Zakonska obaveza poštivanja Euro 5 normi zahtijevala je tehničke preinake a bavarski proizvođač iskoristio je priliku pa relativno nove modele C 400 u izvedbama x i GT dodatno doradio za predstojeću sezonu.
Po pitanju agregata, i dalje jednocilindričnog zapremine 350 ccm i snage 34 KS pri 7.500 okretaja, osim nove glave agregata novost je učinkovitiji kataliizator kako bi sve strože norme bile zadovoljene. Dorađena je i elektronika kao i centrifugalna spojka pri čemu je korigirana i mapa paljenja. Osim toga, oba modela dobila su nove kočiona kliješta te unaprijeđeni sustav integralne kočnice pri čemu skuter istovremeno koristi prednji i stražnju kočnicu.
Navedene promjene utjecale su na ukupnu težinu vozila koja je sada povećana za 2 kilograma te iznosi 206 kg za X model odnosno 214 za luksuzniju GT izvedbu.
![](https://www.motori.hr/wp-content/uploads/2021/04/P90412900_highRes_bmw-c-400-gt-callist-792x590.jpg)
![](https://www.motori.hr/wp-content/uploads/2021/04/P90412866_highRes_bmw-c-400-x-granite--792x567.jpg)
![](https://www.motori.hr/wp-content/uploads/2021/04/P90412877_highRes_bmw-c-400-x-blacksto-792x509.jpg)