Počele su isporuke novog Piaggio Beverlyja

Nasljednik najpopularnijeg skutera stigao je u salone a odmah su krenule i prve isporuke. Od prvog predstavljanja, Beverly svoju popularnost može zahvaliti modernom dizajnu, adekvatnim dimenzijama ali i udobnosti većih maksi skutera. Novi Beverly 300 košta 43.990 kn dok opremljenija verzija 300 S stoji 44.490 kn. Beverly 400 možete kupiti po cijeni od 49.990, a verziju S za 50.490 kuna do registracije.

Zbog svoje nepogrješive elegancije popularan od rođenja, toliko da je tijekom godina postao jedan od najprodavanijih skutera, Beverly je potpuno obnovljen i evoluirao je u pravi crossover. Izlazi iz svoje klase te spaja svestranost, vozne osobine i stabilnost skutera velikih kotača  s uzbudljivim performansama i udobnošću luksuznog GT skutera.

Novi Piaggio Beverly osjeća se ugodno u svakoj situaciji, od gradske vožnje, gdje se pokazuju njegova agilnost i upravljivost, do srednje dugih i dugih putovanja van grada gdje pokazuje vrhunsku stabilnost, snagu i udobnost za upravljačem.

Novi dizajn je bez sumnje sportski, s potpuno redizajniranim prednjim krajem, dok pogled sa strane otkriva da su mekane linije prošlog modela napuštene te su sada oštrije i mišićavije te vode do stražnjeg kraja koji je sada dotjeraniji i usmjeren više prema gore.

Prednje LED svjetlo ističe se na sredini upravljača. Pokazivači smjera i pozicijska svjetla su također LED, ocrtavaju bočne rubove prednjeg štita te stvaraju svijetli “potpis” zahvaljujući kojemu je Beverly prepoznatljiv na prvi pogled čak i  danju. Na stražnjem kraju, u središtu originalnog završetka repa smješten je LED svjetlosni sklop. Potpuno novi nosač za registracijsku pločicu motociklističkog stila smješten je na kotaču te doprinosi čistom izgledu novog Beverlija. Kotači su također novi, sportskog dizajna sa sedam krakova, dok je sjedalo na dvije razine i dvostrukih šavova dotjerano do vrhunca.

Na novim Beverly modelima ugrađena su dva nova, snažna Euro 5 agregata HPE (High Performance Engine), 300 i 400. Oba agregata, četverotaktni, četvero ventilski, tekućinom hlađeni s elektronskim ubrizgavanjem goriva rezultat su iskustva Centra za istraživanje i razvoj Piaggio Grupe koji je radio s ciljem postizanja boljih performansi i voznosti, uz smanjenje potrošnje goriva i buke.

Agregat 300 HPE ima 23% više snage u odnosu na prethodni agregat iste zapremnine te dostiže 19 kW (25.8 KS) pri 8000 o/min, dok je okretni moment povećan za 15% te je sad 26 Nm pri 6250 o/min.

Agregat 400 mijenja prethodni 350. Razlika nije samo u jednostavnom povećanju zapremnine, nego su, polazeći od već iznimno učinkovitog agregata, Piaggiovi inženjeri dodatno poboljšali mehaničke i termodinamičke performanse te dodatno smanjili već niske razine vibracija i buke. Rezultat je snaga od 26 kW (35.4 KS) pri 7500 o/min i okretni moment od 37,7 Nm pri 7500 o/min, što se na cesti vidi u performansama i elastičnosti agregata u vožnji.

Ova dva najsuvremenija snažna agregata upareni su s iznimno učinkovitom naprednom šasijom. Dvostruka kolijevka okvira izrađena od čeličnih cijevi visoke čvrstoće i prešanih dijelova spojena je s novom Showa prednjom vilicom promjera 35mm, dok su na stražnjem kraju novi Showa amortizeri dvostrukog djelovanja s prenapregnutošću opruge podesivom u 5 položaja.

Zahvaljujući nosivoj strukturi motociklističkog stila i velikim kotačima od lake legure (16’’ naprijed i 14’’ iza), novi Beverly osigurava udobnost vožnje i držanje ceste poput motocikla, uz iznimnu agilnost i upravljivost. Verzija 400 HPE ima i šire gume (120/70 umjesto 110/70 naprijed i 150/70 umjesto 140/70 iza) što pruža veću stabilnost pri najvišim brzinama.

Piaggio Beverly također je napredovao po pitanju tehnoloških osobina te je opremljen sustavom otključavanja i paljenja bez ključa koji olakšava pokretanje, otvaranje sjedala i spremnika goriva, kao i zaključavanje upravljača. Sve ove operacije možete izvesti s daljinskim upravljačem u džepu. U središtu “upravljačke ploče” nalazi se nova, potpuno digitalna LCD instrument ploča veličine 5,5’’ sa strane koje su pozicionirane tipke potpuno redizajnirane ergonomije. Opremu upotpunjuje PIAGGIO MIA sustav koji je dio serijske opreme na modelu 400 hpe, a omogućava spajanje vozila s pametnim telefonom putem Bluetootha te pruža ekskluzivne mogućnosti  za još veće zadovoljstvo i zabavu u vožnji.

Novi Piaggio Beverly ima dvije različite verzije: jedna, elegantnija i profinjenija s oznakom Beverly, a druga agresivnija i sportskija predstavljena kao Beverly S.

Piaggio Beverly dolazi u elegantnim, sjajnim bojama poput bijele Luna, te dvije potpuno nove, plave Qxigen i sive Cloud. Ove boje dolaze u kombinaciji sa završnom obradom u svijetloj, toploj metalic nijansi, tamno smeđim sjedalom i sivim kotačima.

Piaggio Beverly S ističe se, prije svega, sportskom mat završnom obradom u grafit sivoj boji. Tri dostupne boje su: srebrna Cometa, crna Tempesta i narančasta Sunset. S verzija dolazi s crnim sjedalom od dva materijala i tamno sivim kotačima.

Prethodni članakAlfa Romeo Tonale kasni s prezentacijom
Sljedeći članakBMW C 400 X i GT dodatno poboljšani