Ljetni Moto Puls na kioscima

Ljetno izdanje Moto Pulsa donosi obilje doista raznovrsnih te(k)stova, za guštanje i maštanje u hladovini.

Bila je velika trilema kojeg od testiranih noviteta staviti kao glavnog na naslovnicu. Presudilo je to što je Suzuki V-Strom 800 DE ipak potpuno novi model za ovu sezonu, a uz to se pokazao i svestranim i zabavnim, te natprosječno udobnim za avanturističku klasu kojoj pripada. Osim toga, V-Strom je dostupan i bitno većem broju kupaca nego, primjerice, BMW M 1000 R, ali lako je “lice s naslovnice” mogao biti baš taj brutalno brz bavarski naked s čak 210 KS i ogromnim krilcima. Ili smo možda trebali u prvi plan gurnuti Kawasaki Ninju H2 SX SE, kao tehnički vjerojatno najnapredniji motocikl, i jedan od najopremljenijih uopće, s mehaničkim kompresorom, odlučnih 200 KS, poluaktivnim ovjesom, poluaktivnim tempomatom s radarima, automatskim dugim svjetlom…

Benelli Leoncino 800 je već na prvi pogled moderan retro model, koji ne nudi samo lijepi dizajn, nego i dobre vozne osobine. Određene veze s Leoncinom, ali modelom 125, ima i testirani PM-01 125, s kojim se Peugeot, na atraktivan način, vraća u svijet motocikala. Tu je i test nove Yamahe XMAX 300, već godinama najprodavanijeg modela skutera u Hrvatskoj, a na kojem smo sa zadovoljstvom utvrdili da je riješena jedna zamjerki koju smo imali na dosadašnji model. Ako pak želite svaki dan nešto uštedjeti, mogao bi vas zanimati test Horwina SK1, konkretnog električnog skutera iz “klase 50”, a koji ima jedan zgodan trik u rukavu.

No koliko god to šareno društvo bilo, možda najraznovrsniji dio Moto Pulsa započinje tek nakon što završi rubrika s testovima. Uz uobičajeno popraćene glavne kategorije svjetskih prvenstava, tu je i pregled utrke u Križevcima, osvrt iz prvog lica o tome kako je voziti 24h Spa i izvještaj s lica mjesta za Erzbergrodeo, a na pregled nevjerojatno zanimljivih TT utrka prigodno se nadovezuje i putopis do samog Isle of Mana. Tu su i brojne “kratke forme”, koje pokrivaju široki dijapazon tema, od Honde CBX 750, preko Ugljana, Pašmana, Saarinena i klasičnih maksi endura do Yamahe YZF-R1. Sve to i još puno više – uključujući i statistiku po kojoj su za nesreće motociklista najviše krivi vozači automobila – možete pronaći na 116 stranica 191. izdanja Moto Pulsa.

Prethodni članakAprilia Tuono 660
Sljedeći članakWSBK – Most 2023