WSBK – Donington 2016

Ovogodišnja WSBK utrka u Doningtonu donijela je novu atraktivnu fotografiju Ducatija u plamenu, u glavnoj ulozi bio je Chaz Davies kojem se na treningu motocikl zapalio. Davies se brzo snašao i skočio s motocikla no vatra je bila prejaka da bio što učini. Najvažnije, sve je prošlo bez posljedica. Do tog trenutka, Davies se vrtio oko petog mjesta, zaostajući iza Giugliana i Lowesa dok su ispred svih njih na samom vrhu dominirali Sykes i Rea. Na kvalifikacijama se promijenila situacija, Sykes je ostao na vrhu dok je drugi startao Davies, treći Savadori pa onda Rea, Giugliano, Torres… Yamahe ovaj puta nismo mogli gledati jer je nakon ozlijede Guintolija sada i Lowes ozlijedio rame i ključnu kost pa je propustio utrku. Zamjenski vozač, Beaubier, pao je u početnoj fazi utrke dok je bio na šestom mjestu.

Izvrsnim startom Davies je poveo utrku ispred timskog kolege Giugliana. Rea je bio treći dok su se Sykes i Savadori morali zadovoljiti četvrtim i petim mjestom. U četvrtom krugu Davies je i dalje vozio 1.28.1 ali je Giugliano sve više smanjivao prednost.

U šestom krugu Davies griješi i pada, diže se i nastavlja na 16. mjestu pa Giugliano preuzima vodstvo ali Rea s visokih 1.27. bilježi najbrži krug. Krug kasnije Sykes se probio na drugo mjesto i sve više smanjivao Gigulianovu prednost. To je trajalo do 12. kruga kada Giugliano nakon greške Sykesa ponovno skače sa o,3 na 0,5 ali Sykes je i dalje bio vrlo blizu pa u slijedećim krugovima ponovno minimalizirao prednost. Davies se za to vrijeme probio do devetog mjesta ali je onda opet pao i odustao.

Pet krugova prije kraja Sykes se konačno na domaćoj stazi probio na prvo mjesto dok su Rea i Savadori zaostajali više od šest sekundi. Talijan se nije predavao i uspijevao održavati oko 0,3 zaostatka što bi mu omogućilo napad u samoj završnici utrke. No na njegovu žalost, Sykes je našao još malo snage i povećao prednost na više od sekunde tri kruga prije kraja. Gume su već bile prilično potrošene pa su i napadi bili manje izgledni. Svima osim Camiera na Agusti koji je prošao Haydena i Savadorija te se plasirao na četvrto mjesto. Prvi je završio Sykes, drugi Giugliano, treći Rea.

 

 

Results-page-001

 

Na startu druge utrke Sykes je odličnim startom odmah poveo utrku ispred Daviesa, Ree i Giugliana. U zadnjem zavoju prvog kruga Rea koristi Daviesovu grešku i prolazi na drugo mjesto. Iza vodeće četvorke poredali su se Hayden, Savadori, Camier, Forres…

Sykes i Rea su odmah krenuli s 1.27.6 čime su nakon dva kruga imali priličnu prednost. Giugliano nije bio uvjerljiv kao u subotu te je greškama izgubio dvije pozicije a i Camier je prijetio, par krugova i prošao. Na ulascima u zavoje Rea je bio brži od Sykesa ali čim bi se otvorio ravni dio Sykes je bio neuhvatljiv i taj ritam se odvijao bez promjena do pred kraj utrke.

Sykes je defanzivnim putanjama zatvarao prolaze Rei ali isto nije uspjelo Haydenu koji je izgubio borbu sa Savadorijem, isto kao i Giugliano sa Camierom. Zanimljiva borba vodila se za osmo mjesto, grupu je vodio vd Mark ispred Beaubiera i Brooksa. Uskoro je Honda morala propustiti Brooksa a i Beaubier se približavao.

Na vrhu se situacija nije mijenjala do predzadnjeg zavoja 20-og kruga kada je Rea prošao Sykesa ali već u slijedećem zavoju otišao preširoko pa je Sykes vratio vodstvo. Iako se očekivalo da će Rea ponoviti napad u zadnja dva kruga, Sykes je povećao prednost i više nije bilo šanse tako da je Sykes zabilježio duplu pobjedu. Davies je održavao oko 2-3 sekunde do vodećih cijelu utrku i osvojio treće mjesto dok su iza njega ostali Savadori, Camier, Hayden, Giugliano…

Nakon trotjedne pauze, nastavak slijedi u Misanu.

Results-page-001

 

 

 

M_sbkdoningfp (16)

M_sbkdoningfp (15)

M_sbkdoningfp (14)

M_57487b8eaa9a7

M_57487bc5764cb

M_b0f3703d-3191-428c-bf13-d0fec2aeb555

M_sbkdoningfp (1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prethodni članakUsporedba cijena i online osiguranje motora na dohvat ruke!
Sljedeći članakSena 20S – komunikacijski uređaj za motocikliste