Scrambler DesertX i Motard

Dvije vrlo intrigantne novosti, još uvijek kao koncepti, naziva DesertX i Motard predstavljene su na milanskoj EICMA-i. Radi se o izvedenicama Ducati Scramblera 800 odnosno 1100 koji su ovim potezom otišli korak dalje u dizajnu i osvojili nas na prvu. 

DesertX svoju inspiraciju nalazi u Cagivi Elephant, nekadašnjem vrlo popularnom modelu modelu iste grupacije koji je obilježio brojne sportka događanja. Retrodizajn spremnika goriva i bočnih stranica zajedno s futurističkim LED prednjim svjetlom prvo je što uočevamo na prototipu. Stražnji kraj i sjedalo također su u potpunosti retro izgleda. Po pitanju namjene vjerujemo da se radi o modelu sličnih karakteristika kao aktualni Desert Sled. Opremljen je off road gumama a spremnik goriva, točnije dva spremnika, navodno bi mogli primiti 30 litara što daje naslutiti nešto ozbiljnije i dugotrajnije lutanje izvan asfalta. Agregat DesertX-a aktualni je zrakom hlađeni dvocilindraš zapremine 1.070 ccm, snage 86 KS te momenta od 65 Nm.

Boje motocikla, zajedno s prednjim okruglim svjetlima, također su moderna izvedba Elephanta s prvog nastupa na reliju Paris-Dakar davne 1990. godine no sukladno vremenu u kojem živimo izostale su sponzorske naljepnice Lucky strike uz koje usko vežemo ovaj motocikl.

Drugi koncept, Motard, prati potpuno različitu filozofiju pri čemu priziva emocije nekadašnjih sportskih motocikala prateći moderni supermoto stil. Da bi dojam bio još jači, motocikl je opremljen slick gumama koje sportsku namjenu guraju u prvi plan. Agregat je također iz aktualnih Scramblera, ali onaj slabiji zapremine 803 ccm.

Na dizajn, detalje, izbor boja iu originalnost teško da možemo naći primjedbu. S druge strane vozili smo Scrambelere u gotovo svim izvedbama i smatramo ih gotovo idealnim omjerom snage i voznih karakteristika pa bi bilo šteta da se ova dva predstavljena prototipa ne nađu svoje mjesto u Scrambler obitelji.

Agregat je također iz aktualnih Scramblera, ali onaj slabiji zapremine 803 ccm.

 

Prethodni članakHonda CBR1000RR-R 2020
Sljedeći članakMotoGP – Valencia 2019