Motori i oprema — 11 siječnja 2013 -

Nekad je postojala granica, iako ponekad samo virtulana, između modela koji su se prodavali na raznim tržištima. Sjetimo sa da rezervni dijelovi za iste japanske motore u SAD-u i Europi gotovo da nisu imali zajedničkih točaka. U Japanu su bile popularne 400-ice, a Azija je uvijek bila izvan svake priče i tamo su vladali manji motori i skuteri. Ako ste nekome htjeli predstaviti neki azijski proizvid, rekli bi samo da je “unutra Hondina mašina”. Koliko je to bila istina ili ne, zapravo nije ni bitno. Danas je već postao trend da se  mali azijski motori, prvenstveno zbog cijene, prodaju u cijelom svijetu. Hondi to nije prvi slučaj a nedavno je gotovo cijela KTM-ova serija krenula istim putem. Najnoviji takav primjer je i Hondin MSX 125, mali naked simpatičnog izgleda pokreće jednocilindrični agregat snage skoro 10KS i težine od 107kg. Bez obzira na trendove na koje nažalost ne možemo utjecati, moramo izraziti mišljenje da je malo žalosno kad  ovaj motorić postaje glavna svjetska vijest… 🙂

 

http://www.youtube.com/watch?v=HMLZaLKZ_MM

 

 

 

 

Share

Povezane novosti

Ducati demo akcija!

Ducati demo akcija!

rujan 06, 2017
Moto Guzzi California 1400
Yamaha MT-09 Tracer

Yamaha MT-09 Tracer

kolovoz 02, 2017
Aprilia Dorsoduro 900

Aprilia Dorsoduro 900

srpanj 31, 2017
Dunlop D213 GP Pro

Dunlop D213 GP Pro

srpanj 05, 2017
Dunlop GP Racer D212!

Dunlop GP Racer D212!

veljača 22, 2017
Yamaha XSR900 Abarth 2017

Yamaha XSR900 Abarth 2017

siječanj 19, 2017

About Author

mate