Aprilia SBK 2013

Aprilia je službeno krenula u svoju petu SBK sezonu nakon četiri izvanredno uspješne sezone sa četiri naslova prvaka. Eugene Laverty, vozač iz Sjeverne Irske, započinje svoju drugu sezonu na Apriliji RSV4, ovog puta uz novog vozača Aprilije, tridesetogodišnjeg Francuza Sylvaina Guintolija.
Izvanredni rezultati: 51 naslov svjetskog prvaka u razdoblju od 20 godina. Postignuća cijele Piaggio Grupe još su impresivnija sa 101 naslovom svjetskog prvaka, što Piaggio Grupu čini najtrofejnijim europskim proizvođačem motocikala.
Aprilia, s 51 naslovom svjetskog prvaka te kao nositelj dvostrukog naslova prvaka WSBK prvenstva 2012., 7. veljače u Milanu službeno je predstavila tim za sezonu 2013. Za SBK prvenstvo Aprilia koristi perjanicu svoje ponude motocikala, inovativnu Apriliju RSV4 s ekskluzivnim, uskim V4 pogonskim agregatom. Riječ je o motociklu koji je donio uspjehe talijanskom timu pobjedom u svojoj debitantskoj utrci 2009. godine i osvajanjem četiri naslova prvaka (dva među vozačima i dva među konstruktorima) 2010. i 2012. godine s Maxom Biaggijem za upravljačem.
Dolazak brzog i iskusnog francuza Sylvaina Guintolija koji će voziti uz bok već dokazanog Eugenea Lavertyja zaokružuje tim koji je pod vodstvom Luigija Dall’Igne ostao nepromijenjen. Pobjede Aprilije RSV4 na WSBK prvenstvu nastavile su niz izvrsnih rezultata. Aprilia je u svojoj kratkoj povijesti osvojila 51 naslov svjetskog prvaka: 38 naslova u GP prvenstvima u kojima je pobijedila na 294 utrke, 4 naslova u Superbike prvenstvima i 9 naslova u off-road prvenstvima.   Aprilia je dio Piaggio grupe koja je ukupno osvojila 101 naslov svjetskog prvaka, što je svrstava među najuspješnije konstruktore.

 

„Važnost Superbikea za našu marku u posljednjih nekoliko godina povećala se predanošću trkaćeg tima koji, potaknut naslovima prvaka, dolazi na startnu poziciju s jednim ciljem, a to je upisati novu pobjedu u izvanredne rezultate Aprilije,“ rekao je Leo Francesco Mercanti, direktor Aprilia Racing tima. „Razina ovog prvenstva, vidljiva prošle sezone u kojoj se za naslov prvaka borilo do kraja posljednje utrke, čini svaki uspjeh još značajnijim te svjedoči predanosti Piaggio Grupe u razvijanju motocikala s vrhunskim performansama i tehnologijom. Inovacije i tehnička rješenja koji se koriste na utrkama postaju dostupni motociklističkim entuzijastima, a mi ih razvijamo za stazu kako bismo pobijedili.“
Luigi Dall’Igna, tehnički i sportski direktor Aprilia Racing tima, rekao je: „Pripremamo se za našu petu sezonu u Svjetskom Superbike prvenstvu, prvenstvu koje u potpunosti odražava filozofiju Aprilije, budući da se u natjecanju koriste motocikli temeljeni na serijskim motociklima. Eugene Laverty, koji je već dobro upoznat s modelom RSV4, i naš novi vozač Sylvain Guintoli imaju potencijala za osvajanje ambicioznih rezultata kakve nameću tradicija Aprilije i naš trenutačni naslov prvaka. RSV4 bio je sjajan u sezoni 2012. Svi vozači koji su ga vozili, ne samo Max Biaggi nego i Laverty i Davies ostvarili su pobjede na utrkama. Prva testiranja ove sezone u Jerezu potvrdila su naša očekivanja. Pred nama je duga i teška sezona, ali u potpunosti smo spremni i motivirani.“

 

Eugene Laverty, 26, iz Sjeverne Irske, ne skriva svoje ambicije: „Iza mene je jedna godina iskustva s Aprilijom i zasigurno ciljam na visoke rezultate. Dobro sam se pripremao tijekom zime i tijekom prvih testova ove sezone te sam naporno radio na pripremanju motocikla. Još je rano za predviđanje rezultata, ali moram priznati da ciljam na osvajanje naslova prvaka.“
Sylvain Guintoli, 30, iz Francuske o prvom nastupu na motociklu koji je osvojio prvenstvo je kazao: „Čast mi je voziti motocikl koji je osvojio prvenstvo i to je najvažniji događaj u mojoj trkaćoj karijeri. Mnogi me pitaju stavlja li me to pod veliki pritisak, ali želja za uspjehom i dokazivanjem u Svjetskom Superbike prvenstvu daleko je veća od svake napetosti. Ono što me iznenadilo kod RSV4 jest činjenica da mi je vožnja na njemu od prvog trenutka bila prirodna. Odmah sam se naviknuo iako sam u prošlosti vozio potpuno drukčije motocikle. RSV4 je brz, ali još važnije od toga, omogućava mijenjanje svih postavki kako bi se prilagodio mome stilu vožnje.“

 

Prethodni članakAIR.Craft by R. Maddison
Sljedeći članakHells Gate 2013, pobjedio Jarvis na Husabergu