Novi Moto Puls na kioscima!

Usporedni test avanturističkih motocikala kraljevske klase rezultirao je iznenađujuće izjednačenom borbom između predstavnika BMW-a, KTM i Ducatija, ali i prvog takvog Harley-Davidsona. Pritom se GS, Super Adventure, Multistrada i Pan America bore za titulu najudobnijeg motocikla među svim testiranim modelima, ali začudo ne i za titulu najskupljeg. Ta čast pripada američkom i električnom sport-touringu Zero SR/S, koji doista oduševljava moćnim ubrzanjima. Za one koji vole tradicionalniju tehniku, tu je i test zabavnog retro putnog endura Moto Guzzi V85 TT, a onda i pristupačnog i uglađenog light-cruisera Royal Enfield Meteor 350. Donekle sličan položaj je i za upravljačem mopeda Električni Buntovnik Bandit, dok lijepi Aprilijin novitet SR GT 200 predstavlja doista uspješan miks sportskog i pomalo avanturističkog skutera. Konačno, tu je i test Betinog četverotaktnog modela RR 390, koji bi mogao predstavljati pravu mjeru u svijetu hard-endura.

Komentiramo i novi zakon, prema kojem se i dalje s B kategorijom ne smiju voziti 125-ice, ali će se zato moći upravljati triciklima velike zapremine, a na tom tragu u obimnoj rubrici s novostima donosimo i prvu fotografiju nove generacije modela MP3. Što još? U sportskoj rubrici je, uz međunarodni motosport, i opširan kolaž s utrka brzinskog i oldtimer motociklizma održanih na stazi Glavica u Požegi, a prisjećamo se i legendarnog neprijateljstva Robertsa i Sheena, Tu je i osvrt na sve motocikle pokretane Wankel agregatom, a posebno na model RE-5 koji je umalo otjerao Suzuki u propast. Na stranicama posvećenim rabljenim motociklima je analiza prve generacije Honde CBR 1000 RR Fireblade, od 2004. do 2007. godine, te usporedba onog što nude i što traže svestrani nakedi s pouoklopom iz istog perioda. I to nije sve!

Prethodni članakVozili smo Fiat Tipo 1.0 GSE
Sljedeći članakPredstavljen Ducati DesertX u Hrvatskoj!