GasGas SM 700 i ES 700

U KTM-u se ne šale s markom GasGas. Prije nego su ih kupili i transferirali u Austriju, te tamo asimilirali, španjolska marka je bila poznata po hard-enduro i trial modelima, a međuvremenu je ponuda proširena i izdašnom motokros paletom. A sad su tu i ES 700 i SM 700, kao logičan prvi korak ka postupnom seljenju GasGasa i na asfalt. Naime, uz to što su taj supermoto i enduro barem jednom nogom vezani uz teren, oni ujedno ne predstavljaju veliki razvojni trošak jer su nastali kloniranjem KTM-ovih modela 690 Enduro R i 690 SMC-R, odnosno Husqvarne 701 Enduro i Supermoto.

Iako bi GasGas u transferu na cestu trebao predstavljati nešto jeftiniju marku u tom KTM-ovom trolistu, na ovim prvim modelima se nije osjetnije štedjelo. Tako u seriji dolaze napredna elektronska pomagala, koja uključujuću kontrolu proklizavanja, pametni ABS, quickshifter, dvije mape… Osim toga, u serijskoj opremi su WP Apex za SM i Xplor ovjes za ES, kao i Brembo kliješta, koja su kod supermota radijalne izvedbe. Cijena je za 800 kn niža od KTM i Husqvarna braće, pa tako ES 700 košta 88.100 kn, a SM 700 je za još za tisuću kuna skuplji. 

Jednocilindrični agregat od 692,7 ccm i u ovom slučaju razvija 74 KS pri 8.000 o/min, a deklarirana težina je čak i nešto manja od KTM-ovih modela, te iznosi 147,5 kg za ES 500 i 148,5 kg za SM 700, mjereno bez goriva koje je, dakako, smješteno u repu motocikla. Pritom se supermoto SM 700 od svojih KTM i Husqvarna pandana najviše razlikuje po tome što je opremljen lijevanim naplatcima, a dakako da ovi GasGas modeli imaju grafike tipične za tu marku. Ostaje za doznati hoće li i budući strogo cestovni GasGas modeli biti klonovi kineskog CFMota, kako se ranije dalo naslutiti, ili će i oni ipak biti varijacije na temu KTM-a i Husqvarne, u drugačijim grafikama.

Prethodni članakDunlop nagrađuje svoje kupce!
Sljedeći članakDucati Panigale V4S – video test by Moto Puls