Tardozzi i klasa Open nose promjene u Ducatiju

Čak i bez traženje detaljnijih informacija, možemo reći da je prošla sezona u Ducati Corse bila jedna od onih koje treba što prije zaboraviti. Osim loših rezultata, a koji su sigurno djelom i bili razlog mnogih nesuglasica, došlo je i do razlaza s partnerima poput Alstare Team-a. Plasman u MotoGP-u bi se još nekako i dalo progutati ali katastrofa u Superbike-u se ne pamti. Na to se kao šlag na kraju nadovezao Rossi koji je u nekoliko intervjua otvoreno govorio o situaciji u Ducatiju, a  koja sigurno nije doprinijela poboljšanju kvalitete internih odnosa.

Jedan od Ducatijevih “pionira”, Davide Tardozzi, koji je vodio Ducati Corse u najboljim vremenima Superbike-a, vraća se u Ducati nakon četiri godine izbivanja. U međuvremenu je vodio BMW Superbike racing team. Tardozzi je nakon vrlo uspješne trkaće karijere kao šef tima skupio 8 naslova prvaka. Pokušavajući vratiti staru slavu, u Ducatiju su ga odlučili ponovno pozvati, iako ne kao glavnog managera na kojoj funkciji ostaje Paolo Ciabatti, već preuzima logistiku MotoGP tima.

Tardozzi počinje s novim poslom na prvim testovima u Sepangu od 04-06/02 gdje će Ducati testirati D16 u GP13 i GP14 verzijama. Trening u Sepangu vrlo je bitan za Ducati jer će nakon istoga službeno objaviti da li s privatnim i/ilitvorničkim timovima prelaze u Open klasu. Podsjetimo, klasa Open predstavlja zamjenu za  CRT-ove koji pravilnikom imaju definirane tehničke razlike u odnosu na tvorničke motore. Nakon debija u Open klasi u Jerezu krajem studenog prošle godine gdje je Hernandez na Pramac Ducatiju radio gotovo identična vremena kao i motori tvorničkog tima, pojavila se ideja da Ducati pređe u Open klasu. Za sada je u Open-u potvrđen samo Hernandez dok će se sve ostalo znati nakon Sepanga. Ukoliko bi i tvornički vozači prešli u Open klasu, tvornički timovi bi ostali na Hondi i Yamahi. Razlike između japanskih tvorničkih i Open motocikala prilično su velike dok u Ducatiju to nije slučaj, odnosno, točnije bi bilo reći da se radi o gotovo identičnim motorima s različitim ECU. Očekivati da se preko zime dogodio revolucionaran napredak u Ducatiju nije realno što bi značilo da vrlo vjerojatno neće moći držati korak s Hondom i Yamahom a onda postaje upitan i nastup u kraljevskoj klasi. Stoga nije ni čudno da su se pojavile ovakve ideje…

Bayliss_Tardozzi

PA1409337

Prethodni članakMT-07 ispod 50.000kn?
Sljedeći članakYamaha VMax Hyper