221 KS, 166 kg, Tuono V4 X

Nakon predstavljenih deset primjeraka RSV4 X, i prodanih u nekoliko minuta, trkaći odjel Aprilije pripremio je i Tuono u X izvedbi. Radi se o prestižnom modelu za one koji preferiraju naked na stazi, uz uvjet da im novčanici nisu tanki. Osim impresivnih brojki od 221 KS na težinu od 166 kilograma, novi Tuono V4 X prvi je serijski primjerak s ugrađenim spojlerima izrađenim od karbonskih vlakana i preuzetim s Aprilijinog MotoGP modela GP-RS. Namjena dotičnog dijela je poboljšati stabilnost motocikla pri ekstremnim kočenjima i otvaranjima na izlascima iz zavoja. Dakle, sve poznato iz MotoGPa.

Trkaći motocikl s ravno postavljenim upravljačem namijenjen je isključivo za upotrebu na stazi. Sve aerodinamične oplate također su izrađene od karbona a na sebi nose “Bol d’Or” grafiku inspiriranu RSV 1000 R Factory koja je sudjelovala na tom natjecanju 2006. godine. Spremnik goriva istog je izgleda poput originala ali nešto manjih dimenzija. Brojna je lista dijelova koji su dodatno olakšani kako bi bila postignuta ukupna težina od spomenuth 166 kg. Svoj prilog tome daje i ispušni sustav Akrapovič ispušni te Marchesini kotači s već montiranim slikovima. Tuono X opremljen je i vrhunskom Aprilia elektronikom pri čemu su ponuđene mape paljenja u “Full power” modu, optimizirane za trkaći ispušni sustav kao i sva ostala elektronička pomagala prilgođena upotrebi na stazi. Isto vrijedi i za TFT instrument ploču reprogramiranu primarno za prikazivanje postignutih vremena po krugu.

Kako bi ova priča bila potpuna, fale nam još Ohlins ovjes i Brembo kočnice. Odnosno ne fale, sve je tu i serijski montirano: poluaktivni Ohlins Smart EC 2.0 i novi trkaći Brembo s klipovima GP4 MS, čeličnim diskovima i radijalnom pumpom. Cijena je poznata… ali u Italiji pa je za istu u HR i dostupnost potrebno kontaktirati prodajno servisnu mrežu.

Prethodni članakZbogom klasičnom održavanju lanca?
Sljedeći članakWSBK – Teruel 2020