Yamaha TCross Hyper

Prošle godine Yamaha je zatražila neke od najpoznatijih svjetskih majstora prerade da transformiraju TMAX u nešto što će zaista odražavati njihov osoban stil: nastao je “TMAX Hyper Modified” projekt. S tri jedinstvena i revolucionarna skutera – kako ih vide Roland Sands, Marcus Walz i Ludovic Lazareth – TMAX je zakoračio na potpuno novi i nepoznati teren.

Ove godine, Hyper modified putovanje se nastavlja – ulazeći u svoje četvrto i možda najdojmljivije poglavlje do sada.

Skupina talijanskih majstora prerade okupljeni od strane lifestyle magazina “Riders Italian Magazine” (www.riders-online.it) stvorili su zaista dojmljivu i provokativnu verziju koju smo ikada vidjeli. 2014-tcrossser-hypermodified-new-content-001.

Yamaha TCROSS Hyper Modified predstavlja radikalnu verziju TMAX-a te je potpuno ogoljen od svoje originalne strukture i transformiran u vozilo s off-road stilom i duhom. Usko surađujući, Riccardo Girardelli i Rodolfo Frascoli započeli su projekt pažljivom analizom standardnog TMAX-a prije početka prve faze projekta – demontažom dijelova. Uklonili su sve, osim okvira i agregata. Smjernice postavljene za izradu novog TMAX-a uključuju upotrebu strukture, ovjesa i upravljača od Yamahe YZ450F motocross modela, kao i off-road naplatke i gume.

Idući korak bio je postavljanje YZ450F tijela na TMAX bazu. Kako bi kombinacija ova dva motocikla bila uspješna, odlučili su produljiti stražnju njihajuću ruku kako bi standardni 15 inčni naplatak zamijenili većim, 17 inčnim. Kako bi riješili problem kuta upravljača, glava upravljača je rastavljena, kut upravljača smanjen te je sklop nanovo zavaren. Nakon toga, okvir je trebalo napraviti kako bi se spremnik goriva i sjedalo mogli montirati. I na kraju, kočnice, sustav ispuha (koji koristi ispušni top od YZ450F) te su veliki žbičani naplatci dizajnirani pružajući ovoj preradi pravi enduro izgled. Svi plastični dijelovi su obojeni u smeđu boju koja nikada prije nije viđena na off-road motociklu. Ujedno je i naglašen kotrast u odnosu na bijele standardne dijelove.

“I došlo je vrijeme da se motocikl pokrene i da se vide rezultati dugotrajnog rada. Sve je funkcioniralo savršeno, te je svaka komponenta radila savršeno. Agregat je pokrenut bez problema, objašnjava Girardelli.

Yamaha TCROSS Hyper Modified
Tehničke specifikacije:

  • YZ450F vilice s 250 mm hoda
  • Kut upravljača smanjen za 6° u usporedbi sa standardnim TMAX-om
  • 2.50 x 19 prednji naplatak sa 110/80/19 gumom
  • 4.50 x 17 stražnji naplatak sa 150/70/17 gumom
  • “Valoviti” 280 mm prednji disk s YZ450F kočionom čeljusti
  • 260 mm stražnji disk sa standardnom TMAX kočionom čeljusti
  • Visina sjedala od 900 mm
  • Visina okvira od 400 mm
  • Udaljenost od tla 280 mm
  • Međuosovinski razmak 1650 mm
  • Ukupna težina bez goriva 164 kg

 

1-cr-1024x576 2-cr-1024x576 4-cr-1024x576 5-cr-1024x576 8-cr-1024x576 9-cr-1024x576 11-cr-1024x576

Prethodni članakHD Sportster 2014
Sljedeći članakBridgestone Motosport novosti za 2014