MotoGP – Malezija 2022

Pretposljednji aktivni vikend sezone u Maleziji počeo je promjenjivim vremenom u petak kada je na prvom treningu najbolje vrijeme ostvario Binder dok je na FP2 najbrži bio “povratnik” Crutchlow. FP3 pripao je Martinu a FP4 Bezecchiju. Nakon toga su krenule kvalifikacije na kojima je Pole position osvojio ponovno Martin ispred Bastianinija i Marqueza. Loše kvalifikacije odvozili su pretedenti na naslov: vodeći u prvenstvu, Bagnaia, startao je s devetog mjesta, njegov prvi konkurent Quartararo s dvanaestog a Espargaro s desetog. Da stvari budu još gore, Quartararu je nakon pada na posljednjem treningu naknadno dijagnosticirana fraktura prsta na ruci.

Martin je nabolje krenuo u utrku ali pohvale idu Bagnai koji je s devetog mjesta u prvi zavoj ušao kao drugi, ispred Marqueza, Bastianinija i Quartarara. Martin je nastavio jakim ritmom, u drugom krugu je već imao preko pola sekunde prednosti dok su se za Bagnaiu zalijepili Bastianini i Marquez. Pola sekunde iza njih ostala je treća grupa na čelu sa Quartararom.

Krug kasnije Martinova prednost je porasla na 0,8 a iz druge grupe je ispao Marquez koji je kasnio 1,3 sekunde pa ga je dostigao Quartararo. Uskoro i prestigao a napadati su počeli Mir, Rins i Bezzecchi. U šestom krugu je pao vodeći Martin, koji je očigledno preforsirao gume, čime je Bagnaia postao vodeći ali mu je Bestia i dalje bio na repu. Iza njih je Bezzecchi u jednom krugu prošao Mira, Rinsa i Marqueza te krenuo loviti Quartararovu prednost od 1,5 sekundi.

Točno na pola utrke Bastianini je prošao Bagnaiu, Quaratararo je kasnio 2.5 sekunde uz tendenciju smanjivanja zaostatka međutim i njemu se Bezzecchi skroz približio. U međuvremenu se Bagnaia vratio na vrh, opet sa Bestiom na repu, ali je i Quartararo smanjio na 1,6 sekundi zaostatka uoči ulaska u samu završnicu. Bezzecchi je u jednom trenutku došao Quartararu na 0.3 no Francuz je ubrzao i vratio ga na 1.2.

Ulaskom u posljednja tri kruga Bagnaia je ipak imao minimalnu prednost ispred Bastianinija, Quartararo je ostao zacementiran na 1,5 sekundi zaostatka a Bezzecchi iza njega kasnio još 2 sekunde i bio izvan igre za podij. Tako se ušlo i u posljednji krug kada je Bastianini ostao na pristojnoj udaljenosti, za što je prilično izgledno da je bio dogovor timskih šefova, ali je Bagnaia lakše disao i u konačnici prvi prošao ciljem.

Uoči posljednje utrke Bagnaia donosi prednost od 23 boda ispred Quartarara što bi značilo da bi Francuz u Valenciji morao pobijediti a Bagnaia ne završiti što je prilično nategnut scenarij pa neslužbeno možemo reći da je Bagnaia u Maleziji zapravo osvojio naslov. No, čekamo Valenciju za dva tjedna i službenu potvrdu…

Prethodni članakPredstavljen novi BMW M2
Sljedeći članakYamaha električni NEO’s

Najnovije