Svjetski motosport — 01 kolovoza 2015 -

02/08/15:

Race 1:

Odličan start Sykesa u prvih dvadesetak metara i kad se činilo da je ostavio ostale za nekoliko dužina motora, Biaggi se probio ispred njega ali i prerano zakočio tako da je u prvi zavoj ipak prvi ušao Sykes ispred Daviesa, Ree, Biaggija, Torresa, Haslama… Očekivano, Davies i Rea su morali krenuti agresivno i nadoknaditi zaostatak sa kvalifikacija.

Ulaskom u treći krug Sykes je već imao prednost od 1,5 sekundi ispred Daviesa a posebna borba se vodila za četvrto mjesto između Aprilija jer su Torres i Haslam napadali Biaggija. U trećem krugu su ga i prošli. Max je bio vrlo dobar ali trebalo je uzeti u obzir veliku vrućinu i sparinu oko malezijske staze gdje kondicione pripreme igraju bitnu ulogu ali svejedno, kasniji rasplet dokazao je da je iskustvo ponekad ipak važnije. 🙂

Nakon pet odvoženih krugova nije bilo promjena u poretku, Sykes se i dalje odvajao i vozio najbrže krugove, Davies ga je pokušavao pratiti no bez uspjeha, kao i Rea. Iza njih ostale su tri Aprilije, Torres, Haslam i Biaggi. Sedmi je bio Guintoli.

Osmi krug odnosno polovica utrke počinje donositi zanimljivi rasplet uzrokovan potrošnjom guma. Prvo je Biaggi napao i prošao Haslama a odmah iza njega napadao je i Guintoli. Barem u zavojima jer na ravnom dijelu Honda nije imala šanse. Isto tako i Rea je bio na repu Daviesu gdje su uslijedili napadi i prelaženja ali Davies se odlično branio od bržeg Kawasakija.

Zadnjih pet krugova situacija se skroz “zakomplicirala”, Sykesu je pao ritam zbog problema s prednjom gumom, Davies ga je prošao i onda uslijedila borba dva Kawasakija. Rea prolazi ali se i prekoči, onda ponovno… što Davies koristi i odvaja se u vodstvu. Biaggi isto tako ne pušta Torresa koji nije štedio gume i u jednom krugu je izgubio tri pozicije, prošli su ga Biaggi, Haslam i Guintoli.

Biaggiju je do podija trebalo oko 6 sekundi da stigne Sykesa koji je više driftao nego se utrkivao a za to mu je ostalo tri kruga što je matematički bilo dovoljno. U isto vrijeme Rea je i dalje bio blizu Daviesa no ni njegove gume nisu bile u najboljem stanju. Ulaskom u zadnji krug Biaggi prolazi Sykesa ali i Davies gubi vodstvo od Ree. U zadnjem zavoju Rea opet ide preširoko Davies prolazi ali na izlasku nije bilo dovoljno brzine pa se Rea vratio i ipak prvi prošao ciljem. Konačni poredak: Rea, Davies, Biaggi, Guintoli, Sykes…

race1-page-001

 

 

Race 2:

Drama na startu druge utrke, fantastičan start Biaggija koji ovaj puta prvi ulazi u prvi zavoj ali u samom zavoju širi putanju pa ga s unutarnje strane prolazi Davies, on ostaje u sendviču između Guintolija i Ree te nakon kontakta pada dok je Sykes pao na četrnaesto mjesto. Davies je poveo utrku, drugi je bio Guintoli kojeg je Rea ubrzo prošao. Iza njih su ostali Haslam, Torres i vdMark.

Promjene u poretku na ulasku u peti krug, Torres se probio do trećeg mjesta ispred Guintloja i vdMarka dok je Sykes stigao do devetog mjesta. Zanimljivu borbu su vodila dvije Honde i Haslam iza njih. Sykes je i dalje bio deveti, zapeo je iza Mercana i Canepe. Ducatiji su bili dobri ali razlika u brzini na ciljnoj ravnini je bila impresivan na strani Kawasakija. Sa sedmog mjesta Sykes je nastavio loviti grupu ispred sebe ali previše pšuta se prekočio tako da je u devetom zavoju pustila guma i pao je. Vratio se na devetnaesto mjesto.

Davies je za to vrijeme stvorio razliku ispred Ree no tek je trebalo ući u zadnju fazu utrke kad gume odlučuju. U tom trenutku je Torres za Reom zaostajao 1,4 sek, Rea za Daviesom 1,9 sek. Honde su se i dalje borile s tim da je Guintoli bio uspješniji a u slijedećem krugu vdMarka je stigao i Haslam.

U zadnjih pet krugova ušlo se bez promjena, pametno su se čuvale gume i razlike između vozača su ostale približno iste. I kad se očekivalo da će Davies mirno privesti utrku kraju, Rea je skinuo 2,6 sek razlike i odlučio napasti. Na ravnici prije zadnjeg zavoja Rea prolazi Daviesa i postavlja se s unutarnje strane međutim ovaj put Davies puno bolje koči i ulazi u zavoj s unutarnje strane. Došlo je do kontakta pri čemu je Davies izgurao Reu i prvi izašao iz zavoja no Kawasakijeva brzina i ravniji izlaz nisu garantirali da će Davies lako pobjediti. Srećom, imao je dovoljno brzine da ipak prvi prođe ciljem. Rea je drugim mjestom osvojio dvadeset novih bodova. Treći je bio Torres, Guintoli četvrti, što su im najbolji rezultai ove sezone.

