Yamaha Ténéré 700 Extreme 2024

Yamaha pojačava svoju liniju Adventure koja je vodeća u klasi

Od svog predstavljanja 2019., Ténéré 700 postao je jedan od Yamahinih najprodavanijih modela. Pogonjen Yamahinim izvanrednim CP2 agregatom zapremnine 690 ccm, visokog okretnog momenta i opremljen svestranim podvozjem s vrhunskim sustavima ovjesa, Ténéré je najuspješniji motocikl u svojoj kategoriji. 

Yamaha uvijek želi kupcima ponuditi raznovrsne mogućnosti koje pristaju njihovim različitim stilovima života i potrebama. Tako će s uvođenjem modela Ténéré 700 Extreme za 2024. dodatno pojačati u klasi vodeći asortiman Adventure i učiniti ga raznovrsnijim.

Ténéré 700 Extreme – pouzdan terenski izvođač

Ime motocikla govori sve – ovo je pouzdan terenski motocikl s produljenim ovjesom dugog hoda i širokim asortimanom posebnih komponenti podvozja dizajniranih kako bi dodatno poboljšale njegovu temeljnu značajku – da može voziti svugdje.

Za upravljanje terenskom vožnjom vodeće u klasi, s laganom okretnošću na neravnom terenu, Ténéré 700 Extreme ima vrhunske potpuno prilagodljive sustave ovjesa marke KYB s 20 mm dodatnog hoda sprijeda i straga (u usporedbi s modelom Ténéré 700). Za iznimno uglađeno djelovanje prednjeg ovjesa, vilica je obrađena izdržljivim Kashima premazom koji pomaže pri uklanjanju podrhtavanja na nižim brzinama – a završna obrada unutarnje cijevi vilice zlatne boje također ističe opći osjećaj kvalitete motocikla. 

Potpuno prilagodljivi ovjes marke KYB može se postaviti tako da učinkovito funkcionira kada su u pitanju različite tjelesne građe vozača i različiti stilovi vožnje, čineći model Ténéré 700 Extreme ozbiljnim i opakim izvođačem. Namijenjen vozačima s motokros ili enduro iskustvom koji žele dodatnu izvedbu za najzahtjevnije terene izvan ceste, ovaj najnoviji Ténéré dodaje novu uzbudljivu dimenziju kategoriji Adventure.

Tvornički opremljen laganim osloncima za noge od titana, kao i aluminijskim štitnikom hladnjaka i vodilicom lanca, ovaj motocikl linije Adventure ima iznimne specifikacije i spreman je dokazati se u širokom rasponu ekstremnih uvjeta. Njegov dvodijelni sklop prednjeg branika sastoji se od visoko postavljenog blatobrana enduro stila u boji motocikla te zasebnog donjeg dijela za zaštitu od prljavštine i krhotina – dok ravnije jednodijelno reli sjedalo omogućuje brzo i jednostavno prebacivanje težine tijela.

Njegov okomiti TFT mjerni instrument dijagonale pet inča ima tri zasebne teme, uključujući zaslon u stilu cestovne karte Rally Raid za učinkovitu navigaciju kada ste usred ničega. Ostale ekskluzivne značajke na ovom uzbudljivom novom dodatku obitelji Ténéré uključuju lagane natjecateljske oslonce za noge od titana s 35 % većom površinom radi manjeg pritiska na potplate – a za upravljanje najnegostoljubivijim površinama, udaljenost motocikla od tla povećana je na 260 mm. 

Performanse dokazane na utrkama i izdržljivost vodeća u klasi

Izvanredne terenske performanse modela Ténéré istaknuli su Yamahini tvornički vozači Alessandro Botturi i Pol Tarrés koji su pobjednički vozili svoje motocikle na najtežim svjetskim reli utrkama. 

Nakon stvaranja povijesti na vožnji relija TransAnatolia s epskim prvim i drugim mjestom na postolju, Tarrés i Botturi debitirat će s modelom Ténéré 700 Extreme za 2024. u posljednjoj fazi talijanskog prvenstva Motorally Raid TT koje se održava u mjestu Olbia od 20. listopada.

Sa svojim vrhunskim ovjesom marke KYB dugog hoda, iznimno kvalitetnim komponentama podvozja i nadograđenim TFT mjernim instrumentom, Ténéré 700 Extreme stroj je izvanrednih mogućnosti koji pustolovne vozače može odvesti u divljinu i dalje do sljedećeg obzora.

Ténéré 700 Extreme: Bitne značajke

  • Potpuno prilagodljiva prednja vilica od 43 mm marke KYB s Kashima premazom i hodom kotača od 230 mm (20 mm više od modela Ténéré 700)
  • Potpuno prilagodljivi „piggyback” stražnji amortizer marke KYB, s hodom kotača od 220 mm (20 mm više od modela Ténéré 700)
  • Razmak od tla od 260 mm (20 mm više od modela Ténéré 700)
  • Okomiti TFT mjerni instrument dijagonale pet inča, s tri teme i mogućnosti zaslona u stilu cestovne karte Rally Raid
  • Skupina prekidača na lijevoj strani s prekidačem za putovanje
  • Lagani oslonci za noge od titana s 35 % većom površinom radi iznimno dobrog prianjanja
  • Ravno jednodijelno sjedalo s dodatnom oblogom od 20 mm za veću visinu sjedala od 910 mm
  • Visoko postavljeni prednji blatobran u boji motocikla
  • Mrežasti štitnik hladnjaka od aluminija 
  • Vodilica lanca
  • Aluminijski kotači sa žbicama anodizirani u zlatnoj boji
Prethodni članakYAMAHA MOTOR HRVATSKA TRAŽI PARTNERA ZA NOVI PRODAJNO-SERVISNI CENTAR U ZAGREBU
Sljedeći članakDucati Multistrada V4 RS