2021 Aprilia Tuono V4 i RSV4

Aprilia Tuono V4 referentna je točka u hipernaked kategoriji po pitanju učinkovitosti i osjećaja, bilo u sportskoj vožnji na cesti ili ekstremnoj vožnji po stazi.

Tuono V4 sada doseže nikad viđene performanse i razine dorađenosti zahvaljujući Aprilijinom znanju stečenom tijekom godina u natjecanjima na najvišoj razini, kao i iskustvima onih koji su jednostavno izumili hipernaked kategoriju, počevši od superbike kategorije. Rezultat je jedan od najviše adrenalinom nabijen motocikl svih vremena, super zabavan na cesti i nepobjediv na stazi.

Prva velika izmjena na Tuono V4 modelima premijerno prikazana na stranici aprilia.com vidljiva je i u novoj, jasnoj podjeli na dva modela.

Tuono V4 (raspoloživ u sivoj Tarmac i bijeloj Glacier) ima karakteristike cestovnog sportskog motocikla sposobnog i za duža putovanja. Udobnost koju pruža povišeni upravljač i novi, poboljšani prednji oklop koji pruža veću zaštitu. Suvozač nije više netko tko jedva stane na motocikl. Sada ima više mjesta na sjedalu i niže postavljene oslonce na noge. Tuono V4 misli i na to kako ćete prije doći do novih vidika te u ponudi dodatne opreme ima par bočnih kofera.

Tuono V4 Factory (u Aprilia crnoj boji) u svojoj prirodi kao adrenalinski proizveden stroj potvrđuje snažne osjećaje čiste, neiskvarene zabave. Posvećen je iznimno zahtjevnoj publici i može se pohvaliti ekskluzivnim komponentama koji uključuju Öhlins Smart EC 2.0 polu-aktivni ovjes u serijskoj opremi.

Stil novog Tuona V4 je potpuno nov i inspiriran novim RS 660 od kojeg je preuzeo inovativni koncept dvostrukog oklopa s dodatkom aerodinamičke funkcije. U tradiciji Tuona V4, dizajn karakteriziraju smanjene površine oplata i tipični prednji oklop s trostrukim prednjim LED svjetlom s dnevnim svjetlom te uključuje funkciju svjetala za skretanje. Kako je proizašao iz RSV4, Tuono V4 također ima koristi od nove ergonomije koja jamči više prostora i bolji položaj vozača, zahvaljujući novom obliku spremnika goriva i repa.

Elektronske kontrole su funkcionalnije i intuitivnije, a nova TFT instrument ploča je veća i kompletnija. Zahvaljujući novoj središnjoj elektroničkoj jedinici, Marelli 11MP ECU i novom šest osovinskom žiroskopu, elektronsko upravljanje je poboljšano, a Ride-by-wire i APRC kontrole su također dorađene.

Ekskluzivni Aprilijin paket elektronike upotpunjen je uvođenjem više razinskog kočenja motorom. Sada je dostupno šest modova vožnje, tri za stazu (uključujući dva koja se mogu prilagođavati) i tri za cestu (uključujući jedan koji se može prilagođavati). Vozač samo treba odabrati mod vožnje koji najviše odgovara njegovim potrebama u vožnji kako bi automatski odabrao najbolje postavke kontrole proklizavanja, sprječavanja podizanja prednjeg kotača, kočenja motorom, ABS-a i drugih parametara kojima je moguće upravljati.

Ciklistika motocikla, već poznata kao učinkovita, s dosta povratnih informacija koje daje vozaču, značajno je evoluirala zahvaljujući novoj stražnjoj vilici koja je lakša, pojačana i nižeg prihvata. Nova stražnja vilica ima geometriju već viđenu na Aprilijinim motociklima koji su dominirali u SBK prvenstvu te zatim razvijena za MotoGP. Nova komponenta dizajnirana je kako bi smanjila težinu i povećala stabilnost stražnjeg kraja pri ubrzanjima.

Tuono V4 još uvijek je jedini sportski naked pokretan 65° V4 agregatom jedinstvenih karakteristika. V4 1.077 cm³ iz Noalea ostao je nepromijenjen po pitanju već izvanrednih performansi. 175 KS i 121 Nm okretnog momenta dominiraju hipernaked kategorijom, čak i suočeni s konkurentima veće snage, zahvaljujući nevjerojatnoj ravnoteži koju raskošni V4 postiže sa šasijom i elektronskim paketom koji su savršeno usklađeni kao na nijednom drugom motociklu u ovoj kategoriji. Čak i s Euro 5 normom kojoj agregat udovoljava i novim ispušnim sustavom, zvuk i karakter koji publika i kritičari toliko vole kod V4 ostao je nepromijenjen.

Preporučena maloprodajna cijena za model Tuono V4 s uključenim davanjima iznosi 139.690 kn dok je cijena Factory modela 158.590 kn.

