Capirossi i MotoGP novosti

Na službenoj MotoGP stranici objavljen je razgovor s bivšim prvakom a sada članom komisije za sigurnost na utrkama, u kojem iznosi svoje viđenje novosti koje nas očekuju u predstojećoj sezoni ali isto tako i u sezoni 2016 u kojoj stižu bitne promjene regulative u kraljevskoj klasi.

Povratak Suzukija i Aprilije u MotoGP sigurno je jedna od istaknutijih novosti u slijedećoj sezoni. Premda nije realno očekivati filmski scenarij u kojem će odmah pucati prema samom vrhu, svaki novi kilometar značiti će puno u prikupljanje novih iskustava i informacija te sigurno pomoći kod pripreme što konkurentnijeg motora. To vrijedi i za Espargara i Vinalesa koji će pod vodstvom iskusnog Davida Brivia sigurno probati dati sve od sebe. Slično se može reći za iskusnije vozače poput Melandrija i Bautiste u Aprilia MotoGP Team-u no njihova imena već nešto znače pa će i očekivanja biti veća. Bez obzira, realno gledajući vjerujemo da bi konstantno skupljanje bodova u svakoj utrci i možda neki podij zadovoljili apetite oba povratnička tima.

Od ostalih novosti možemo spomenuti da se u slijedećoj sezoni utrka u Engleskoj neće voziti na Silverstoene-u već se adresa mjenja na Donington koji je upravo završio sa preuređivanjem staze i povećanjem izletnih zone na kritičnim dijelovima. Još jedan od faktora sigurnosti na kojem se radi je i micanje što je moguće više umjetne trave koja je prošle godine u nekoliko navrata vozačima stvarala probleme. U planu je i obavezno uvođenje airbaga za vozače no to se sigurno neće dogoditi prije sezone 2017 s obzirom da su sponzorski ugovori potpisani a trenutno jedino Dainese i Alpinestars mogu udovoljiti zahtjevima sigurnosne komisije.

Općenito gledajući, ove sezone bi trebala biti vrlo slična prošloj, Marquez je u naponu snage i biti će teško skinuti ga s trona no Capirossi i cijela MotoGP organizacija zapravo su u planovima već debelo zagazili u sezonu 2016 kada će doći do velikih promjena s obzirom da se se mjenja dobavljač guma odnosno Brigestone izlazi a Michelin se vraća, a isto tako od 2016 svi motocikli biti će opremljeni istom centralnom jedinicom. Biti će to veliki test za sve timove i pitanje je tko će se najbolje snaći. Prema trenutno važećem rasporedu o kojem smo već pisali ovdje, prvi službeni treninzi s novim gumama početi će već tokom slijedećeg mjeseca u Sepangu.

capirossi

 

Prethodni članakAGV Rossi Misano Replica
Sljedeći članakAmerikanci odabrali KTM 1290 Super Duke R