![](https://www.motori.hr/wp-content/uploads/2019/11/Medley_004-600x429.jpg)
Između Piaggio novosti za nadolazeću sezonu izdvajamo novi Medley koji je obnovljen kako izvana tako i iznutra. Novi dizajn naglasak stavlja na sportski izgled s potpuno redizajniranim prednjim krajem na vrhu kojega se nalaze novi LCD instrumenti, ručke i LED svjetla. Po pitanju unutarnjih izmjena, po prvi puta na Medleyu debitira Piaggio i-get agregat zapremine 125 i 250 ccm s respektabilnih 11 odnosno 12 kW. Novi model opremljen je i Piaggio MIA sustavom konektiviranja s mobilnim uređajima.
Popularni Beverly, još uvijek perjanica branda, nudi se s motorima zapremine 300 i 350 ccm i u S izvedbi. Predstavljene su i nove boje koje će nadopuniti postojeću paletu a na Medleyu spomenuti MIA sustav konekcije preko bluetootha na Beverlyju dolazi u seriji.
![](https://www.motori.hr/wp-content/uploads/2019/11/Medley_007-600x429.jpg)
![](https://www.motori.hr/wp-content/uploads/2019/11/Medley_005.jpg)
Na nivou Piaggio grupe ovaj put je Aprilia stigla s ipak zanimljivijim modelima među kojima prednjači potpuno nova Aprilia RS660. Model je to o kojem se već pisao i nagađalo duže vrijeme a sad je konačno službeno predstavljena finalna verzija. Radi se o prvom motociklu baziranom na novoj platformi dvocilindričnog paralelnog agregata zapremine 660 ccm. U brojkama to zvuči ovako: 169 kg na 100 KS. Okvir i stražnja vilica su potpuno novi, elektronska oprema predstavlja vrh kojeg Aprilia trenutno nudi a identična je onoj u RSV4. Ride-by-Wire sustavom i dalje se upravlja APRC-om u pet različitih modova. Za sada nema službenih naznaka ali pretpostavljamo da ćemo uskoro vidjeti i Tuono opremljen novim 660 agregatom.
![](https://www.motori.hr/wp-content/uploads/2019/11/2-600x398.png)
![](https://www.motori.hr/wp-content/uploads/2019/11/1-600x429.png)
Za sezonu 2020 Aprilia obnavlja modele RSV4 1100 Factory i Tuono 1100 Factory od kojih RSV dobiva novi Ohlins Smart EC 2.0 ovjes upravljan putem centralne jedinice u realnom vremenu. Agregat ostaje četverocilindrični V snage 217 KS kontroliran APRCom.
S druge strane Touno 1100 Factory dobiva karbonske detalje poput prednjeg blatobrana, poklopca spremnika goriva i bočnih stranica. Tehničke karakteristike ostaju iste, elektronski reguliran Ohlins ovjes, APRC paket te V4 od 175 KS.