New York International Auto Show 2024

Posjetili smo ovogodišnje izdanje sajma automobila u New Yorku. Kao i u većini drugih stvari, tako su i ovdje su primjetne razlike u odnosu na organizaciju takvih događaja na starom kontinentu, međutim zanimljivo je bilo vidjeti vozni park kupaca preko bare. Sajam se sastoji od nekoliko dijelova, vanjskog tzv. off road poligona s atraktivnom pozadinom prepoznatljivih nebodera na Manhattanu gdje je Jeep omogućio posjetiteljima da ih profesionalni vozači provozaju na posebno pripremljenim podlogama a odvojen je i dio gdje potencijalni vlasnici na zatvorenoj stazi mogu isprobati brojne automobile kojima je zajednički naziv električni pogon.

Priličan broj kvadratnih metara prostora pripao je raznim “tjunerima” s jeftinijim i skupljim vozilima gdje je vidljiv uloženi trud i pozamašna količina novaca ali se nije štedjelo niti na količini kiča koja bi i na raznim lokalnim “car meet-ovima” bila sigurno odlično prihvaćena.

Centralni dio sajma ipak su zauzeli novi modeli renomiranih proizvođača. Po veličini izložbenog prostora i broju prikazanih noviteta prednjačio je Hyundai, zatim su tu bili Ford, VW, Toyota i Kia, pa Chevrolet, GMC, Dodge… no i drugi, nama manje poznati proizvođači prvenstveno orjentirani na USA tržište. Izloženo je bilo i podosta modela poznatih tvrtki ali koji nisu dostupni na europskom tržištu. Ono što možemo zaključiti je da stara izreka “bigger is better” još uvijek ima uporište kod najvećeg broja kupaca u Americi. SUV vozila čine primarni dio voznog parka pa nije ni čudno da je oko njih bila najveća gužva. Osim što se u Americi savršeno uklapaju u način života, uživo neki od njih izgledaju stvarno izvrsno.

Spomenimo i zanimljivu kolekciju starijih ali i novijih Porschea kao i Rimac Neveru, nekoliko Ferrarija, Benteya, RR…. a posebnu su nam pažnju ukrali američki “Truck” divovi. Isti na našim cestama, osim što su vrlo rijetki, izgledaju nezgrapno i glomazno no impozantnost i robustnost im se mora priznati.

Što se tiče motocikala, nije ih bilo osim ako pod motociklima ne smatramo dva primjerka koja su primarno zaokruživala vizualni identitet štandova: jedna prerada Harleya i prekrasna “Yamaha” koje se ni sam Rossi čiji broj nosi, ne bi posramio. :)

Prethodni članakNovi Moto Puls je na kioscima
Sljedeći članakOtvoren novi Ducati centar u Zagrebu!