Novi voditelj sportskog odjela u Apriliji

01_Romano_Albesiano

 

Piaggio Grupa objavila je da će Romano Albesiano preuzeti vođenje sportskih aktivnosti Aprilije uz svoju trenutačnu ulogu voditelja Motociklističkog tehničkog centra Piaggio Grupe.  Bez odgode prihvaćena je ostavka Luigija Dall’Igne te mu Piaggio Grupa želi sve najbolje. Do ostavke je došlo uslijed neslaganja u strateškoj viziji upravljanja sportskim aktivnostima, kao i u pogledu rezultata do sada postignutih u ovogodišnjoj sezoni Superbike svjetskog prvenstva.

Romano Albesiano rođen je u Cuneu, u Italiji prije 50 godina te je završio politehnički fakultet u Torinu, gdje je stekao zvanje inženjera aeronautike. Svoju karijeru započeo je u Cagiva Motor S.p.A. gdje je sudjelovao u razvoju 500 GP motocikala od 1991. do 1994. godine. Od 1995. do 1997. godine surađivao je s tvrtkom Fondmetal Technologies kao voditelj projekta aerodinamike za  Mercedes AMG vozila koja su sudjelovala na DTM prvenstvu (osvojeno prvo mjesto 1995. i 2. mjesto 1996. godine) i GT FIA prvenstvu.

Nakon povratka u Cagiva Motor 1998. godine, Albesiano je napredovao do položaja voditelja odjela istraživanja i razvoja motornih vozila za marke Cagiva i  Husqvarna te je uz to vodio i sportske aktivnosti za marku Husqvarna, koja je pod njegovim vodstvom osvojila dva naslova svjetskog prvaka.

Piaggio Grupi pridružio se 2005. godine kao voditelj razvoja proizvoda za Apriliju, a trenutačno vodi Motociklistički tehnički centar koji je zadužen za cijelu Piaggio Grupu. Tu će dužnost zadržati uz vođenje mehaničara Aprilia Racing tima što će dodatno ojačati strategiju bliske suradnje serijske proizvodnje i natjecateljskih aktivnosti.

Kao voditelj Motociklističkog tehničkog centra, Romano Albesiano vodio je razvoj motocikla Aprilia RSV4 i njegovog V4 agregata od 1.000 cm³ koji predstavlja izvanrednu tehničku osnovu na kojoj je Aprilia Racing dosad osvojio 4 Superbike naslova svjetskog prvaka.

Uz razvoj cijelog niza novih Aprilia motocikala koji se uz RSV4 ponose i modelima poput Tuono V4, Caponord 1200 i Dorsoduro, Albesiano i njegov tim uspješno su obnovili Moto Guzzi liniju proizvoda što uključuje razvoj nove generacije V7 linije s pogonskim agregatom od 750 cm³ i izvanrednog modela Moto Guzzi California 1400 koji u svojim Touring i Custom verzijama predstavlja vrh ponude ove marke iz Mandella del Laria.

02_Romano_Albesiano

Prethodni članakMoto GP – Sepang 2013
Sljedeći članakBMW R nineT