Motori i oprema — 19 lipnja 2020 -

Nakon uspjeha koji je postigao model V85 TT, prvi klasični putni enduro koji zna kako uzbuditi motoriste zahvaljujući sposobnosti spajanja nostalgičnog stila s najsuvremenijim tehničkim kvalitetama, Moto Guzzi predstavlja Travel verziju, spremnu za cestu zahvaljujući kompletnoj potrebnoj dodatnoj opremi. Moto Guzzi je poslušao svoje kupce i stvorio verziju V85 TT s nizom nezamjenjivih putnih dodataka u serijskoj opremi.

Moto Guzzi V85 TT odražava inženjersku filozofiju prema kojoj jednostavnost, praktičnost i upravljivost grade nefiltriranu vezu motocikla i vozača, posvećenu pustolovnim putovanjima, istinskom Moto Guzzi nasljeđu, nečemu što Travel verzija dodatno naglašava. Oprema uzeta iz kataloga dodatne opreme uključuje veći Touring vjetrobran koji nudi više zaštite vozaču zahvaljujući 60% većoj površini od standardnog vjetrobrana te dva bočna kofera od plastike s aluminijskim umetcima. Koferi se ističu znatnom zapremninom (37 litara desni, u koji stane integralna kaciga, te 27,5 litara lijevi), zaključavanjem ključem od motocikla kao i nosačima koji ne narušavaju liniju motocikla kad se koferi skinu. Bočna širina motocikla s njima iznosi 928 mm što pokazuje da su dizajnirani tijekom razvoja samog motocikla.

U serijsku opremu uključene su i grijane ručice upravljača, s tipkom za uključivanje na lijevoj strani upravljača, te par dodatnih LED prednjih svjetala. Posebnu opremu zaokružuje Moto Guzzi MIA multimedijska platforma koja omogućava vozaču spajanje pametnog telefona s vozilom i proširivanje mogućnosti instrumentne ploče. Moto Guzzi V85 TT Travel dolazi u ekskluzivnoj boji Sabbia Namib. Sivi okvir usklađen je s mat bojom šasije dok su spremnik goriva i bočne oplate dodatno naglašene grafikama, a gume Michelin Anakee Adventure podcrtavaju putnu namjenu motocikla.

Dobitne tehničke karakteristike V85 TT potvrđene su i na ovoj verziji. Motocikl je izgrađen na vrijednostima jednostavnosti, praktičnosti i lakoće vožnje, tipičnih za enduro motocikle iz 1980-ih s kojima su vozači mogli sve, od obavljanja svakodnevnih poslova po gradu do dužih putovanja.

Pogođenih dimenzija, mogu ga koristiti vozači različitih iskustava. Sjedalo je na visini svega 830 mm od tla te je dovoljno usko u sredini da ostavlja vozaču dovoljno slobode pokreta, a spremnik goriva zapremnine 23 litre omogućava doseg od preko 400 km. Moto Guzzi V85 TT napravljen je na potpuno novoj tehničkoj bazi. Vještina Moto Guzzija u gradnji izvrsnih šasija još je jednom potvrđena. Cjevasta struktura koristi agregat kao nosivi element koji osigurava dovoljno krutosti te jamči učinkovitost i užitak u vožnji, kao i optimalni balans u off-road vožnji. V85 TT pogoni novi Moto Guzzi agregat s istom ekskluzivnom konstrukcijom kao i ostali modeli u proizvodnji, zračno hlađeni poprečni 90° V twin agregati s bregastom osovinom u bloku i dva ventila po cilindru, ponos i tradicija orla iz Mandella. Obujam agregata je 853 cm³, a omjer provrta i hoda 84 x 77 mm te se može pohvaliti omjerom od gotovo 100 KS po litri. Zahvaljujući potpunom novom dizajnu i korištenju materijala koji se obično viđaju na trkaćim motociklima, poput titanija, nova “osamstopedesetica” razvija najveću snagu od 80 KS, kao i impresivni okretni moment od 80 Nm pri 5.000 o/min s 90% momenta raspoloživog već na 3.750 okretaja zadržavajući tradiciju agregata iz Mandella koji su uvijek bili iznimno vozni pri nižim okretajima. Ovo je prvi manji Moto Guzzi agregat koji lagano dolazi do 8.000 okretaja što pokazuje njegovu suvremenu i živahnu narav. V85 TT jedini je motocikl u segmentu s kardanskim prijenosom koji se ne prlja i ne zahtijeva održavanje.

Kako bi projekt V85 TT postigao glavni cilj, odnosno zadovoljio Guzziste tijekom njihove dnevne vožnje, ali i na putovanjima i off-road pustolovinama, Moto Guzzi nudi kompletan paket elektronike u serijskoj opremi, bez nepotrebnog opterećivanja, ali za maksimalan užitak putovanja. Za lakšu i sigurniju vožnju Moto Guzzi nudi tri moda vožnje: Road, Rain i Off-road (kišni, cestovni i off-road). Svakome modu odgovara različita mapa rada agregata i drukčije podešenje MGTC kontrole proklizavanja (koja se može isključiti) te ABS, kao i drukčiji odziv Ride-by-Wire kontrole gasa.

Preporučena maloprodajna cijena u Hrvatskoj iznosi 102.910 kn, a testni primjerci su već u salonima.

Share

About Author

mate