Motori i oprema — 16 siječnja 2021 -

2021. važna je godina za Moto Guzzi jer proslavlja svoj 100. rođendan. Stoljeće tradicije, strasti, velikog poslovnog i sportskog uspjeha; sto godina veličanstvenih motocikala koji se izrađuju u Mandelo del Lariu povezujući najbolje tehnologije i najvrjedniju talijansku proizvodnju. To su vrijednosti Moto Guzzija od 1921.

Stoga, u skladu s tako snažnom tradicijom, V85 TT stvoren je i posvećen pustolovinama koje su oduvijek bile dio Moto Guzzi naslijeđa, kao najčišća, originalna ideja, imajući na umu dojmljive prizore pustinjskih natjecanja poput utrke Paris-Dakar koja je doživjela svoju slavu početkom 80-ih godina.

Osnovni pojmovi na kojima je izgrađen V85 TT su minimalizam, jednostavnost i praktičnost, tipično za enduro motocikle tog vremena koji se mogu koristiti za sve, od dnevnih putovanja na posao do dužih pustolovina. Ova vrijednost se izgubila u sve većoj komercijalizaciji gdje se u ovom tržišnom segmentu daje prednost određenoj veličini i težini. Moto Guzzi V85 TT postigao je ambiciozan cilj povezivanja stila temeljenog na povratku starim vrijednostima s opremom suvremenom putnog enduro motocikla. Iz ovog je razloga zaslužio naziv prvog i jedinog klasičnog enduro motocikla na tržištu.

Nakon uspjeha koji je V85 TT postigao kod kritike i publike, Moto Guzzi za 2021. godinu na stranici motoguzzi.com predstavlja obnovljenu verziju svog najprodavanijeg modela prema željama obožavatelja. Poboljšanja se odnose prije svega na agregat. Konstrukcija je još uvijek ista i dijele je svi Moto Guzzi modeli trenutno u proizvodnji: poprečni 90° V-twin, dva ventila po cilindru(s usisnim ventilom od titana), ponos orla iz Mandella. Agregat sada ima veći okretni moment pri malim i srednjim okretajima, zahvaljujući optimiziranom podizanju šipke podizača i klackalica te posljedičnom prilagođavanju upravljanja elektronikom. Novi žbičani kotači sada dolaze s gumama bez zračnice, zajedno su smanjili težinu za oko 1,5 kg  što doprinosi već izvrsnoj dinamičnosti vožnje. Što se tiče elektronskih kontrola za pomoć u vožnji, dva su nova moda vožnje (Sport, pogodan za sportsku vožnju i Custom, koji nudi prilagodbu postavki) uz već postojeća tri (Street – cestovni, Rain – kišni i Off-road) te upravljaju kontrolom proklizavanja, ABS-om i Ride-by-wire odzivom na gas. Tempomat i TFT instrument ploča u boji također su dio serijske opreme, a korištenjem Moto Guzzi MIA multimedijske platforme dostupne u širom izboru dodatne opreme, moguće je spojiti pametni telefon s vozilom te povećati funkcionalnost instrument ploče.

Tri verzije boja i grafika su također nove: crna Etna te dvobojne grafike žuta Mojave i crvena Uluru.

V85 TT Travel također je doživio sva tehnička unaprjeđenja kao i V85 TT te se kao i prije, ističe kompletom opreme kojom je spreman za svako putovanje: touring vjetrobran, bočni koferi velike zapremnine smješteni kako bi što manje proširili vozilo, par dodatnih LED svjetala za maglu, grijane ručice upravljača i Moto Guzzi MIA multimedijska platforma.

Preporučene maloprodajne cijene s PDV-om i posebnim porezom na motorna vozila iznosit će 97.190 kn za jednobojnu, crnu verziju, 98.690 za dvobojne grafike te 105.690 za Travel verziju.

Share

Povezane novosti

Yamaha NIKEN

Yamaha NIKEN

24 veljače, 2021
Vespa GTS 300 HPE

Vespa GTS 300 HPE

24 veljače, 2021
Piaggio Medley 2020

Piaggio Medley 2020

18 veljače, 2021
Yamaha Tracer 9 & Tracer GT

Yamaha Tracer 9 & Tracer GT

07 veljače, 2021
Suzuki Hayabusa 2021

Suzuki Hayabusa 2021

06 veljače, 2021
Moto Guzzi V85 TT

Moto Guzzi V85 TT

27 siječnja, 2021
Ducati Diavel 1260S

Ducati Diavel 1260S

27 siječnja, 2021
Suzuki V-Strom 1050 XT

Suzuki V-Strom 1050 XT

27 siječnja, 2021
Stigao potpuno novi MT-09

Stigao potpuno novi MT-09

15 siječnja, 2021
Moto Guzzi V9 2021

Moto Guzzi V9 2021

14 siječnja, 2021

About Author

mate