Motori i oprema — 08 studenoga 2016 -

t-max2017_cover_

Za predstavljanje novog maxi skutera iz Iwate odabran je sajam u Milanu a uz management, jedan od Yamahinih izaslanika bio je i Valentino Rossi. Više od 230.000 prodanih primjeraka i brojne prednosti na usporednim testovima priskrbile su mu nadimak kralja među skuterima. Od slijedeće sezone TMax stiže u tri varijante: TMax, TMax SX i TMax DX. Zajedničko im je da će dijeliti istu tehnologiju, performanse i stil a razlikovati će se u detaljima. Zahvaljujući centralnoj jedinici s različitim mapama paljenja D-Mode, SX namijenjen je sportski orijentiranim kupcima dok će DX s detaljima poput Cruise Controla te grijanim sjedalom u ručicama upravljača zadovoljiti ljubitelje udobnosti i nešto dužih vožnji.

Novi model krase i nove plastične oplate dinamičnog dizajna kao i aluminijski okvir maksimalne čvrstoće. Prednjim krajem dominira svjetlo u LED tehnologiji, bočne stranice u obliku su bumeranga, prepoznatljive na svim modelima TMaxa dok stražnji dio agresivnošću podsjeća na Yamahine trkaće modele.

Agregatom zapremine 530 ccm upravlja novi sustav elektronike YCC-T Yamaha Chip Controlled Throttle koji omogućuje iznimna ubrzanja potrebna u gradskom prometu ali i fluidno razvijanje snage pri vožnji na otvorenoj cesti. TMaxa krasi i TCS, Traction Control System koji se brine za sigurno prijanjanje guma na mokroj i kliskoj podlozi a moguće ga je po potrebi i isključiti.

Aluminijski čvrsti okvir i za 40 mm duža stražnja vilica u odnosu na prethodnika, revidirana geometrija i optimiziran raspored masa omogućuje vozačima još bolji osjećaj u vožnji. Prostor ispod ergonomski dodatno poboljšanog i udobnijeg sjedala sada je veći. Multifunkcionalna ploča s instrumentima također je revidirana, opremljena monokromatskim TFT zaslonom a novost je i sustav paljenja Smart Key nove generacije s blokadom centralnog nosača.

Od tradicionalno široke palete dodatne opreme izdvajamo i pripremu za instalaciju Dainese D-AIR, jednog od najmodernijih sigurnosnih sustava koji u slučaju pada štiti vozača. Za razliku od drugih sličnih sustava, između TMaxa i D-AIR ne postoji fizička konekcija.

Novi TMax dostupan je u crnoj, bijelo j i plavoj boji a prvi primjerci trebali bi biti u Hrvatskoj početkom proljeća.

2017-yam-xp500sx-eu-dnms-stu-001-032017-yam-xp500sx-eu-dnms-stu-005-032017-yam-xp500sx-eu-ms1-stu-002-03t-max2

b_120797_broadcast33

120797_broadcast98

Share

Povezane novosti

Yamaha XSR900 Abarth 2017

Yamaha XSR900 Abarth 2017

siječanj 19, 2017
Yamaha MT-09 Tracer

Yamaha MT-09 Tracer

siječanj 16, 2017
Yamaha FJR 1300

Yamaha FJR 1300

siječanj 07, 2017
Moto Guzzi California 1400

Moto Guzzi California 1400

siječanj 02, 2017
Ducati Scrambler

Ducati Scrambler

studeni 04, 2016
Moto Guzzi Audace Carbon

Moto Guzzi Audace Carbon

listopad 28, 2016
Yamaha YZF R6 2017

Yamaha YZF R6 2017

listopad 13, 2016

About Author

mate