Ducati Streetfighter V4 Dark Stealth

Ducati predstavlja Streetfighter V4 S u novoj “Dark Stealth” boji koja se pridružuje dosadašnjoj sportskoj Ducati crvenoj. Povrh toga sve verzije Ducati Streetfightera zadovoljavaju norme Euro 5.

Streetfighter je rezultat pristupa dizajniranju I konstrukciji motocikla nazvanoj “Fight Formula”: to je Panigale V4 ogoljen od oklopa sa povišenim upravljačem, 178 kg suhe mase, pokretan Desmosedici stradale agregatom od 1100 ccm, koji isporučuje 208 KS sa dvostrukim stabilizacijskim krilcima, a sve zaokruženo kompletnim elektroničkim paketom. Moderan “naked” motocikl vrhunske tehnologije na mah je ostvario veliki uspjeh među motociklistima u cijelom svijetu koji je dodatno potvrđen pozitivnim “feedbackom” od strane stručnih specijaliziranih medija.

Dark Stealth matirana crna boja predstavlja savršen izbor koji naglašava agresivnu stranu ovog ultra ”naked” Ducatija.

Od 2021. sve verzije modela Streetfighter V4 zadovoljavaju Euro 5 normu, zadržavajući pri tome maksimalnu snagu i okretni moment raspoređene na različitim brzinama vrtnje agregata. Streetfighter V4 Euro 5 istiskuje 208 KS (153 kW) na 13,000 o/min (na 250 okretaja više nego EURO 4 verzija) i okretni moment od 12.5 Kgm (123 Nm) na 9,500 o/min (na 2,000 okretaja manje nego EURO 4 verzija). Ove vrijednosti, postignute zahvaljujući novoj kalibraciji i novom ispuhu, pružaju još više užitka u vožnji zavojitim cestama.

Kako bi se zadovoljili novi suropski standardi po pitanju čistoće ispušnih plinova, napravljene su različite izmjena na ispuhu Desmosedici Stradale agregata i na kalibraciji motora.

Iako nepromijenjenog vanjskog dizajna i izgleda korištenje katalizatora (dužeg 10 mm) nove tehnologije omogućuje reduciranje štetnih čestica u ispušnim plinovima. Duljina i dimenzije stražnjeg dijela ispuha optimizirane su tako da minimaliziraju vrijeme aktivacije katalizatora, a da performanse motora pri tome ostanu nepromijenjene.

U usporedbi s Euro 4 modelima, grane ispuha stražnja dva cilindra skraćene su za 100 mm i smanjene u promjeru, s 42 mm na 38 mm., što je omogućilo primjenu kompaktnijeg stražnjeg toplinskog štitnika integriranog u okvir motocikla. S ciljem smanjenja emisije ispušnih plinova uvedene su 4 lambda sonde, po jedna za svaki cilindar, koje omogućuju precizniju kontrolu količine ubrizganog goriva.

Svi modeli Streetfighter V4 iz serije 2021. opremljeni su novim pumpama za prednju kočnicu i spojku, s mogućnošću samoodzračivanja izvedenim od onih koji su prvi put korištene na Superleggeri V4. Tijelo novih pumpi dizajnirano je s konfiguracijom koja omogućuje ‘prirodno’ odzračivanje, čime se eliminira potreba za intervencijom u slučaju prisutnosti zraka u hidrauličnom sustavu.

Prethodni članakMotoGP – Aragon GP Liqui Moly 2020
Sljedeći članakMoto Guzzi V85 TT Travel