MotoGP – Aragon 2022

Nakon utrke u Misanu održani su dvodnevni testovi na kojima se pridružio i Marc Marquez. Evidentno je da je su i testovi njegove fizičke spreme prošli dobro s obzirom da je odlučio voziti utrku u Aragonu. Na treninzima se držao među prvih deset, pri tome zabilježio prvi pad ali i spašavanje od istog u svom stilu, da bi na kvalifikacijama zauzeo 13. startno mjesto. Pole position pripao je Bagnai dok su iz prvog reda startali još Miller i Bastianini. Drugi red zauzeli su Espargaro, Zarco i Quartararo. Za podsjetnik, bodovna razlika između vodećeg Quartarara i trenutno nezaustavljivog Bagnaie uoči utrke iznosila je 30 bodova a samo četiri boda manje ima A. Espargaro na Apriliji.

Start je za vodeće prošao glatko ali je u trećem zavoju ponovno Marquez napravio show, proklizala mu je stražnja guma pa je zatvorio gas pri čemu ga je pogodio Quartararo. Francuz je pao kao i Nakagami nakon njega. Na kraju je i Marquez završio u boxu jer mu je motor bio previše oštećen.

Bagnaia je nakon početnog dijela utrke i dalje vodio ispred Millera i Bastianinija a na kratko im se na drugo mjesto ubacio i Binder iza kojeg su ostali Espargaro, Martin pa Zarco. Nakon pet krugova Bagnaia je stvorio prednost od pola sekunde dok su mu leđa čuvali Miller i Bastianini. Vrlo bitan za njegovu utrku bio je podatak o Quartararovom odustajanju zbog čega je mogao kalkulirati s tempom.

Od vodećih je prvo Miller počeo gubiti kontakt pa su ga prošli Binder i Espargaro. U devetom krugu je Bastianini napao i prošao Bagnaiu ali i ubrzo i pogriješio pa osim što se Bagnaia vratio na vrh, Bastianinija je dostigla druga grupa na čelu sa Binderom, Espargarom i Millerom.

Uslijedio je mirniji dio utrke u kojem su se Bagnaia i Bastianini ponovno odvojili i pripremali za završnicu u kojoj su gume igrale izuzetno bitnu ulogu. Bastianini se približio u zadnjih nekoliko krugova na 0.2 i u zadnjem krugu odlučio napasti kao što je Espargaro u predzadnjem krugu prošao Bindera u borbi za podij.

Bastianini je preuzeo vodstvo u sedmom zavoju zadnjeg kruga. Bagnaia je pokušao vratiti u posljednjim metrima utrke ali je Bestia bio brži za pola dužine motora. Time je Bagnaia izgubio dodatnih pet bodova u borbi za naslov ali ako ovako nastavi to vjerojatno neće igrati preveliku ulogu.

MotoGP sada putuje za Aziju gdje će voziti slijedeće četiri utrke među kojima je prva na redu velika nagrada Japana već za tjedan dana.

Prethodni članakBMW oprezno pristupa globalnom trendu elektrifikacije vozila
Sljedeći članakHyundai Motor nadmašio je prodaju na europskom tržištu