Motori i oprema — 11 studenoga 2019 -

Za 2020 Honda je u Milanu predstavila potpuno novi Fireblade koji je u nazivu dobio još jedan R. CBR1000RR-R sada dolazi još jači uz implementaciju najnovije Honda tehnologije. Nova LED svjetla i agresivniji dizajn samo je početak opisa izgleda nove Honde. Agregat je novi redni četverocilindrični i zapravo je cestovna verzija trkaćeg RC213V MotoGP agregata. Sa snagom od 212 KS pri 14.500 okretaja i momentom od 113 Nm pri 12.500 okretaja, najjači je serijski agregat koji je do sada izašao iz Hondinih pogona. Deklarirana težina iznosi 201 kilogram.

Novi CBR1000RR-R koristi novodizajnirani aluminijski “Diamond frame” okvir s pojačanom tvrdoćom uz agregat na koji se oslanja stražnji ovjes. Nova je i stražnja vilica također preuzeta s MotoGP motocikla. Ovjes se sastoji od prednje Showa vilice promjera 43 mm (BPF-Big Piston Forks) sprijeda te Showa amortizer Pro-Link Showa amortizer (BFRC-Balance Free Rear Cushion). U prestižnoj SP verziji ovjes je Ohlinsov. Kočnice su Nissinova četveroklipna kliješta s diskovima promjera 330 mm uz ABS s mogućnošću isključenja.

 

Share

Povezane novosti

Yamaha TMAX 560

Yamaha TMAX 560

26 srpnja, 2020
Piaggio Medley 2020

Piaggio Medley 2020

20 lipnja, 2020
Moto Guzzi V85 TT Travel

Moto Guzzi V85 TT Travel

19 lipnja, 2020
Yamaha Ténére 700

Yamaha Ténére 700

16 lipnja, 2020
Vespa GTS 300 HPE

Vespa GTS 300 HPE

11 lipnja, 2020

About Author

mate