WSBK 2013 – Silverstone

Iza nas je vrlo uzbudljiv vikend u Silverstoneu. Jedna mokra i jedna polumokra utrka gurnuli su favorite u drugi plan i donijele pomalo neočekivane rezultate. Iznenađenja su počela već na treninizima i superpole-u a nastavila se i u utrkama. Prva utrka, vožena na mokroj podlozi najviše je odgovarala Rei koji je osvojio prvo mjesto a iza njega su se smjestili Laverty i Camier. Glavni pretendenti na naslov bili su na 4. mjestu, Guintoli i prilično neuvjerljivi Sykes na 11. mjestu.

Race 1:
1. Jonathan Rea (Pata Honda World Superbike) Honda CBR1000RR 37’16.058
2. Eugene Laverty (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 37’19.131
3. Leon Camier (Fixi Crescent Suzuki) Suzuki GSX-R1000 37’19.538
4. Sylvain Guintoli (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 37’19.666
5. Loris Baz (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 37’20.198
6. Jules Cluzel (Fixi Crescent Suzuki) Suzuki GSX-R1000 37’21.717
7. Leon Haslam (Pata Honda World Superbike) Honda CBR1000RR 37’22.501
8. Ayrton Badovini (Team Ducati Alstare) Ducati 1199 Panigale R 37’26.602
9. Marco Melandri (BMW Motorrad GoldBet SBK) BMW S1000 RR 37’30.075
10. Chaz Davies (BMW Motorrad GoldBet SBK) BMW S1000 RR 37’30.225
11. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 37’30.238
12. Max Neukirchner (MR-Racing) Ducati 1199 Panigale R 37’42.594
13. Carlos Checa (Team Ducati Alstare) Ducati 1199 Panigale R 37’59.619
14. Michel Fabrizio (Red Devils Roma) Aprilia RSV4 Factory 38’02.431
15. Mark Aitchison (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 38’49.682
16. Federico Sandi (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 39’26.033
17. Vittorio Iannuzzo (Grillini Dentalmatic SBK) BMW S1000 RR 38’38.584
RT. Davide Giugliano (Althea Racing) Aprilia RSV4 Factory 26’04.504

Druga utrka kreće po suhoj podlozi ali se bijela zastava pokazala več  nakon dva kruga. Laverty je poveo ali uskoro se iz gužve probija Baz i osvaja prvu poziciju. Ubrzo nakon toga utrka postaje kao mali Moto3 gdje se u seriji od nekoliko zavoja gubi i dobiva po nekoliko pozicija, toliko da niti kamera nije mogla uhvatiti svu akciju i guranja. Nekoliko krugova prije kraja izvrsno Daviesu razletio se motor na BMW-u nakon čega je ispao iz utrke ali se tada već Laverty opasno počeo približavati vodećoj dvojici i izgledalo je da bi ih mogao dobiti. Dva kruga prije kraja u jednom brzom desnom zavoju Baz jedva ostaje na kotačima a Cluzel pada, diže se i nastavlja, a par trenutaka nakon toga na istom mjestu nezgodno pada i Haslam međutim tada je već crvena zastava na snazi i uztrka se prekida. Obzirom na pravila, Cluzel ipak osvaja drugo mjesto dok je Laverty treći. Guintoli je završio na 6. mjestu a Sykes odmah iza njega.

Race 2:
1. Loris Baz (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 33’46.622
2. Jules Cluzel (Fixi Crescent Suzuki) Suzuki GSX-R1000 33’47.231
3. Eugene Laverty (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 33’47.491
4. Jonathan Rea (Pata Honda World Superbike) Honda CBR1000RR 33’48.767
5. Leon Camier (Fixi Crescent Suzuki) Suzuki GSX-R1000 33’48.851
6. Sylvain Guintoli (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 33’48.996
7. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 33’52.413
8. Ayrton Badovini (Team Ducati Alstare) Ducati 1199 Panigale R 34’06.748
9. Marco Melandri (BMW Motorrad GoldBet SBK) BMW S1000 RR 34’06.831
10. Carlos Checa (Team Ducati Alstare) Ducati 1199 Panigale R 34’07.251
11. Michel Fabrizio (Red Devils Roma) Aprilia RSV4 Factory 34’07.391
12. Max Neukirchner (MR-Racing) Ducati 1199 Panigale R 34’08.029
13. Federico Sandi (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 34’31.637
14. Mark Aitchison (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 34’32.560
15. Davide Giugliano (Althea Racing) Aprilia RSV4 Factory 34’32.658
16. Vittorio Iannuzzo (Grillini Dentalmatic SBK) BMW S1000 RR 35’08.829
RT. Leon Haslam (Pata Honda World Superbike) Honda CBR1000RR 34’06.566
RT. Chaz Davies (BMW Motorrad GoldBet SBK) BMW S1000 RR 29’33.669

U ukupnom poretku Guintoli vodi s 13 bodova prednosti pred Sykesom a u igri je i Laverty kojeg od drugoplasiranog dijeli jedna pobjeda ali koji u zadnje vrijeme pokazuje više koncentracije od vodećeg dvojca. Iza njega je Melandri kojeg obzirom na situaciju u BMW-u ipak ne bi gurali među favorite.

Od ostalih utrka vrijedi spomenuti kontroverznu situaciju u zadnjem krugu Supersport utrke kad je došlo do sudara između Sofuoglua i Lowesa pri čemo Lowes pada ali se i diže i završava utku na drugom mjestu.

 

 

 

415802_6465_big_3_ApriliaRacing_Laverty_Friday

w825h550_000003400000D22D_JPG_650_490

wsb9jules-cluzel8_jpg_650_490

Prethodni članakVespa 946 stigla u Hrvatsku!
Sljedeći članakCrutchlow u Ducatiju