Aprilia MotoGP – testiranje u Sepangu

 

Prvi testovi u 2017. MotoGP sezoni upravo su završili na malezijskoj stazi Sepang. U sposobnim rukama Aleixa Espargara, Aprilia je predstavila verziju svog RS-GP motocikla za sezonu 2017. Sam Lowes, novak u ovoj klasi, nastavio je s upoznavanjem talijanskog MotoGP motocikla.

Unatoč promjenjivom vremenu, Aprilia Racing Team Gresini obavio je dobar posao u boksu, a 125 odnosno 140 krugaova koje su Aleix i Sam odvozili na stazi dokaz su tome.

Espargarò je imao dobar osjećaj, odmah mu se svio novi RS-GP. Usprkos tome što je prioritet bio odraditi do kraja raspored krcat testovima, od guma do strategija starta, španjolski je vozač odvozio svoj najbrži krug u vremenu od 2’00.108, što ga je smjestilo na trinaesto mjesto u poretku vozača, svega 7 desetinki sekunde iza vodećeg. Uz još dva zakazana testiranja, u Australiji i Kataru, Aleix je optimističan s obzirom na dobro vrijeme kruga i osjećaja koji ima na motociklu.

 

Dosljednost i konačni rezultat ohrabrujući su znakovi napretka Sama Lowesa. Na motociklu RS-GP 2016, engleski novak nastavlja svoje pripravništvo. Bez puno promjena, ali s puno odvoženih krugova kako bi stekao samopouzadnje na motociklu koji je dosta drukčiji od onog koji je vozio prošle godine. na kraju trećeg dana Sam je izrazio zadovoljstvo napretkom postignutim na više strana, od položaja pri vožnji do kočenja. Taj napredak potvrđuju i vremena, odnosno napredak od gotovo dvije sekunde od prvog do trećeg dana i konačno vrijeme od 2’01.341.

ALEIX ESPARGARO’

“Zadovoljan sam ovim testovima. Svidio mi je motocikl za 2017., ima određena poboljšanja u odnosu na onaj iz Valencije i Jereza. Nove specifikacije agregata su važan korak, iako tu još moramo napredovati u odnosu na brže motocikle, a okvir je zadržao svoju snagu. Dečki u Apriliji su jako dobro radili i moramo nastaviti ovim putem u sljedećim testiranjima. Poslijepodne trećeg dana, pao sam u simulaciji utrke, ali do tog trenutka imao sam dobar tempo, jako blizu najbržima. Očito se moramo popraviti u puno stvari, osobito po pitanju distribucije snage i stabilnosti ubrzanja, ali sve u svemu situacija je pozitivna.”

 

SAM LOWES

“Tijekom tri dana značajno smo smanjili zaostatak od vodećih i to je važno. Idemo u pravom smjeru. Sve mi je novo, tako da sa svakim krugom nešto novo naučim.  Između ostalog, odradio sam i simulaciju utrke te otkrio koliko je fizički i psihički zahtjevno voziti MotoGP ovdje na Sepangu, ali zadovoljan sam kako je prošlo. Ova testiranja su ključna za mene. Nismo se fokusirali na postizanje pozicije jer to nije bio cilj. Imamo još šest dana testiranja prije utrke u Kataru i mislim da ćemo ako zadržimo ovu razinu rasta i koncentracije biti spremni.”

 

ROMANO ALBESIANO – APRILIA RACING MANAGER

“S tehničke strane, nisam mogao tražiti bolje testiranje, iako još imamo dosta posla do Katara. RS-GP 2017. potvrdio je napredak koji smo postigli u odnosu na prošlu godinu, u pogledu šasije i agregata, te sad znamo kako je zahtjevno napredovati u klasi kao što je MotoGP. Posao koji su naša dva vozača odradili očito je jako različit, ali s jednako dobrim ishodom. Aleix je svojim iskustvom i brzinom počeo razvijati novi motocikl i već je pokazao izvrsnu izvedbu, dok je Sam bio fokusiran na osjećaj i stil vožnje koji ovakvi motocikli traže. Čak je i tim ,koji ima nekoliko novih članova, odmah pokazao veliki sklad što će biti ključno tijekom sezone.”

 

FAUSTO GRESINI – TEAM MANAGER

“Na prvim testiranjima novog RS-GP 2017, Aleix je ostvario dobar napredak testirajući različite promjene u pogledu šasije i agregata. Znamo da imamo još posla, ali za sada možemo biti zadovoljni. Svakako je bilo važno odmah se uhvatiti u koštac sa brzom i zahtjevnom stazom kao što je Sepang. Espargarò nam je dao dobre povratne informacije i bio je zadovoljan radom koji je Aprilia napravila ovu zimu. Entuzijastičan je i to će svakako dovesti do napretka. Sam je odradio svoj dio stalno smanjujući vremena. Privikava se na novu klasu i stječe potrebne navike. Bilo je ovo pozitivno prvo testiranje. Nismo daleko od vodećih i zadovoljni smo poslom učinjenim do sada.”

Prethodni članakMotoGP – prvi testovi u 2017
Sljedeći članakMobilna budućnost u Piaggio Grupi – GITA i KILO