Povijest Aprilije RSV4 jedna je od najfascinantnijih moto priča na svijetu. Napravljena s ciljem pobjeđivanja na stazi i u usporednim testovima, dominirala je cijelo desetljeće te osvojila naklonost kritike i titule u svakoj kategoriji u kojoj se natjecala. U svojoj najekstremnijoj evoluciji, natjecala se čak i u MotoGP svjetskom prvenstvu.
Ovo je prikaz nevjerojatno dalekosežnog dizajna u segmentu u kojem su motocikli rezultat najbolje tehnologije kojom raspolaže proizvođač. Aprilia RSV4 stalno je unaprjeđivana i brušena tijekom vremena, uvijek ostajući referentna točka za sport i performanse, najbolji primjer toga što se može postići koristeći vrijedno iskustvo pobjedničkog trkaćeg odjela poput Aprilijinog koji je u svojoj kratkoj povijest osvojio 54 svjetska naslova, uključujući sedam u svjetskom Superbike prvenstvu upravo s RSV4.

Prvi put predstavljena na aprilia.com stranici, RSV4 je temeljito obnovljena, počinjući s estetskim izmjenama.
Novi dizajn rezultat je napornog rada na aerodinamici te potvrđuje Aprilijinu predanost proučavanju sve kompliciranijih, inovativnih rješenja. Stil, inspiriran ultra modernim RS 660, oblici oblikovani u zračnom tunelu, omogućavaju iznimno nizak koeficijent aerodinamičkog otpora sa značajnim prednostima u pogledu performansi pri velikim brzinama, također povećavajući pritisak zraka u zračnoj kutiji, što sve povećava potisne sile.
Krilca više nisu dodatni element oklopa nego su integrirana što je rješenje koje optimizira stabilnost pri velikim brzinama i istovremeno poboljšava hlađenje agregata preusmjeravajući vrući zrak dalje od vozača, a uz sve to predstavljaju i estetski privlačan element dizajna.
Trostruko prednje LED svjetlo s dnevnim svjetlom poznati je Aprilijin potpis na sportskim motociklima te uključuje funkciju svjetala za skretanje, par dodatnih svjetala koje osvjetljavaju unutarnji dio zavoja te time povećavaju vidljivost.

Ergonomija je potpuno nova i poboljšana zahvaljujući novom spremniku goriva i sjedalu koje omogućavaju vozaču savršeno prianjanje uz motocikl, nude više prostora te prirodniji i opušteniji položaj u vožnji. Elektronske kontrole su funkcionalnije i intuitivnije, a nova TFT instrument ploča je veća i kompletnija. Zahvaljujući novoj središnjoj elektroničkoj jedinici, Marelli 11MP ECU i novom šest osovinskom žiroskopu, elektronsko upravljanje je poboljšano, a Ride-by-wire i APRC kontrole su također dorađene. Ekskluzivni Aprilijin paket elektronike upotpunjen je uvođenjem više razinskog kočenja motorom. Sada je dostupno šest modova vožnje, tri za stazu (uključujući dva koja se mogu prilagođavati) i tri za cestu (uključujući jedan koji se može prilagođavati). Vozač samo treba odabrati mod vožnje koji najviše odgovara njegovim potrebama u vožnji kako bi automatski odabrao najbolje postavke kontrole proklizavanja, sprječavanja podizanja prednjeg kotača, kočenja motorom, ABS-a i drugih parametara kojima je moguće upravljati.

Iznimno detaljno dorađena ciklistika motocikla, nasljednika loze koja se može pohvaliti s 18 svjetskih titula i 143 Grand Prix pobjede u klasi 250, doživjela je drastične izmjene s novom stražnjom vilicom koja je lakša, pojačanog, nižeg prihvata, inspirirana onom na Aprilia RS-GP koji vozi MotoGP te dizajnirana kako bi smanjila težinu i povećala stabilnost stražnjeg kraja pri ubrzanjima.

Prvi masovno proizvedeni uski V4 visokih performansi na svijetu, najrevolucionarniji i najsnažniji agregat koji je Aprilia ikad napravila, unatoč zahtjevima Euro 5 norme, dobio je više okretnog momenta i potvrdio iznimnu maksimalnu snagu od 217 KS, zahvaljujući ciljanim radnjama koje uključuju novi ispušni sustav i povećanje obujma sa 1.077 cm³ na 1.099 cm³.

Dostupne su dvije verzije: RSV4 ( samo u Dark Losail boji) i RSV4 Factory ( u Aprilia crnoj i Lava crvenoj boji). Obje verzije pokreće obnovljeni V4 agregat od 1. 099 cm³, ali se razlikuju u serijskoj opremi koja, kod modela Factory, uključuje kovane aluminijske kotače, polu-aktivni Öhlins Smart EC 2.0 ovjes i Brembo Stylema kočna kliješta. Preporučena maloprodajna cijena s uključenim davanjima iznosi 167.890 kn za RSV4 odnosno 197.490 kn za Factory model.

Prethodni članakWSBK kalendar 2021
Sljedeći članakDucati Diavel 1260S

Najnovije