Ducati Multistrada V4 Pikes Peak

Nove epizoda u seriji Ducatijevih predstavljanja novih modela stigla je i do Multistrada V4 Pikes Peak čime se nastavlja Ducatijeva tradicija izraženije sportski orijentiranih touring modela.

Jedna od bitnijih razlika u odnosu na standardnu Multistradu V4 odnosi se na smanjeni prednji kotač promjera 17″ kojeg u prvoj seriji baznih Multica nije bilo. Nova je i jednostruka vilica, Race mode upravljanja, radarski sustav i još mnoštvo “race oriented” detalja.

Prije godinu dana Ducati je predstavio potpunu novu Multistradu V4, s aluminijskim umjesto čeličnim okvirom, prednji kotačem od 19 umjesto 17 cola, klasičnom umjesto jednorukom vilicom, oprugama ventila umjesto dezmodromikom… Sad su predstavili i verziju Pikes Peak, koja ne samo da bi trebala biti još žešća, nego je i više po mjeri tradicionalnih zaljubljenika u Ducati i Multistradu. Zapravo, većina kritika koje su se pojavile s predstavljanjem tada novog modela odnosile su se upravo na detalje koje su sada dostupni na Pikes Peaku.

V4 Granturismo agregat na Pikes Peaku ostaje na respektabilnih 170 KS, modificiran je i aluminijski monocoque dok kovani prednji Marchesini naplatak nije samo manji, nego u kombinaciji sa širim stražnjem naplatkom donosi 2,7 kg uštede na težini. Cijeli motocikl je za 4 kg lakši nego Multistrada V4 S, te je opremljen Öhlins poluaktivnim ovjesom i Race modom rada elektronskih pomagala kao i aktivnim tempomatom i detekciojm vozila u mrtvom kutu poznatih sa V4 S modela. SLiku kompletira i agresivnija ergonomija koja u skladu s karakterom nudi niže postavljeni upravljač odnosno više pozicionirane oslonce za noge.

Prethodni članakKako skladištiti gume izvan sezone
Sljedeći članakIsplati se biti član Hyundai obitelji!