Predstavljena Yamaha YZF-R1/R1M 2020

Yamaha je predstavila svoju perjanicu, YZF-R1 za sezonu 2020. Dizajn novog motocikla kao i cijela R obitelj inspirirana je MotoGP modelom odnosno Rossijevom i Vinalesovom M1. Novi aerodinamični oklopi uspjeli su poboljšati koeficijent aerodinamičnosti za 5% a za dodatnu čvrstoću prednje maske pobrinuli su se novi aluminijski usisnici zraka. Agresivnom izgledu uvelike pomažu i novodizajnirana LED svjetla.

Novi agregat zapremine 998 ccm sada razvija 200 KS pri 13.500 okretaja, novi je i ispušni sustav a brojne promjene dočekale su i elektroniku, ovjes i kočnice. YZF-R1 bio je jedna od prvi motocikala opremljen inteligentnom elektronikom IMU da bi sada bila dodatno pojačana novim senzorima koji podatke šalju u ECU na obradu i daljnje upravljanje motociklom. ASPG Ride-by-wire sustav postao je još precizniji a novost je Brake control sustav s dva moda upravljanja ABS-a od kojih je prvi fiksan a drugi se podešava prema načinu vožnje. Također je novi i EBM (Engine Brake Management) također s mogućnošću podešavanja u tri nivoa ovisno o stupnju prijenosa, broju okretaja i poziciji otvorenja ručica gasa. Modificiran je i Launch Control System a sve navedeno sada se vozaču prikazuje na potpuno novom TFT displayu.

Prednji ovjes nove R1 prepušten je Kayaba vilici promjera 43 mm i modificiranom amortizeru upravljača dok su promjene na R1M ipak konkretnije s vilicom Öhlins ERS NPX i stražnjim ERS ovjesom. Diskovi na YZF-R1 promjera su 320 mm uz poznati monoblock a u najavi su i pločice napravljene od novog materijala koje bi trebale skratiti zaustavljanje i biti otpornije na visoke temperature. 

Nova Yamaha biti će dostupna u plavoj i crnoj boji od rujna dok su online narudžbe za model M1 najavljene su za kraj srpnja. S obzirom da su do sada količine R1M bila ograničene, za više podataka možete se obratiti generalnom uvozniku Yamahe ili ovlaštenoj prodajnoj mreži.

Prethodni članak1199 Superleggera by Roland Sands
Sljedeći članakWSBK – Laguna Seca 2019