SBK – Istanbul 2013

Eugene Laverty i Aprilia ostavili su trag na prvom turskom Superbike natjecanju izvanrednom dvostrukom pobjedom. Nakon uvjerljive pobjede u prvoj utrci, vozač iz Sjeverne Irske ponovio je uspjeh i u drugoj utrci. 50 novoosvojenih bodova postavlja ga na treće mjesto u ukupnom poretku, samo 26 bodova iza vodećeg vozača.

Sylvain Guintoli osvojio je treće mjesto u drugoj utrci nakon što je prvu utrku završio na četvrtom mjestu uz bolove uzrokovane ozljedom desnog ramena. Tursko kolo prvenstva povećalo je prednost Aprilije u ukupnom poretku među konstruktorima pa Aprilia sada vodi s 419 bodova ispred Kawasakija (377 bodova), BMW-a (354 boda), Honde (216 bodova), Suzukija (193 boda), Ducatija (144 boda) i Yamahe (4 boda).

Nakon izvrsnog starta sa četvrte startne pozicije u prvoj utrci, Laverty je odmah sustigao Toma Sykesa koji je startao s prve startne pozicije. Pravo vrijeme za pretjecanje došlo je u 11. krugu kad je manje trošenje guma nagradilo strategiju vozača iz Sjeverne Irske. Uz izvrsne performanse svoje Aprilije RSV4 Laverty je nastavio agresivno voziti te je iz kruga u krug povećavao svoju prednost. Do kraja utrke imao je više od dvije sekunde prednosti ispred Sykesa koji je utrku završio na drugom mjestu. Stvari su se vrlo slično odvijale i u drugoj utrci u kojoj je Eugene također ostvario dobar start no nije započeo s agresivnom vožnjom sve do 12. kruga. Njegovi konkurenti nisu mogli pratiti njegov tempo pa je završio utrku s jednom i pol sekundom prednosti.

Treće mjesto koje je osvojio u drugoj utrci nije u potpunosti zadovoljilo Sylvaina Guintolija koji je izvanredno dobro odvozio kvalifikacije i superpole. U prvoj utrci, nakon agresivnog starta, Sylvain je pokušao preuzeti vodstvo ali je na kraju klonuo pred napadima Melandrija u borbi za treće mjesto. U drugoj utrci, Guintoli je primijenio drukčiju strategiju čuvajući svoju energiju za napad na kraju utrke. Na žalost, unatoč dobrim vremenima odvoženih krugova, prednost koju su Laverty i Sykes ostvarili spriječila ga je u ostvarivanju boljeg plasmana od trećeg mjesta. Sylvainov je najveći problem bila bol u ozlijeđenom ramenu, pogotovo tijekom druge utrke.

U ukupnom poretku vodi Sykes sa 323 boda ispred Guintolija s 315 i današnjeg duplog pobjednika Lavertyja s 297 bodova. Četvrti je Melandri s osvojenih 290 bodova dok ostali iza njega već prilično zaostaju. Slijedeća utrka vozi se u Laguni Seci.

 

4_ApriliaRacing_Laverty1-1024x741_jpg_650

4-Badovini15938f_jpg_650_490

0235_p11_laverty_action_jpg_2000

w825h549_0000034000F3D997_jpg_650_490

 

 

Istanbul Park – FIM Superbike World Championship – Race 1

1. Eugene Laverty (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 34’57.650

2. Marco Melandri (BMW Motorrad GoldBet SBK) BMW S1000 RR 34’59.659

3. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 35’01.082

4. Sylvain Guintoli (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 35’01.569

5. Davide Giugliano (Althea Racing) Aprilia RSV4 Factory 35’13.480

6. Toni Elias (Red Devils Roma) Aprilia RSV4 Factory 35’13.595

7. Jules Cluzel (Fixi Crescent Suzuki) Suzuki GSX-R1000 35’14.571

8. Chaz Davies (BMW Motorrad GoldBet SBK) BMW S1000 RR 35’19.141

9. Leon Haslam (Pata Honda World Superbike) Honda CBR1000RR 35’37.836

10. Michel Fabrizio (Pata Honda World Superbike) Honda CBR1000RR 35’37.868

11. Federico Sandi (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 35’39.350

12. Vittorio Iannuzzo (Grillini Dentalmatic SBK) BMW S1000 RR 36’37.199

13. Tolga Uprak (CMS-Eypbike Racing Team) Kawasaki ZX-10R 35’40.142

14. Yunus Ercelik (Sampiyon 169 Team) BMW S1000 RR 36’19.417

 

Istanbul Park – FIM Superbike World Championship – Race 2

1. Eugene Laverty (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 34’58.775

2. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 35’00.483

3. Sylvain Guintoli (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 35’02.827

4. Marco Melandri (BMW Motorrad GoldBet SBK) BMW S1000 RR 35’09.635

5. Toni Elias (Red Devils Roma) Aprilia RSV4 Factory 35’10.946

6. Chaz Davies (BMW Motorrad GoldBet SBK) BMW S1000 RR 35’11.171

7. Jules Cluzel (Fixi Crescent Suzuki) Suzuki GSX-R1000 35’16.209

8. Leon Haslam (Pata Honda World Superbike) Honda CBR1000RR 35’16.458

9. Davide Giugliano (Althea Racing) Aprilia RSV4 Factory 35’24.545

10. Michel Fabrizio (Pata Honda World Superbike) Honda CBR1000RR 35’37.510

11. Mark Aitchison (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 35’47.667

12. Federico Sandi (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 35’47.911

13. Vittorio Iannuzzo (Grillini Dentalmatic SBK) BMW S1000 RR 36’35.364

14. Tolga Uprak (CMS-Eypbike Racing Team) Kawasaki ZX-10R 35’31.608

15. Yunus Ercelik (Sampiyon 169 Team) BMW S1000 RR 35’45.795

Prethodni članakMichelin City Grip Winter
Sljedeći članakMoto GP – Misano 2013