WSBK – Qatar 2017

www.motori.hr

Već od prvog treninga uoči zadnje utrke prvenstva Rea je bio nedodirljiv na vrhu. Nakon što je osvojio Superpole, poveo je i utrku te od prvog do zadnjeg kruga u vodstvu na kraju pobijedio i zabilježio novih 25 bodova. Drugi je završio Davies, treći Melandri, Sykes je zapeo na šestom mjestu čime je u ukupnom poretku izgubio drugo mjesto i uoči druge utrke zaostajao 10 bodova iza Daviesa.

Iako su u zadnje vrijeme tvorničke Yamahe sve češće zauzimale mjesto iza vodećih Kawasakija i Ducatija, ovaj put im to nije pošlo za rukom. Oba vozača, Lowes i vd Mark nisu završili utrku zbog pada odnosno tehničkog problema. To su iskoristili Laverty i Savadori koji su zajedničkim napadom na Sykesa tri kruga prije kraja utrke tvorničke Aprilije doveli do ukupno najboljeg rezultata sezone.

U drugoj utrci ostalo za vidjeti rasplet u borbi za drugo mjesto, koju sada kontrolira Davies, dok je druga zanimljivost vezana za Reu koji bi pobjedom skinuo Edwardsov rekord u broju osvojenih bodova u sezoni. S obzirom na dosadašnju dominaciju vrlo je vjerojatno da će do toga i doći.

Niti u drugoj utrci nije bilo iznenađenja, Rea je osvojio zacrtano, novih 25 bodova čime je prestigao Colina Edvardsa u ukupnom broju osvojenih bodova u sezoni. Ovaj puta čak nije kao obično agresivno startao iz trećeg reda međutim već nakon jednog kruga bio je odmah iza tada vodećeg Daviesa koji je odlično startao i odmah se probio na prvo mjesto, vodio četiri kruga kada ga je prošao Rea nakon što mu se na izlasku iz zavoja upravljač zatresao toliko da je jedva ostao na kotačima. Na kraju je zasluženo osvojio drugo mjesto u utrci ali i u ukupnom poretku. Njegov rival, Sykes, današnju utrku završio je padom već u trećem krugu tako da direktne borbe zapravo niti nije bilo. Obećavajući rezultat za kraj sezone postigli su tvornički Yamaha vozači Lowes i vd Mark dok se Melandri morao zadovoljiti šestim mjestom, iza vrlo brzog privatnog Foresovog Ducatija, iako je u ukupnom poretku završio sezonu na četvrtom mjestu.

Provizorni kalendar za slijedeću sezonu već je objavljen a navodno nas očekuju i nove promjene pravilnika. Još je rano govoriti o slijedećoj sezoni jer za to moramo pričekati prve zimske treninge ali nadamo se da će slijedeće godine organizatori uspjeti probuditi veću kompetitivnost među timovima i vozačima. Trenutna Reina nadmoć zanimljiva je zelenim navijačima ali ostaje činjenica da Superbike trenutno nije u vrhu interesa šire moto javnosti.

 

 

 

 

Prethodni članakJesenski popust na Piaggio Beverly 300
Sljedeći članakDucati Panigale V4