Vozili smo Ford Kuga ST Line 1.5 EcoBlue

S novom izvedbom modela Kuga, Ford je značajno unaprijedio dosadašnji izgled ovog sve popularnijeg SUV modela dok su vozne osobine ostale na zavidno visokom nivou što će pohvaliti svaki ljubitelj vožnje na četiri kotača. Uz to, nova Kuga povećala je svoje gabarite koji joj osim impresivnijeg izgleda donose veću prostranost i udobnost a time i praktičnost.

Izgled je već sam po sebi vrlo prepoznatljiv a posebno dolazi do izražaja u ST paketu opreme koja dodatno naglašava moderne linije i atraktivnost cijelog vozila pa bez zadrške možemo reći da Ford izgleda izvrsno s koje god strane ga promatrali. Dominantni vanjski sportski izgled iznutra je nešto drukčiji. Unutrašnjost je prije sve prostrana ali i vrlo lijepo odmjerena vodeći se prije svega jednostavnošću i funkcionalnim zahtjevima. Pri tome treba napomenuti kako je kvalitetnim materijalima značajno modernizirana ne ulazeći pri tome u upitna vizualno-tehnička rješenja kakva smo znali vidjeti kod konkurencije. Sve je na svom mjestu, intuitivno postavljeno pa upoznavanje s Kugom traje vrlo kratko.

Prostora za vozača i suvozača ima više nego dovoljno, stražnja klupa je djeljiva i klizna a putnici na istoj neće imati zamjerke na prostor za smještaj nogu odnosno na visinu krova i položaj glave. Prtljažnik je volumena 405 litara što će prosječnoj obitelji biti dovoljno za višednevna putovanja a za posebne prigode obaranjem naslona dolazi se do gotovo 1.500 litara.

Po pitanju sigurnosti, Ford Kuga dobio je najvišu moguću ocjenu za sigurnost od 5 zvjezdica od strane Euro NCAP, postigavši rezultat od 92% za zaštitu putnika uz maksimalne bodove na testu sudara s bočnom preprekom, kao i pri bočnom sudaru.

Ford Kuga u vožnji je prilično dinamičan i brz, možda i više nego što bi se očekivalo od automobila ove klase. Prilagođen prije svega vozaču, izvrsno se ponaša na zavojitoj cesti pri čemu je ovjes odlično postavljen i ne dozvoljava pretjerano ljuljanje. Kočnice su također vrhunske, po snazi i doziranju a niti po mokroj podlozi na Kugu nećete imati zamjerke. Testni primjerak bio je opremljen dizelskim agregatom zapremine 1.499 ccm i snage 120 KS koji će sasvim zadovoljiti potrebe prosječnog vozača uz više nego razumnu potrošnju goriva i u gradskoj vožnji odnosno kraćim relacijama. Na otvorenoj cesti odnosno autoputu ista pada ispod 5 litara.

Sumirajući navedeno, Kuga nudi praktičnost i dinamičnu vožnju a na raspolaganju su benzinski, dizel i hibridni agregati, točnije pet agregata od kojih su tri elektrificirana, razni paketi opreme kao i pogon na prednjim odnosno na sve četiri kotača. Na vama je još da se uputite do prodajnog centra Karić Automobili i uz stručno savjetovanje izaberete svoj primjerak.

Prethodni članakWSBK – Most 2023
Sljedeći članakYamaha R1 GYTR PRO 25th Anniversary