
Za 2020 Honda je u Milanu predstavila potpuno novi Fireblade koji je u nazivu dobio još jedan R. CBR1000RR-R sada dolazi još jači uz implementaciju najnovije Honda tehnologije. Nova LED svjetla i agresivniji dizajn samo je početak opisa izgleda nove Honde. Agregat je novi redni četverocilindrični i zapravo je cestovna verzija trkaćeg RC213V MotoGP agregata. Sa snagom od 212 KS pri 14.500 okretaja i momentom od 113 Nm pri 12.500 okretaja, najjači je serijski agregat koji je do sada izašao iz Hondinih pogona. Deklarirana težina iznosi 201 kilogram.

Novi CBR1000RR-R koristi novodizajnirani aluminijski “Diamond frame” okvir s pojačanom tvrdoćom uz agregat na koji se oslanja stražnji ovjes. Nova je i stražnja vilica također preuzeta s MotoGP motocikla. Ovjes se sastoji od prednje Showa vilice promjera 43 mm (BPF-Big Piston Forks) sprijeda te Showa amortizer Pro-Link Showa amortizer (BFRC-Balance Free Rear Cushion). U prestižnoj SP verziji ovjes je Ohlinsov. Kočnice su Nissinova četveroklipna kliješta s diskovima promjera 330 mm uz ABS s mogućnošću isključenja.





Share
Povezane novosti

Yamaha Tracer 900
05 prosinca, 2019
Popusti na Peugeot skutere
27 studenoga, 2019
Scrambler DesertX i Motard
11 studenoga, 2019
Yamaha Ténére 700
10 studenoga, 2019
BMW S 1000 XR 2020
08 studenoga, 2019
Piaggio & Aprilia noviteti EICMA 2019
06 studenoga, 2019
Yamaha novosti za 2020.
06 studenoga, 2019
Yamaha NMAX 155
28 listopada, 2019
Kawasaki Ninja 650 2020
10 listopada, 2019