Ferrari u jednokratnoj SP-8 izvedbi

Ferrari pokazao SP-8: Jednokratni dvosjed s 3,9-litrenim V8 twin-turbo motorom

Ferrari je predstavio najnoviji dodatak svojoj One-Off seriji, Ferrari SP-8. Dio programa talijanske marke posebnih projekata, a dizajnirao ga je Ferrari Styling Centre na čelu s Flaviom Manzonijem, to je V8 sa središnjim stražnjim motorom temeljen na F8 Spideru od kojeg je naslijedio izgled, šasiju i motor.

Jednokratni SP-8 pridružuje se ‘svetim redovima’ najekskluzivnijeg segmenta u ponudi Ferrarija, jedinstvenih automobila izrađenih prema specifikacijama pojedinačnih klijenata, s rezultatom da utjelovljuju sam vrhunac prilagodbe Propetog konjića. Ime automobila slavi njegov 3,9-litreni V8 twin-turbo motor snage 720 KS, jednu od najhvaljenijih pogonskih jedinica u povijesti i dobitnika prestižne nagrade za motor godine (IEOTY) u četiri uzastopne prilike. Kako klijent koji je naručio SP-8 dolazi iz Tajvana, broj 8 je također značajan jer se u kineskoj kulturi smatra izuzetno sretnim, tradicionalno predviđajući uspjeh, sreću i osobno postignuće.

Najjedinstvenija značajka SP-8 je činjenica da nema krov, što ga čini čistokrvnim dvosjedom u svakom pogledu, naglašavajući njegov sportski karakter i trenutačno uzbudljivo vizualno i slobodno iskustvo vožnje koje pruža. Ovo je rješenje zahtijevalo opsežno usavršavanje njegove aerodinamike kombinacijom CFD simulacija, testiranja u zračnom tunelu i testiranja na stazi kako bi se zajamčio standard akustične udobnosti i osjećaja vjetra usporedivog s automobilom koji ga je inspirirao.

Glavna stilska tema automobila usredotočena je na način na koji se njegovi volumeni križaju i stapaju jedan u drugi: neobojeni prednji dio od ugljičnih vlakana obavija se do stražnjeg dijela, stvarajući dvobojni učinak koji stvara snažan kontrast u pogledu boje i materijala. Uklanjanje tvrdog krova na uvlačenje omogućilo je dizajnerima da radikalno preoblikuju cijeli stražnji dio, dajući mu puni volumen uz zategnutu liniju pojasa. Volumen automobila podijeljen je u dva dijela koji su povezani funkcionalnim središnjim dijelom u mat crnoj boji koji uključuje bočne usisnike zraka s odvojenim kanalima za međuhladnjake i motor. Gornji dio ove trake uključuje ventilacijski otvor za motorni prostor s uzdužnim elementima koji se odnose na bočne pruge tipične za Ferrarije iz prošlosti.

Cijeli članak pročitajte na Tportal Autozoni

Prethodni članakŠto se kupuje u Hrvatskoj?
Sljedeći članakRođena legenda: Novi XSR900 GP