Motori i oprema — 11 studenoga 2019 -

Za 2020 Honda je u Milanu predstavila potpuno novi Fireblade koji je u nazivu dobio još jedan R. CBR1000RR-R sada dolazi još jači uz implementaciju najnovije Honda tehnologije. Nova LED svjetla i agresivniji dizajn samo je početak opisa izgleda nove Honde. Agregat je novi redni četverocilindrični i zapravo je cestovna verzija trkaćeg RC213V MotoGP agregata. Sa snagom od 212 KS pri 14.500 okretaja i momentom od 113 Nm pri 12.500 okretaja, najjači je serijski agregat koji je do sada izašao iz Hondinih pogona. Deklarirana težina iznosi 201 kilogram.

Novi CBR1000RR-R koristi novodizajnirani aluminijski “Diamond frame” okvir s pojačanom tvrdoćom uz agregat na koji se oslanja stražnji ovjes. Nova je i stražnja vilica također preuzeta s MotoGP motocikla. Ovjes se sastoji od prednje Showa vilice promjera 43 mm (BPF-Big Piston Forks) sprijeda te Showa amortizer Pro-Link Showa amortizer (BFRC-Balance Free Rear Cushion). U prestižnoj SP verziji ovjes je Ohlinsov. Kočnice su Nissinova četveroklipna kliješta s diskovima promjera 330 mm uz ABS s mogućnošću isključenja.

 

Share

Povezane novosti

Yamaha Tracer 900

Yamaha Tracer 900

05 prosinca, 2019
Popusti na Peugeot skutere

Popusti na Peugeot skutere

27 studenoga, 2019
Scrambler DesertX i Motard

Scrambler DesertX i Motard

11 studenoga, 2019
Yamaha Ténére 700

Yamaha Ténére 700

10 studenoga, 2019
BMW S 1000 XR 2020

BMW S 1000 XR 2020

08 studenoga, 2019
Yamaha novosti za 2020.

Yamaha novosti za 2020.

06 studenoga, 2019
Yamaha NMAX 155

Yamaha NMAX 155

28 listopada, 2019
Kawasaki Ninja 650 2020

Kawasaki Ninja 650 2020

10 listopada, 2019
Vespa GTS 300 HPE

Vespa GTS 300 HPE

25 rujna, 2019

About Author

mate