WSBK – Aragon 2021

Konačno je počelo ovogodišnje Superbike prvenstvo i to fantastičnom prvom utrkom. Rea je poveo od početka, pratio ga je Lowes demonstrirajući nadmoć Kawasakija i ove sezone. Lowes se držao na drugom mjestu vrlo blizu Ree negdje do pola utrke kada je počeo gubiti ritam. Prednost od cca četiri sekunde Rea više nije ispuštao do kraja no navikli smo već gledati zanimljivu utrku iza njegovih leđa. Tako je bilo i ovaj put. Dok su Kawasakiji bili naprijed stvorili su prednost od oko 2,5 sekundi nad Redingom, Daviesom i Toprakom. U početnoj fazi je s njima u grupi bio i Gerloff no ubrzo je i on počeo padati pa ga je dostigao Bautista. Rinaldi, nova Ducatijeva tvronička uzdanica, nije baš briljirala odnosno držao je deseto mjesto veći dio utrke da bi tek pred kraj stigao do sedmog mjesta.

Zanimljivo je postalo tek u zadnjoj trećini utrke kada je Toprak prestigao Lowesa a na napad se spremao i Davies. Međutim, Lowes se probudio i počela je izvrsna borba za drugo mjesto. Toprak puno kasnije koči ali snagu Kawasakija je teško nadmašiti. U zadnji zavoj utrke Toprak je ušao ispred Lowesa no izlazak iz zavoja i snaga Lowesovog motora bili su presudni za odluku o drugom mjestu. Davies ih je cijelo vrijeme pratio nadajući se da će mu se otvoriti prilika za prolaz ukoliko bi netko pogriješio ali u tom čekanju stigao je ga Redding te je ostao bez podija. Neuništivom Rei ova pobjeda je i jubilarna 100-ta u već sad bogatoj karijeri a djeluje kao da je tek na pola puta…

Superpole odnosno sprint utrku od deset krugova poveo je Rea ali je u najmanju ruku čudnim reakcijama i putanjama te prilično agresivnim pristupom za sami početak Redding došao na vrh. U jednom trenutku je izgurao Reu sa staze no već krug kasnije su ga prošla oba Kawasakija. Nakon njih Davies i Gerloff. Za šesto mjesto se vodila borba između Topraka, Bautiste i vd Marka premda je u grupi bilo još vozača.

U dugom lijevom zavoju prije ciljne, na ulasku u peti krug, Gerloff je prešao Daviesa u borbi za treće mjesto. Redding je uspijevao držati peto mjesto sve dok ga nije napao vdMark. Tri kruga prije kraja prošli su ga Razgatlioglu i Bautista a upravo je njihova borba bilo jedino zanimljivo za gledati da kraja utrke. Na vrhu nije bilo promjena, Rea je rutinski odradio još jednu pobjedu, Lowes je završio drugi a Gerloff treći.

Uoči druge Superbike utrke pala je kiša pa je i izbor guma bio između intermediate i slikova. Redding je odlučio voziti na sliku a Rinalndi je startao iz boxa baš zbog promjene u zadnji trenutak.

Prvi je cijenu guma platio Davies padom u prvom krugu. Vodio je Rea ispred Lowesa, Gerloffa, vdMarka i Razgatlioglua a u toj vodećoj grupi ostao je i Redding. Prvi je s napadima krenuo Amerikanac vozeći najbrži krug pri čemu je prešao Lowesa ali i pao u pokušaju napada na Reu. Aktualni prvak bio je s vanjske strane i uspio ostati na kotačima. Gužvu je iskoristio Toprak koji se probio na prvo mjesto, slijedili su Lowes, vdMark, Rea i Redding. Davies se nakon pada vratio u box, promijenio gume i ponovno krenuo na stazu. Gerloff se također vratio na 11. mjesto, bez promjene guma.

Reddingu je trebalo tri kruga da sa slikovima stigne na vrh i odvozi najbrži krug od niskih 1.53. Nakon toga je krenuo raditi razliku ispred drugog vdMarka dok je Turčin prešao oba Kawasakija i stigao do treće pozicije. To na njegovu žalost nije dugo trajalo jer su ga Rea i Lowes zajedno napali i prošli a ni vdMark nije bio daleko. Ulaskom u zadnjih deset krugova Redding je imao preko 3 sekunde prednosti a grupi za drugo mjesto u kojoj je svatko svakome bio na kotaču pridružio se i Sykes.

Šest krugova prije kraja Rea je jedva uspio proći vdMarka i malo se odvojio te je krenula borba za treće mjesto između Nizozemca, Lowesa i Sykesa. Lowes se pokazao boljim, pratio ga je Sykes dok je vdMark platio cijenu borbe sa Reom i potrošio gume. Zadnja tri kruga svi su se pozicionirali i nije bilo promjena u poretku. Prva pobjeda Reddinga i novih 20 bodova za Reu koji već nakon prvog vikenda ima značajnu prednost. Nastavak je već za tjedan dana u Estorilu.

Prethodni članak10 godina za oporavak Alfa Romea, Lancie i DS-a
Sljedeći članakNovi Moto Puls na kioscima