MotoGP – Phillip Island

14681910_1298057770225666_8190661637649567753_o

Staza u Phillip Islandu jedna je od najzanimljivijih ali i vremenski nepredvidljivih u MotoGP kalendaru. Kad tome još dodamo i po pitanju guma vrlo zahtjevnu podlogu dobijemo siguran recept za zanimljiv vikend. Jedino što manjka to je neizvjesnost oko naslova prvaka s obzirom da je Marquez već u prošloj utrci pobjedom i padovima glavnih konkurenata osigurao prvo mjesto. Nedjelju je dočekalo lijepo vrijeme ali i vrlo jaki vjetara koji je brzo hladio stazu i gume. Jedan je to od razloga što je većina vozača komentirala GP kalendar uz sugestiju da se utrka u Australiji prebaci na drugi dio godine kad su vremenske prilike stabilnije.

Na treninzima i kvalifikacijama uslijed učestalih promjena vremenskih prilika mijenjao se i poredak a. Na kraju je Marquez osvojio Pole ispred Crutcha i braće Espargaro. Nakon početničkih problema na kvalifikacijama, Lorenzo i Rossi startali su sa 12. i 15. mjesta, jedan iza drugog što je bilo dobro za samu utrku jer njihova borba za drugo mjesto u ukupnom poretku i dalje traje s obzirom da je uoči utrke u Australiji Rossijeva prednost iznosila 14 bodova. Ne treba otpisati niti Vinalesa koji za njima zaostaje 20-ak bodova. Blizu je i Pedrosa no pad u Japanu ga je izbacio iz igre i vjerojatno do kraja prvenstva više neće voziti.

Marquez je očekivano poveo u trku i već nakon prvog kruga imao više od pola sekunde prednosti ispred Espargara i Crutcha ali zanimljivo je pri vrhu bilo gledati “novu” ekipu no s obzirom na Rossijev napredak, vidjelo se da neće tamo ostati do kraja utrke. Rossi je nakon tri kruga bio na šestom mjestu, ispred Lorenza.

Strahovit je bio Rossijev ritam, vrlo brzo je došao u priliku za napad na grupu od četvorice koja se borila za drugo mjesto. Prvo je prošao P. Espargara, pa Dovija, uskoro i A. Espargara a onda se približio i Crutchu koji je u tim trenutcima vozio najbrži krug od 1.29.4.  Iznenada, nepotrebnom greškom Marquez je pao. Rossi je krenuo na Crutcha za pobjedu no Crutch je odabrao prednju hard gumu a do kraja je ostalo 16 krugova.

Razlika između vodeće dvojice nije se previše mijenjala u slijedećih nekoliko krugova, ovisno o sektorima varirala je oko 2,5 sekunde. Niti u borbi za treće mjesto nije bilo većih pomaka, Dovi nije uspijevao približiti se Espargaru. Nešto kasnije Rossijev zaostatak povećan je za još pola sekunde tako da se i Doktor malo primirio i odlučio uzeti 20 bodova te povećati razliku u odnosu na Lorenza u ukupnom poretku.  U tim trenutcima zanimljivo je bilo pratiti povratnika Haydena koji je na “Pedrosinom” motoru vodio odličnu borbu sa Reddingom i Petruccijem. Dobro se držao no dva kruga prije kraja je pao.

Ulaskom u zadnjih 8 krugova Rossi je greškom u zavoju gdje je Marquez pao izgubio sekundu pa su se Dovi, Espargaro  i Vinales približili. Ova trojica je vodila fantastičnumeđusobnu borbu, Suzukiji po zavojima, Ducati na ravnici. Prvi je pretjerao Espargaro i na kočenju pao. Vinales je pojačao ritam i smanjio Rossijevu prednost na 1,5 sekundi krug prije kraja dok je Crutch na vrhu imao više od 6 sekundi prednosti. Do kraja se više ništa nije mijenjalo, Crutch je pobjedio ispred Rossija, Vinalesa, Doviziosa, Lorenza… Rossijeva prednost nad Lorenzom sada iznosi 24 boda a nastavka prvenstva stiže već idući vikend u Maleziji.

classification-page-001

 

 

_gp_8018_e_gallery_full_top_fullscreen

lorenzo1_2

41-aleix-espargaro-esp_09i8213_gallery_full_top_fullscreen

_09i7430_e_gallery_full_top_lg

 

Prethodni članakMoto Guzzi V75 Corsaiola 02 by Venier
Sljedeći članakMoto Guzzi Audace Carbon