![](https://www.motori.hr/wp-content/uploads/2019/11/195876_2020_HONDA_CBR1000RR-R_SP-1024x576-600x338.jpg)
Za 2020 Honda je u Milanu predstavila potpuno novi Fireblade koji je u nazivu dobio još jedan R. CBR1000RR-R sada dolazi još jači uz implementaciju najnovije Honda tehnologije. Nova LED svjetla i agresivniji dizajn samo je početak opisa izgleda nove Honde. Agregat je novi redni četverocilindrični i zapravo je cestovna verzija trkaćeg RC213V MotoGP agregata. Sa snagom od 212 KS pri 14.500 okretaja i momentom od 113 Nm pri 12.500 okretaja, najjači je serijski agregat koji je do sada izašao iz Hondinih pogona. Deklarirana težina iznosi 201 kilogram.
![](https://www.motori.hr/wp-content/uploads/2019/11/195877_2020_HONDA_CBR1000RR-R-1024x575-600x337.jpg)
Novi CBR1000RR-R koristi novodizajnirani aluminijski “Diamond frame” okvir s pojačanom tvrdoćom uz agregat na koji se oslanja stražnji ovjes. Nova je i stražnja vilica također preuzeta s MotoGP motocikla. Ovjes se sastoji od prednje Showa vilice promjera 43 mm (BPF-Big Piston Forks) sprijeda te Showa amortizer Pro-Link Showa amortizer (BFRC-Balance Free Rear Cushion). U prestižnoj SP verziji ovjes je Ohlinsov. Kočnice su Nissinova četveroklipna kliješta s diskovima promjera 330 mm uz ABS s mogućnošću isključenja.
![](https://www.motori.hr/wp-content/uploads/2019/11/197388_The_CBR1000RR-R_Fireblade_and_Fireblade_SP_headline_Honda_s_2020_EICMA-600x338.jpg)
![](https://www.motori.hr/wp-content/uploads/2019/11/all-newhondacbr1000rr-rfireblade-4_720x540-600x450.jpg)
![](https://www.motori.hr/wp-content/uploads/2019/11/mala-600x382.jpg)
![](https://www.motori.hr/wp-content/uploads/2019/11/0_485_735_0_70_https___www_autocarpro_in_userfiles_6568c990-7b02-4c6b-9079-7035eb6ab757-600x398.jpg)
![](https://www.motori.hr/wp-content/uploads/2019/11/195882_2020_honda_cbr1000rr-r_720x540-600x449.jpg)