SBK – Nurburgring

Pomalo u sjeni Moto GP-a i novih SBK pravila za slijedeću sezonu, vožene su vrlo atraktivne utrke svjetskog Superbike prvenstva. Vikend u Njemačkom Nurburgringu donio je prvi Pole za Ducati po kišnom vremenu i dvije prekinute utrke. Prva utrka prekinuta je u predzadnjem krugu zbog ulja na stazi uzrokovanog kvarom Sandijevog Kawasakija, a najvišu cijenu su platili padovima Rea i Camier. Rea je slomio bedrenu kost, prilično nezgodnu i dugotrajnu ozlijedu. Gubitnik je bio i Melandri koji je u trenutku prekida odličnom vožnjom već prošao Sykesa ali pravila su jasna: u zadnjeg završenom krugu bio je na drugom mjestu. Iza njega odličan timski kolega Davies te Guintoli koji je uspio skupiti nešto bodova. Badovinijev bljesak s kvalifikacija ugašen je 9. mjestom, ispred Chece koji je startao iz zadnjeg reda. Na startu nije bilo Baza koji je nezgodnim padom na jutrošnjem warm up-u “zaslužio” poštedu uz eventualnu mogućnost nastupa u drugoj utrci što se ipak nije dogodilo. I bolje, obzirom da se kasnije potvrdila fraktura izuzetno opasnog C2 kralješka.

I druga utrka je prekinuta zbog istog razloga, ulja na stazi, a ovaj put je glavni krivac bio Smrz odnosno njegova Yamaha. Vodeći na kraju posljednjeg odvoženog kruga bio je Davies ispred Lavertyja i Melandrija. Četvrto i peto mjesto uzeli su Sykes i Guintoli i time još više zakomplicirali situaciju u ukupnom poretku jer je sad između njih samo jedan bod razlike. Za sad je taj bod u korist Sykesa ali još su četiri vikenda pred nama pa je to zapravo prilično nebitan podatak. Bitnije je naglasiti odličan vikend za BMW koji, zanimljivo, postiže dobre rezultate od službene objave da se slijedeće godine povlače iz Superbike-a. Ne znamo da li su se mehaničari opustili i napravili konkurentniji motor ili Melandri i Davies traže nove poslodavce, iako se priča da je Melandriju već ponuđen angažman u Hondi, ali u svakom slučaju očigledno je ta vijest pozitivno utjecala na BMW tvornički team.

Pirelli je objavio svoju statistiku za utrku na Nurburgringu 2013:

– ukupno donešenih guma 4462;

– broj varijanti (dry, intermediate, wet) za Superbike: 5 prednjih i 6 stražnjih;

– broj raspoloživih guma po vozaču: 33 prednje i 34 stražnje;

– temperatura u utrci: zrak 14C, podloga 21C u prvoj utrci i zrak 20C, podloga 31C u drugoj utrci;

– maksimalna postignuta brzina sa Pirelli Diablo Superbike gumom: 279,8 km/h. Postigao ju je Melandri u prvoj utrci u 15-om krugu.

 

 

1

 

2

 

3

 

4

 

 

Race 1:

1 T. SYKES GBR Kawasaki Racing Team Kawasaki ZX-10R 17 Laps

2 M. MELANDRI ITA BMW Motorrad GoldBet SBK BMW S1000 RR 17 +0.269

3 C. DAVIES GBR BMW Motorrad GoldBet SBK BMW S1000 RR 17 +0.714

4 S. GUINTOLI FRA Aprilia Racing Team Aprilia RSV4 Factory 17 +6.427

5 D. GIUGLIANO ITA Althea Racing Aprilia RSV4 Factory 17 +8.526

6 M. FABRIZIO ITA Red Devils Roma Aprilia RSV4 Factory 17 +13.234

7 L. HASLAM GBR Pata Honda World Superbike Honda CBR1000RR 17 +13.818

8 J. CLUZEL FRA Fixi Crescent Suzuki Suzuki GSX-R1000 17 +18.726

9 A. BADOVINI ITA Team Ducati Alstare Ducati 1199 Panigale R 17 +21.049

10 C. CHECA ESP Team Ducati Alstare Ducati 1199 Panigale R 17 +22.774

11 M. AITCHISON AUS Team Pedercini Kawasaki ZX-10R 17 +33.284

12 M. SMRZ CZE Yamaha Motor Deutschland Yamaha YZF R1 17 +48.329

13 M. REITERBERGER GER Vanzon-Remeha-BMW BMW S1000 RR 17 +48.627

14 V. IANNUZZO ITA Grillini Dentalmatic SBK BMW S1000 RR 17 +1′32.530

15 E. LAVERTY IRL Aprilia Racing Team Aprilia RSV4 Factory 15 +2 Laps

 

Race 2:

1. Chaz Davies (BMW Motorrad GoldBet SBK) BMW S1000 RR 34′36.933

2. Eugene Laverty (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 34′37.065

3. Marco Melandri (BMW Motorrad GoldBet SBK) BMW S1000 RR 34′37.299

4. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 34′38.122

5. Sylvain Guintoli (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 34′38.554

6. Davide Giugliano (Althea Racing) Aprilia RSV4 Factory 34′40.166

7. Ayrton Badovini (Team Ducati Alstare) Ducati 1199 Panigale 34′51.610

8. Michel Fabrizio (Red Devils Roma) Aprilia RSV4 Factory 34′55.792

9. Max Neukirchner (MR-Racing) Ducati 1199 Panigale 34′59.058

10. Carlos Checa (Team Ducati Alstare) Ducati 1199 Panigale 35′00.761

11. Mark Aitchison (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 35′07.377

12. Markus Reiterberger (Vanzon-Remeha-BMW) BMW S1000 RR 35′13.352

13. Leon Haslam (Pata Honda World Superbike) Honda CBR1000RR 35′36.720

14. Jules Cluzel (Fixi Crescent Suzuki) Suzuki GSX-R1000 35′42.264

15. Vittorio Iannuzzo (Grillini Dentalmatic SBK) BMW S1000 RR 36′04.314

 

 

Ukupan poredak:

POSITION RIDER TEAM POINTS
1 Tom Sykes Kawasaki Racing 287
2 Sylvain Guintoli Aprilia Racing 286
3 Marco Melandri BMW GoldBet Motorrad 257
4 Eugene Laverty Aprilia Racing 247
5 Chaz Davies BMW GoldBet Motorrad 221
6 Loris Baz Kawasaki Racing 180
7 Jonathan Rea Pata Honda 176
8 Michel Fabrizio Red Devils Roma Aprilia 156
9 Jules Cluzel Fixi Crescent Suzuki 123
10 Davide Giugliano Althea Aprilia 121

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prethodni članakMotoPed
Sljedeći članakExtreme Enduro Lika – prijavite se na vrijeme!