Piaggio Grupa na EICMA 2014

Untitled

Nakon napetog finala na stazi Losail u Kataru, u kojem je Aprilia osvojila dvostruki naslov prvaka WSBK prvenstva 2014., sa Sylvainom Guintolijem kao prvakom među vozačima i Aprilijom RSV4 među konstruktorima, Piaggio Grupa sudjeluje na motociklističkom sajmu EICMA 2014. s brojnim novitetima.

Marke Aprilia i Moto Guzzi ključni su izlagači na najvažnijem međunarodnom motociklističkom sajmu na kojem Aprilia predstavlja vrhunsku tehnologiju i sportski duh, a Moto Guzzi talijansku eleganciju i motociklističku tradiciju. Aprilia, jedna od najtrofejnijih motociklističkih marki na svijetu s 54 naslova svjetskog prvaka, proširila je ponudu motocikala koje pokreće ekskluzivni V4 pogonski agregat. Riječ je o jedinstvenom pogonskom agregatu s kojim Aprilia dominira na WSBK prvenstvu, a ujedno pruža vrhunske performanse vozačima serijskih motocikala. Moto Guzzi koji se čvrsto drži svojih talijanskih temelja, prihvaća nove izazove i istražuje nove segmente tržišta. Na temelju impresivnog pogonskog agregata od 1400 cm³ stvoreni su snažni i atraktivni motocikli koji ovu marku postavljaju u sam vrh po pitanju tehnologije i stila.

EICMA 2014. izvrsna je prilika za pokazivanje rezultata stalnih napora Piaggio Grupe u istraživanju  i razvijanju novih rješenja za mobilnost.  Iz tog jedinstvenog nasljeđa proizlazi novo vozilo, potpuno novi projekt čija je namjena zadovoljiti najnovije potrebe i najnaprednije trendove mobilnosti. Istraženi su novi napredni oblici mobilnosti koji bolje povezuju korisnika s vozilom i vozilo s okolinom.

 

 

Aprilia RSV4 RR

Predstavljena je nova generacija Aprilije RSV4, nositelja 7 naslova svjetskog prvaka u 5 godina natjecanja u WSBK prvenstvu. Donosi novi dizajn oklopa kao i novi V4 65° pogonski agregat koji sada pruža više od 200 KS. Šasija je također obnovljena. aPRC elektronski paket za dinamičku kontrolu motocikla sada ima još napredniju logiku djelovanja i neosporno je nešto najbolje što vozač može poželjeti.

Aprilia_RSV4_RF_01

 

 

Aprilia Tuono V4 1100

Super naked motocikl iz Aprilije u potpunosti je obnovljen te uz to što postaje još snažniji i brži postaje još jednostavniji za korištenje na cesti. Dostupan je u dvije verzije (RR i Factory), a pokreće ga ekskluzivni V4 65° pogonski agregat čija je zapremnina povećana na 1100 cm³. Pruža 175 KS i 120 Nm okretnog momenta. Elektronski sustavi najnovije generacije, Race ABS sustav i obnovljena šasija čine Tuono V4 1100 najnaprednijim i najučinkovitijim sportskim naked motociklom na svijetu.

Aprilia_Tuono_V4_1100_01

 

V4-MP Multimedijska platforma

Dostupna za Apriliju Tuono V4 1100 i Apriliju RSV4 RR, ova multimedijska platforma dodatno je evoluirala. Sada putem vašeg pametnog telefona možete unaprijed programirati elektronske sustave vašeg motocikla, zasebno za svaki zavoj na stazi, za još efikasniju vožnju.  Podaci o vožnji mogu se pohraniti, a performanse vozača mogu se grafički prikazati kako bi pomogli u postizanju boljeg prolaznog vremena.

v4mp

 

Skully HUD kaciga

Suradnjom Piaggio grupe i tvrtke Skully (američkog proizvođača kaciga s Heads-up prikazom informacija), omogućena je potpuna integracija funkcija Piaggio Multimedijske platforme i najnaprednije tehnologije prikaza informacija na viziru kacige. Upravljanje informacijama koje pruža Piaggio Multimedijska platforma moguće je putem glasovnih komandi bez pomicanja ruku s upravljača.

01-skully-hud-helmet-1a

 

 

Moto Guzzi Eldorado

Moto Guzzi Eldorado suvremena je i luksuzna interpretacija nezaboravnog 850 koji je osvojio SAD u kasnim 60-ima. Snažni 1400 V-twin agregat, tempomat, žbičani kotači od 16’’, spremnik goriva s kromiranim detaljima, dvostruko sjedalo, stražnji blatobran s okruglim stražnjim svjetlom, “bullhorn” upravljač i rukohvat za suvozača detalji su koji čine razliku.

MotoGuzzi_Eldorado_01

 

 

Moto Guzzi Audace

Razmetljiv, snažan i žestok, novi Moto Guzzi Audace možete odmah prepoznati po  prednjem kraju s okruglim svjetlom i karbonskim blatobranom. Upravljač po uzoru na ”drag” motocikle je također nov te zahvaljujući osloncima za noge pomaknutima prema naprijed i drugačijom visinom sjedala stvara dominantnu poziciju sjedenja. Agregat 1400 “Made in Mandello” 90° V-twin ima novi ispušni sustav te je još živahniji pri visokim okretajima.

MotoGuzzi_Audace_01

 

Moto Guzzi California 1400 Touring S.E.

California 1400 Touring u 2015. godini bit će dostupna u posebnoj izvedbi. Prepoznatljiva po dvobojnoj grafici te ugrađenom naslonu i rukohvatu za suvozača, ova verzija naglašava povezanost s nasljeđem Moto Guzzi marke. California je otvoreni poziv na putovanje, zahvaljujući velikim prtljažnicima kapaciteta 35l, tempomatu i sustavu ublažavanja vibracija agregata od 1400 cm³.

IMG_0432-2

 

 

Piaggio projekt električnog bicikla

Projekt električnog bicikla ide dalje od koncepta pomoći pri okretanju pedala. Radi se o prijevoznom sredstvu koje zadovoljava najnaprednije zahtjeve mobilnosti. Srce vozila je 250-350W električna pogonska jedinica, u potpunosti dizajnirana od strane Piaggia. Sustav protiv krađe je izniman, kao i pouzdanost ostalih ugrađenih sustava i litij-ionske baterije. Zajedno s Piaggio Multimedijskom platformom, mogućnost povezanosti vozača s vozilom te vozila s okolinom eksponencijalno raste.

Piaggio_Elec_Bike_Project_01

Prethodni članakAprilia Touno V4 1100 2015
Sljedeći članakJump by R. Madison/Skullcandy