Dunlop je ove godine odlučio potpuno obnoviti svoju ponudu cestovnih moto guma krenuvši prošle godine sa RoadSmart III, ove sa novim GP Racer D212, a sada je na red došla i guma iz cestovnog sport segmenta – novi SportSmart 2 MAX.
Vizualno, riječ je o identičnoj gumi kao stari SportSmart 2, međutim ispod navedenog vizuala sve je promijenjeno, od karkase do smjese.
Pri osmišljavanju gume SportSmart 2 Max Dunlopova europska razvojna ekipa postavila je izuzetno visoke ciljeve; naime, morali su zadržati vrhunsko prianjanje njezine prethodnice, gume SportSmart 2, te istodobno podignuti razinu upravljivosti, reagiranja i habanja. Da bi sve to postigao, Dunlop se u razvoju usredotočio na četiri područja koja predstavljamo u nastavku:
Trake od rajona i konstrukcija prednje gume s aramidnim remenom bez spoja (JLB):
Znanjem koje je stekao kod gume RoadSmart III Dunlop je za prednju gumu razvio posve novu konstrukciju kojom je postigao trajniju visoku izdržljivost i kraće vrijeme zagrijavanja. Ta konstrukcija naime smanjuje deformacije gume koje kod velike brzine, a osobito kod nagiba kotača, uzrokuju centrifugalne sile, a osim toga – kako dokazuje usporedba gume SportSmart 2 Max s prethodnicom Dunlop SportSmart2 na internom testiranju – povećava izdržljivost prednje gume za iznenađujućih 25 posto. Osim toga Dunlopovi inženjeri težili su razvoju gume koja je optimalno izdržljiva i kod niskih temperatura. Nova konstrukcija pruža motoristima visoku mjeru povjerenja u cestovnoj vožnji i kod povremene uporabe na trkalištu.
Usavršen oblik i bok prednje gume:
Kod gume SportSmart 2 Max Dunlop je želio poboljšati upravljivost njezine prethodnice i zato ju je opremio novim oblikom profila. On omogućuje lakšu upravljivost i veću sposobnost reagiranja pri ulasku u zavoj, a kod kočenja u zavoju smanjuje težnju za podizanjem prednjega dijela motocikla. Najnovija supersportska guma može se pohvaliti boljim bokom sa stepenastim rubom koji omogućuje pouzdaniju vožnju po najvećim nagibima.
Mješavina s tri polimera i silikom:
S ciljem poboljšanja hvatljivosti na mokroj površini i istodobno očuvanja odličnog prianjanja na suhoj površini Dunlop je razvio posebnu mješavinu koja po mokrom i hladnom vremenu osigurava veću kontaktnu površinu, a time i maksimalno prianjanje. Usporedba u sklopu Dunlopovog internog testiranja na mokroj podlozi pokazala je da nova guma SportSmart 2 Max postiže 4 posto bolje prianjanje od prethodnice.
Stražnja guma s tehnologijom Multi-Tread:
Od 1994. godine motocikli s gumama Dunlop pobijedili su na 16 svjetskih prvenstava, a pritom je važnu ulogu imala tehnologija Multi-Tread kojom su bile opremljene stražnje gume. SportSmart 2 Max može se pohvaliti izdržljivom mješavinom u središnjem dijelu i mješavinom za čvrsto prianjanje na bočnom području, što joj osigurava ravnomjerno habanje i dugotrajniju izdržljivost na cesti.
110/70 R17 – 801,25 knmpc – H brzina – u dolasku
120/60 ZR17 – 948,75 knmpc – u dolasku
120/70 ZR17 – 948,75 knmpc – dostupno
120/70 R17 – 815,00 knmpc – H brzina – u dolasku
150/60 R17 – 978,75 knmpc – H brzina – u dolasku
160/60 ZR17 – 1222,50 knmpc – u dolasku
160/60 R17 – 1008,75 knmpc – H brzina – u dolasku
180/55 ZR17 – 1305,00 knmpc – dostupno
180/60 ZR17 – 1363,75 knmpc – dostupno
190/50 ZR17 – 1393,75 knmpc – dostupno
190/55 ZR17 – 1393,75 knmpc – dostupno
200/55 ZR17 – 1601,25 knmpc – dostupno
Na navedene cijene odobrava se 15% gotovinskog popusta.
Stari SportSmart 2 još je uvijek dostupan na lageru do isteka zaliha po nižim cijenama.