Osvježeni Hyundai Bayon

Robusniji vanjski dizajn, poboljšani interijer i tehničke nadogradnje: Nakon nepune tri godine od svjetske premijere tada potpuno novog modela je ovaj najmanji član Hyundaijeve SUV obitelji dobio i svoje prvo ažuriranje

Hyundai je prije nepune tri godine, u ožujku 2021., svijetu predstavio potpuno novi crossover SUV, a sada je ovaj vrlo popularan ulazni model u svijet Hyundaijevih vozila ovoga tipa dobio i svoje prvo ažuriranje. Već prema prvim slikama je vidljivo da je Bayon za 2024. dobio odvažniji i robusniji dizajn. Opsežan popis inteligentne povezivosti i sigurnosnih značajki koje ga čine istaknutim u B-SUV segmentu također je poboljšan interijerom i tehničkim nadogradnjama.

Novi Bayon može se pohvaliti oštrim i prepoznatljivim dizajnom, u crossover SUV tipu karoserije dizajniranom posebno za Europu. Integrirana je prednja LED DRL (dnevna svjetla) traka za stvaranje Seamless Horizon svjetlosnog potpisa. Oblik i uzorak prednjeg odbojnika, kao i rešetka hladnjaka, poboljšani su kako bi stvorili odvažniji i robusniji izgled. Stražnji dio također ima redizajnirani branik, dok su dodani novodizajnirani kotači od 16 i 17 cola. Bayon je hvaljen zbog stilski cool dizajna koji ga izdiže iz gomile, postignut kroz neočekivane i privlačne proporcije i jake grafičke karakteristike. Sprijeda se novodizajnirana rešetka otvara na dnu, stvarajući čvrst stav. Sa strane, dinamično rame daje klinasti izgled. Straga, svjetla u obliku strijele naglašavaju dinamiku stupa, stvarajući široki stav svojim udaljenim položajem. Općenito, kutne linije, trokutasti oblici i vodoravne linije u karoseriji vozila i svjetlosnoj arhitekturi naglašavaju širinu i daju Bayonu snažan, moderan izgled. Dostupno je ukupno devet vanjskih boja, uključujući četiri nove boje: Lumen Grey Pearl siva, Meta Blue Pearl plava, Lucid Lime Metallic zeleno-žuta i Vibrant Blue Pearl plava. Opcijski dvobojni krov u Phantom crnoj boji također je dostupan s nekoliko vanjskih boja.

Iako to nije izričito naveo, Hyundai čini se ne mijenja ništa po pitanju pogona. Na vrhu ponude je 1,0-litreni T-GDi motor s 48V snage 100 (74 kW) ili 120 KS (88,3 kW). Ovaj je motor uparen sa 6-stupanjskim inteligentnim ručnim mjenjačem (6iMT) ili 7-stupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom (7DCT). Verzija 1,0-litrenog T-GDi od 100 KS dostupna je i bez 48V, a može se upariti sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem (6MT) ili 7DCT. 1,0-litreni T-GDi motor sa i bez 48V također dolazi s tri načina rada za optimiranje odziva motora i performansi upravljanja temeljem uvjeta vožnje. To su Eco, Normal i Sport. Vjerojatno će biti dostupan i najslabiji 1,2-litreni MPi motor s prirodnim usisom snage 84 KS (62 kW) uparen s 5MT ručnim mjenjačem.

U skladu s Hyundaijevim pristupom usmjerenim na kupca, novi Bayon nudi naprednu tehnologiju povezivanja. Njegov najsuvremeniji digitalni kokpit i vrhunske infotainment značajke učinjene su još boljim zahvaljujući uvođenju OTA (Over-the-Air) ažuriranja karata. Kupci sada imaju koristi od 4,2-inčnog LCD klastera i 10,25-inčnog audio-vizualnog navigacijskog zaslona (Audio Visual Navigation Screen ili AVN) kao standarda. Novi Bayon nastavlja nuditi značajke koje su već bile popularne u prethodnoj verziji, kao što je izborni 10,25-inčni konfigurabilni digitalni klaster s različitim grafikama, ovisno o načinu vožnje, Apple CarPlay i Android Auto, bežični punjač i najnovije ažuriranje za Bluelink ® telematiku. Dva USB-C priključka (po jedan sprijeda i straga) olakšavaju čak i istovremeno punjenje najnovijih tehnoloških uređaja. Prednji USB-A priključak također omogućuje prijenos podataka, omogućujući putnicima da povežu svoj telefon s infotainment sustavom vozila. Vrhunski zvučni sustav Bose upotpunjuje paket, obećavajući putnicima visokokvalitetno iskustvo slušanja zahvaljujući svojih osam zvučnika, uključujući subwoofer.

Cijeli članak pročitajte na Tportalu

Prethodni članakMotoGP – Portimao 2024
Sljedeći članakDucati Multistrada V4 Pikes Peak