U ukupnom poretku se čini da je Rea neuhvatljiv, osim u teoriji jer mu fali samo šest bodova i to ukoliko bi Sykes pobjedio preostale četiri utrke, a slijedi nešto manje od dva mjeseca pauze. Superbike se vraća na stazu u španjolskom Jerezu 20/9.

race2-page-001

 

01/08/15:

Dvotjedna ljetna pauza dovela je do zanimljivog raspleta kvalifikacija u Sepangu. Na samom vrhu možda i ne toliko jer je Superpole osvojio Sykes, ali drugo mjesto Torresa na Apriliji odnosno ponovni start iz prvog reda veliki je uspjeh za mladog Španjolca koji vozi svoje prvo SBK prvenstvo. Posebno iznenađenje je treće mjesto za Guintolija, aktualni svjetski prvak ne može se pohvaliti sezonom od kada je sjeo na Hondu. Četvrto mjesto, teško je reći da li i to treba smatrati iznenađenjem, osvojio je Biaggi koji je kao u Misanu stigao nekoliko dana ranije i imao više vremena za pripreme. Tako se dogodila repriza slobodnih treninga u Misanu kad je Biaggi prvi dan završio na prvom mjestu. Pored Maxa u drugom redu starta Lowes kojemu s obzirom na količinu frustracija izazvanu, uvjetno rečeno, lošim motorom treba odati priznanje na pokazanoj volji. Dva odnosno tri kvalifikacijska “gubitnika”, Davies, Rea i Haslam startaju upravo navedenim redoslijedom iza Lowesa. Drugi Ducatijev tvornički vozač, Davide Giugliano, nakon nezgodnog pada u Laguni i obnove ozlijede završio je ovu sezonu.

a76165a4-a2df-4014-b9f0-5bae8244bc66

 

1 T. SYKES GBR | Kawasaki ZX-10R  | 2’03.240 SP2

2 J. TORRES ESP  |  Aprilia RSV4 RF  |  2’03.510 +0.270 SP2

3 S. GUINTOLI FRA  |  Honda CBR1000RR SP  |  2’03.836 +0.596 SP2

4 M. BIAGGI ITA  |  Aprilia RSV4 RF  | 2’03.948 +0.708 SP2

5 A. LOWES GBR | Suzuki GSX-R1000  |  2’04.018 +0.778 SP2

6 C. DAVIES GBR  |  Ducati Panigale R  | 2’04.179 +0.939 SP2

7 J. REA GBR  |  Kawasaki ZX-10R  |  2’04.207 +0.967 SP2

8 L. HASLAM GBR  |  Aprilia RSV4 RF  |  2’04.214 +0.974 SP2

9 N. CANEPA ITA  |  Panigale R  |  2’04.654 +1.414 SP2

10 M. BAIOCCO ITA  |  Panigale R  |  2’05.000 +1.760 SP2

11 R. DE PUNIET FRA | Suzuki GSX-R1000 | 2’05.100 +1.860 SP2

12 A. BADOVINI ITA  |  BMW S1000 RR  | 2’05.009 –

13 M. VD MARK NED  |  Honda CBR1000RR SP  |  2’05.004 SP1

14 L. CAMIER GBR  |  MV Agusta F4 RR  |  2’05.051 SP1

15 R. RAMOS ESP  |  Kawasaki ZX-10R  |  2’06.145 SP1

16 L. MERCADO ARG  |  Ducati Panigale R  |  2’06.261 SP1

17 D. SALOM ESP  |  Kawasaki ZX-10R  |  2’06.707 SP1

18 G. VIZZIELLO ITA  |  Kawasaki ZX-10R  |  2’07.525 SP1

19 C. PONSSON FRA  |  Kawasaki ZX-10R  | 2’08.289 SP1

20 G. RIZMAYER HUN  |  BMW S1000 RR  |  2’09.112 SP1

21 A. PHILLIS AUS  |  Kawasaki ZX-10R  |  2’10.512 FP

22 10 I. TOTH HUN BMW  |  BMW S1000 RR  |  2’10.585

 

max-biaggi-superbike-sepang-2015-1

mondiale-sbk-2015-sepang-foto-di-prove-e-superpole_1

mondiale-sbk-2015-sepang-foto-di-prove-e-superpole_2

mondiale-sbk-2015-sepang-foto-di-prove-e-superpole_3

mondiale-sbk-2015-sepang-foto-di-prove-e-superpole_21

mondiale-sbk-2015-sepang-foto-di-prove-e-superpole_22

mondiale-sbk-2015-sepang-foto-di-prove-e-superpole_26

sbk-2015-sepang-sykes-superpole

Share

Povezane novosti

MotoGP – Assen

MotoGP – Assen

lipanj 25, 2017
WSBK Misano 2017

WSBK Misano 2017

lipanj 17, 2017
MotoGP – Mugello 2017

MotoGP – Mugello 2017

lipanj 04, 2017
WSBK – Donington 2017

WSBK – Donington 2017

svibanj 27, 2017
MotoGP – Le Mans 2017

MotoGP – Le Mans 2017

svibanj 21, 2017
WSBK – Imola 2017

WSBK – Imola 2017

svibanj 13, 2017
MotoGP – Jerez 2017

MotoGP – Jerez 2017

svibanj 07, 2017
WSBK – Assen 2017

WSBK – Assen 2017

travanj 29, 2017
MotoGP – USA 2017

MotoGP – USA 2017

travanj 23, 2017

About Author

mate