Prema najavama koje su stizale zadnjih dana, informacija o Battinom angažmanu s Bimotom u predstojećoj sezoni ipak su se pokazale točnima. Bimota Alstare Racing Team službeni je naziv tima s kojim se Bimota vraća u svijet Superbike-a, još uvijek na “mala vrata” obzirom da će se natjecati u tek predstavljenoj EVO klasi.
Partner s kojim je Bimota postigla dogovor vjerojatno je najpoznatiji promotor i vlasnik raznih trkaćih teamova u SBK, Francis Batta koji se nakon neuspjeha s Ducatijem razišao već prije kraja sezone. Rezultat je bio da je Batta morao naći novog partnera i tu se pojavila Bimota sa svojim BB3, modelom predstavljenim na sajmu u Milanu. Kao glavni sponzor navodi se ParkinGO, tvrtka koja je “debitirala” u brzinskom motociklizmu prošle godine s trkaćim timom MV Aguste u SuperSport klasi.
Bimota Alstare Racing Team nastupati će s dva vozača a te su pozicije zaslužila dvije mlade nade: Ayrton Badovini i Chris Iddon.
UPDATE 18.01.2014.:
FIM se oglasio službenim priopćenjem vezanim uz Alstare Team i njihovu situaciju s homologacijom Bimotinih motocikala. Dorna WSBK objavila je službeno priopćenje FIM u kojem kažu, skraćeno, da postoji regulativa koja se mora poštovati no da će uzeti u razmatranje ovu situaciju. Mogućnost da Bimota proizvede i proda zahtjevani broj motocikala do početka prvenstava praktično je nemoguć tako da sada kreću pregovori kako bi se promjenila pravila i time izašlo u susret Bimoti. Naša opaska je da je sve pitanje procjene “snage odnosa” jer Batta i Alstare su njihovi stari partneri a bilo bi i interesantno vidjeti u ovim kriznim vremenima jedan novi brand na gridu. Pravila su tu da se mjenjaju a ne bi bilo ni prvi put da se ovakvi ustupci naprave… Konačni odgovor očekuje se do kraja siječnja.