“Titanic trio” nastavio je borbu u Argentini. Lov na Bautistu i nastojanje da Španjolcu pokušaju uzeti što više bodova, Razgatlioglu i Rea shvatili su vrlo ozbiljno s obzirom da su i jedan i drugi bili najbrži na slobodnim treninzima. S druge strane Bautista i tvornički Ducati team nisu pokazivali slabosti visokim plasmanom na treninzima a u konačnici i čvrsto držeći prvo mjesto u ukupnom poretku s 56 bodova prednosti. Kvalifikacije su potvrdile rezultate s treninga, Pole je pripao Razgatliogluu s novim rekordom staze, zatim se plasirao Rea pa Bautista. U drugi red su se ugurali Lecuona, Redding i Baz dok je najčešći “drugi” trojac ostao u trećem redu: Basani, Rinaldi i Lowes.
Start je prošao bez značajnijih promjena poretka ali već nakon nekoliko zavoja Bautista je odjednom prošao Reu i Topraka no i otišao preširoko međutim pri povratku na prvo mjesto Toprak se prekočio, izgubio prednji kotač i pao. Najgori moguće scenarij za Turčina koji je još uvijek imao neke šanse za obranu naslova prvaka.
Utrku je nakon toga poveo Bassani ispred Ree, Bautiste i Lecuone a u drugoj grupi su ih pratili Rinaldi i Redding. Bassani je već pokazao da može voditi u početnim krugovima, Rea ga je snimao a Bautista je odabrao svoju staru taktiku praćenja i čekanja prilike. A ona se otvorila već u osmom krugu pa je vrlo brzo poveo utrku premda bi mu i sami podij u prvoj utrci bio sasvim solidan rezultat s obzirom na Toprakov pad odnosno 20. mjesto u tom trenutku.
Bautista je u zadnjih 13 krugova samo povećavao prednost dok mu je leđa čuvao Bassani boreći se s Reom za drugo mjesto. Nova pobjeda za Bautistu bila je neupitna, drugo mjesto pripalo je Rei koji je tek tri kruga prije kraja vrlo agresivnim napadom uspio proći Bassanija te u preostalim krugovima malo se i odvojiti. Bassani je tako osvojio mjesto na podiju a Razgatlioglu se vratio do 15. mjesta, dalje nije išlo. Bodovna razlika je time gotovo maksimalno narasla za ovu utrku i iznosila je 80 bodova.
![](https://www.motori.hr/wp-content/uploads/2022/10/sbk-r1-page-001-792x1119.jpg)
Start Superpole utrke od 10 krugova prošao je bez incidenata i promjena pozicija. Toprak je poveo s Reom i Bautistom iza sebe. Titanic trio se odvojio već na kraju prvog kruga sa sekundom prednosti dok su u drugoj grupi ostali Rinaldi, Lecuona, Baz, Lowes, Bassani…
U trećem krugu je Rea prošao Razgatlioglua dok je Bautista minimalno zaostao iza njih. Dva kruga kasnije Rea griješi na kočenju što je omogućilo Razgatliogluu i Bautisti da prođu ispred njega. Drugu grupu je i dalje vodio Rinaldi ispred Lecuone i Lowesa a treću Baz ispred Bassanija i Vierge.
U samoj završnici Bautista je dostizao Topraka, osjetno je bio brži na otvorenim dijelovima staze da bi Turčin vraćao na kočenju. Njihovu borbu je uz najbrži krug od 1.37.3 iskoristio Rea i skroz se približio, gotovo i prošao Bautistu u zadnjem krugu. Bautista je pokušavao međutim Toprak je svaki puta vraćao i uspio zadržati vodstvo do kraja te na taj način smanjiti Bautistinu prednost za tri boda.
![](https://www.motori.hr/wp-content/uploads/2022/10/sprace-page-001-792x1119.jpg)
Drugu utrku je poveo Rinaldi ispred Ree, Lowesa, Bautiste, Razgatlioglua… Nervozni Rea vrlo brzo je počeo s napadima no prvom greškom je izgubio jedno mjesto a onda još tri. Slijedeći je s napadima nastavio Lowes no dok se vrtio oko Rinaldija za prvo mjesto, Bautista i Toprak su ih dostigli u svojoj međusobnoj borbi. Iza njih je šestoplasirani Rea tražio svoj put pored Viergea.
Lowes nije dugo mogao biti drugi pa su ga riješili Bau i Toprak. Bautista je išao i dalje pa je u četvrtom krugu došao do vodstva. Ako ga je htio pratiti, isto je morao napraviti i Toprak što mu je i uspjelo u istom krugu. Rea je bio zapeo na šestom mjestu ali je u sedmom krugu ipak uspio proći Viergea.
Nakon deset odvoženih krugova Bautista je u vodstvu i dalje držao prednost od oko pola sekunde ispred Topraka, iza njih su skupa vozili Lowes i Rea s priličnim zaostatkom, onda još jedna velika rupa nakon koje su se poredali Rinaldi, Lecuona i Vierge i duplo kažnjeni Bassani zbog rušenja Baza. Za deveto mjesto se borio Locatelli protiv Reddinga i vdMarka na BMWima.
Ulaskom u zadnjih deset krugova Bautista je povećao prednost. S obzirom da je bio konstatan, moguće da je Razgatlioglu imao nekih problema i odustao od napada na prvo mjesto. Time je Bautista imao čistu situaciju do nove pobjede i povećanja bodovne razlike na 82 uoči predzadnjeg vikenda. Slično kao i u MotoGPu, teoretska mogućnost gubitka prvenstva postoji ali puno je vjerojatnije da je došlo vrijeme da Bautista počne primati čestitke na svom prvom naslovu prvaka.
Nastavak je za tri tjedna u Indoneziji a onda službeni završetak sezone u Phillip Islandu.
![](https://www.motori.hr/wp-content/uploads/2022/10/fr2-page-001-792x1119.jpg)
![](https://www.motori.hr/wp-content/uploads/2022/10/312580070_10159443427509032_5460989819233778589_n-792x990.jpg)
![](https://www.motori.hr/wp-content/uploads/2022/10/312654011_10159443427429032_7917467921322618911_n-792x990.jpg)
![](https://www.motori.hr/wp-content/uploads/2022/10/312530395_10159443427404032_1754132787641923675_n-792x990.jpg)