KTM off road novosti – EXC gama za 2016

110194__RSC5743_biwo_flat_B.tif_1024

Kako to već tradicionalno rade u KTMu, nekoliko dana nakon prezentacije MX modela za 2016 stigli su na red i enduro EXC motocikli. Za razliku od MX game koja je u mnogim segmentima doživjela temeljite promjene, enduro dvotaktni i četverotaktni modeli za slijedeću sezonu bazirali su se na poboljšanjima pojedinih detalja te jačom serijskom opremom.

KTM je prisutan u svim klasama enduro natjecanja gdje uvjerljivo drži prvo mjesto kako po broju zastupljenih motocikala tako i po osvojenim prvenstvima. To je osnovna vodilja KTM R&D teama koji najnovija tehnološka rješenja uspješno implementira na serijske hard enduro motocikle. Baza uspješnosti motocikla, pogotovo sportskog prvenstveno leži u okviru koji mora biti čvrst i kompaktan a istovremeno i lagan jer omogućuje precizno upravljanje te agilnost cijelog motocikla. U primjeru hard endura možemo dodati i otporan na udarce tako da je Chromoly, službeni naziv okvira na EXC gami sastavljenog od krom molibdenih cijevi, već dugi niz godina sami vrh ponude. U okviru je smješten agregat posebno dizajniran za izvlačenje maksimalnih performansi u vrlo zahtjevnom ambijentu. ECX gama kreće od dvotaktnih agregata zapremine 125 ccm koji jedini nema serijski elektropokretač, preko 200, 250 te nikad jačim modelom 300. Četverotaktni modeli počinju s 250, 350, 450 i najjačim modelom zapremine 500 ccm.

Treća bitna stavka odnosi se na ovjes koji je revidiran na enduro MY16 modelima. I dalje se ugrađuje WP prednja vilica s otvorenim cartridgeom, koja je sada dodatno poboljšana te  dolazi s novim i preciznijim rasponom mogućih postavki koje će vozaču omogućiti da maksimalno prilagodi motocikl određenom stilu vožnje i pretpostavljenoj podlozi. Bitno je spomenuti i novodizajnirane štitnike vilice koji omogućuju jednostavnije i brže održavanje.

110189_500_EXC_re_hinten.tif_1024

 

89242_500_EXC_90Grad.tif_1024

110201__RSC7189_biwo_flat_B.tif_1024

 

 

Prethodni članakAmericana na VR46 MotoRanch
Sljedeći članakMotoGP – Mugello