro utrka koja svake godine privlači veliki broj stranih vozača. Dečki iz Istra enduro tima su i ove godine odradili odličan posao te su na startu imali 199 vozača . U klasi Expert prijavilo se 134 vozača, klasi Team 27 timova i u klasi Trial 11 vozača. Za ovu utrku su i posebno pripremili nove, još teže dijelove, te se prolazilo kroz tunel koji se nalazi iza stare tvornice a prolazilo se i kroz samu tvornicu. Sretnici koji su uspjeli završiti utrku imali su priliku provozati se preko krova stare tvornice te se po stepenicama spustiti u cilj što je dodatno dalo na atraktivnosti same utrke .

Ove godine Prolog je počeo u petak i vozači su mogli izlaziti na trening svaku minutu tako da je u petak bilo moguće napraviti i po 3 do 4 izlaza od kojih su se svi mjerili, dokje u subotu bilo moguće izaći samo 2 puta na Prolog i to po startnim brojevima koji su dodjeljeni vozačima prije utrke. Od svih vožnji u petak i subotu najbolje vrijeme  se uzimalo kao vrijeme koje je određivalo startna mjesta za nedjeljnu utrku .

Prognoza  je bila savršena,  15-tak stupnjeva i sunčano vrijeme uz laganu buru koja je prosušila stazu skoro na svim dijelovima.  Ove godine konkurencija u Expert  klasi je bila kao nikad dosad. Sama činjenica da se ustrijanac Brandauer, koji inače dominira, na prologu vrtio oko 10. mjesta.

Najbrži na prologu bili su Philipp Sholz, KTM-ov tvornički Extreme enduro vozač te Dieter Rudolf i Philipp Schneider koji su se izmjenjivali na vodećim pozicijama tokom oba dana prologa. Od naših dečki u Expert klasi  na prologu je bio najbolji Marko Prodan na Husqvarni koji je zauzeo 16-to mjesto,  Manuel Černeka na Shercu 20-tom mjestu, Tomislav Marić na Freerideu bio je 48-mi, Lovre Antišin zauzeo je 51. mjesto, te Škalec Damir 69-to. Imali smo i vozače u klasi Team i to Tihomir Kotarski i Ivica Platužić iz TK racing i servis Platužić team koji su zauzeli 6-to  mjesto na prologu te Malkić Leo i Filipović Karlo iz Brela Windfucker tima sa odličnim 9-tim mjestom. Moramo spomenuti i naše susjede Slovence Mihu Špindlera koji je bio na 6. mjestu u Expert klasi na prologu i definitivno jedan od favorita za pobjedu, te Marka Goršeka  koji je zauzeo odlično 17. mjesto u Expertima.

Utrka je startala u nedjelju u 9:00 i u svakoj minuti puštalo se po 2 vozača te je svaki od njih imao 4 sata da završi utrku. Kako je vrijeme bilo odlično tako je i staza bila puno prohodnija iako je i kao takva fizički vrlo naporna a potrebno je i poznavati zavidnu tehniku u vožnji kako bi savladali neke od prirodnih prepreka.  Bilo je 16 ček pointa za Experte i Triale te 14 za team klasu koja je dodatno imala i neke zaobilaske težih ček pointa. Većina staze je tzv. „single trail“ i na dosta mjesta se vozi po kosinama gdje vas jedna mala greška ili nepromišljen potez može dovesti u situaciju da narednih 15-tak minuta vadite motor iz rupe i pritom utrošite zadnji atom snage, osim ako vam netko ne pomogne, tako da se na CP 7  vrlo brzo konkurencija pretvara u najboljeg prijatelja koji vam zajedno sa još 2-3 vozača pomaže da se izvučete na vrh .

Ove godine na cilj je došlo 9 vozača u Expert klasi, 2 vozača u Trial klasi i 2 tima.

U Expertima je pobjedio Philipp Sholtz koji je u cilj ušao za nevjerojatna 2 sata i 11 minuta ispred našeg susjeda iz Slovenije Mihe Špindlera  koji je kasnio samo 10 minuta. Treći je došao Philipp Bertl koji je stigao za 2 sata i 56 minuta.  Marko Prodan je bio jedini Hrvat koji je završio utrku zauzevši 8. mjesto za 3 sata i 44 minute ispred još jednog Slovenca, Marka Goršeka, koji je bio posljednji vozač koji je završio utrku u ovoj klasi. Manuel Černeka je uspio doći do 13 CP te je zauzeo 19. mjesto, Tomislav Marić je na CP 8 probio dekl kvačila te je tako vozio do 11 CP gdje mu je isteklo vrijeme i zauzeo je 30. mjesto, Skalec Damir je došao do CP 7 i zauzeo je 64. mjesto a Lovre Antišin je na CP5 probio pumpu vode te je morao odustati pa je na 101. mjestu.

Među timovima prvi su završili Česi Zdenek Cyprian i David Cyprian koji su dominirali i na oba dana prologa, drugo mjesto pripalo je Oliveru Leitneru i Michaelu Reibu a treće mjesto zauzeli su naši Tihomir Kotarski i Ivica Platužić. Iako nisu uspili završiti u vremenu ovo je odličan rezultat, Malkić Leo i Karlo Filipović su na kraju zasjeli na 6. mjesto i u vremenu su došli do CP 10.

U klasi Trial pobjedio je Slovenac Grega Kleč ispred Austrijanca Trippolt  Güntera.

Teško je prenijeti na papir doživljaje sa ovog eventa , čak ni slike ni video zapisi to ne mogu dočarati jer to trebate doživjeti uživo da bi ste se uvjerili u težinu ove staze. Mi vam možemo reći da smo proveli odličan vikend pun adrenalina, da se veselimo sljedećoj utrci u Raši, i naravno, da ćemo i iduće godine biti tamo. Nadamo se da će se ovakvi eventi nastaviti održavati u Hrvatskoj te se nadamo da će osim ove utrke te one u Lici, uskoro pojaviti još koji organizator kako bi ova u svijetu vrlo popularna disciplina zaživila i kod nas na nivou na kojem zaslužuje.

Rezultati klasa Expert: http://www.x-tracks.eu/Result-EXPERT.pdf

Rezultati klasa Trial: http://www.x-tracks.eu/Result-TRIAL.pdf

Rezultati utrka Team: http://www.x-tracks.eu/Result-TEAM.pdf

Video Prolog: http://www.youtube.com/watch?v=WZXMQilKJ4k&feature=youtu.be

65400_326302034183815_81743378_n 559934_581859648587661_1384159570_n 1238284_10152257934152871_152672705_n 1487275_581861525254140_33707184_n 1779831_10152257976507871_566366610_n 1796583_10152257918632871_1357669718_n 1798420_581863348587291_1097165349_n 1898213_10152257859272871_830575051_n 1904061_10152257971197871_276156758_n 1920166_581861588587467_1025201256_n 1920350_10152257856542871_1299893083_n 1926694_10152257981487871_1262069442_n 1926779_10152257981412871_2119468544_n 1959264_581859215254371_1838038395_n 1965006_326301640850521_105412173_n 1979850_581855871921372_210386502_n 1982138_10152257937882871_2047821173_n 10001517_10152257857397871_2028013284_n 10013725_581859578587668_491524780_n

 

Tekst/Foto: Tomislav Marić/Sanja Črnac

 

Prethodni članakDucati Monster 1200 S stigao u HR
Sljedeći članakNova Vespa Primavera u salonima!