MotoGP – Jerez 2023

Vikend u Jerezu počeo je iznenađenjem, wildcard povratnik Pedrosa završio je prvi trening na vodećoj poziciji s odličnih 1.36.770. Na drugom treningu krenuo je ples Aprilia: prvi Espargaro, drugi Vinales, obojica na 1.36.7. Onda je došla subota i kvalifikacije na kojima je Espargaro ostao na Pole positionu ispred Millera i Martina a Pedrosa se smjestio na šesto mjesto, iza Bindera i Bagnaie. Vinales je uspio dostići samo deseto startno mjesto.

Miller i Binder su preskočili Espargara već do prvog zavoja međutim došlo je do kontakta i pada Morbidellija i Marqueza pri čemu je Bezzecchi naletio na Morbidellijev motor i zajedno s njima završio na podu. Zbog čišćenja staze utrka je bila prekinuta.

Pri ponovljenom startu, s originalnim pozicijama, Espargarao je bolje zatvorio Millera no obojicu ih je s vanjske strane prošao Binder. Vrlo brzo se Martin probio na drugo mjesto, Miller je bio treći, Bagnaia četvrti, Espargaro peti. Martin i Miler su nastavili borbu dok se između njih nije ubacio Bagnaia.

U trećem krugu je Miller prešao Martina a zatim i timskog koleguBindera u borbi za prvo mjesto. Krug kasnije Espargarao više nije izdržao pritisak pa je napravio grešku i pao.

U zadnja tri kruga vodeći KTMovi imali su prednost od pola sekunde ispred Ducatija od Bagnaie i Martina a za peto mjesto je Pedrosa napadao Oliveiru. U predzadnjem krugu je Binder odlučio napasti Millera, što mu je i uspjelo no Millerov pokušaj vraćanja iskoristio je Bagnaia koji ga je prošao u zadnjem krugu. Malo je nedostajalo da isto napravi i Martin no više nije bilo vremena. Pedrosa također nije uspo stići do petog mjesta, kao wildcard vjerojatno nije htio riskirati protiv Oliveire.

Na kraju prvog kruga GP utrke vodeći je bio Miller ispred Bindera i Martina a Bagnaia se borio zadržati četvrto mjesto ispred Vinalesa i Espargara. Međutim, utrka je prije kraja prvog kruga bila prekinuta jer je nakon pada Quartarara i Oliveire bio potreban izlazak hitne pomoći. Oliveira je na nosilima prenesen u medicinski centar, djelovalo je kao ozljeda ključne kosti ili ramena, dok se Quartarao vratio u box na pripremu za ponovljeni start.

I nakon novog starta poredak je bio sličan: Binder, Miller, Martin, Bagnaia, Espargaro… Bagnaia je odmah prošao Martina ne dozvoljavajući KTMovima da se odvoje. Na šestom mjestu je bio Marini dok je iza njega Pedrosa napadao Zarca. U trećem krugu se Miller probio na vrh s najbržim krugom od 1.38.1 a oba KTMa su odmaknula ostalima gotovo pola sekunde. Nažalost za nekadašnji SUzuki tim, novi pad upisao je Mir a nedugo iza toga i Rins.

Uz malo upitnog guranja Bagnaia prošao Millera, i zaostajao za vodećim Binderom 0,3 sekunde, međutim zbog te situacije je Talijan odlukom sudaca kažnjen povratkom na poziciju iza Millera. I to točno kad je pripremao napad na Bindera. Kako bilo, ostalo je još 17 krugova za nove napade.

U tom periodu utrka se smirila, Binder je odmaknuo 0.7, drugi je bio Miller, treći Bagnaia a iza njih ostali su Espargaro, Martin, Zarco, Marini, Pedrosa… Promjene su počele su ulaskom u zadnjih deset krugova, Millerov ritam postajao ja slabiji pa ga je prošao Bagnaia a počeo je s napadima i Martin. Bagnaia je kasnio za Binderom 0,73. Zarco i Bezzecchi ispali su iz utrke padovima zbog prednje gume.

U zadnjih pet krugova Bagnaia je ušao s najbržim krugom utrke od 1.37.9 i smanjivao zaostatak za Binderom. Napad se dogodio krug i pol kasnije kada je Bagnaia konačno došao do vodeće pozicije. Očekivano, KTMovi se nisu predavali ali Ducati je djelovao vrlo stabilan i nisu se primjećivali problemi s gumama, za razliku od Binderovog KTMa koji je klizao na sve strane. Binder je dao sve od sebe, skinuo zaostatak na 0,1 u predzadnjem krugu i pokušavao da samog kraja ali nije bilo dovoljno. Drugo i treće mjesto za KTM je svejedno izvrstan rezultat. Martin je završio četvrti, Espargaro peti, Marini šesti a izvrsno sedmo mjesto osvojio je povratnik Pedrosa.

Novom pobjedom Bagnaia je preuzeo vodstvo u ukupnom poretku bježeći Bezzecchiju 22 boda. Nastavak je za dva tjedna na stazi u Le Mansu.

Prethodni članakPiaggio Medley
Sljedeći članakMoto Guzzi V85 TT i V7 s originalnom dodatnom opremom