Moto Puls br.177 na kioscima

Suzuki V-Strom 650 XT i Yamaha Ténéré 700 otkrivaju zašto su avanturistički motocikli popularni, ali i pokazuju da ne moraju biti preskupi. Oba nude sve što vam treba, a pitanje pobjednika se svodi na to da li vas zanima samo asfaltna ili i blatnjava avantura. Test novog BMW-a S 1000 XR pokazuje da je i dalje riječ o cestovnom sportašu zarobljenom u diskretnom tijelu crossovera, a iako ga je sad moguće voziti i lagano, teško da ćete se na to moći nagovoriti. Isto vrijedi i za brzu, strastvenu i jako glasnu MV Agustu Brutale 800 SCS, koju to što ima automatsku spojku ne čini po mjeri početnicima. Ne, ona traži iskusnu mušku ruku.

Nakon toga se možete opustiti testom impresivnog i bogato opremljenog baggera Indian Roadmaster Limited, kojeg je najlakše voziti lagano, u američkom stilu. dok se dvotaktna Beta RR 300 otprilike jednako žestoko probija kroz zahtjevni teren kao i BMW C 400 X kroz gradsku gužvu. Tu je i pregled prvih 40 godina dominacije raznih GS modela, kao i obilje motosporta, uključujući i PH za „brzince“ i oldtimere, koje je netom završilo.

Prisjećamo se i jedne egzotične i skoro zaboravljene Honde, kao i čitave zaboravljene klase koja je još prije 30 godina imala blokadu tek na 18.000 o/min. Sve to, i još mnogo više, uključujući i obilje već najavljenih noviteta za 2021, potražite u jesenskom izdanju Moto Pulsa.    

Prethodni članakMotoGP – Catalunya 2020
Sljedeći članakRossi potpisao za Petronas SRT