SBK – Magny Cours 2014

Predzadnja utrka sezone u Magny Coursu mogla bi odlučiti pobjednika ovogodišnjeg prvenstva. Teoretski je pet vozača u igri za naslov ali realno su Sykes i Guintoli favoriti i između njih dvojice bi trebalo tražiti pobjednika. Trenutno najbolje rezultate pokazuje Marco Melandri ali pitanje je odluke tima kako će se postaviti, pretpostavka je da bi Melandri trebao povući Guintlija kako bi zajedno nadoknadili Sykesovu prednost od trenutnih 29 bodova. Međutim niti Sykes nema namjeru olako prepustiti naslov, na kvalifikacijama je odvozio najbolje vrijeme i osvojio Pole position.

sbk-magny-cours-2014-gallery-qualifiche-6

Prva utrka vožena je na potpuno mokroj stazi a tada su mogući razni scenariji. Startao je najbolje Rea i odmah se odvojio, iza njega je Sykes zadržavao kolonu ali ubrzo ga prolazi Guintoli dok su ostali napadali. Najuporniji je bio Davies na Ducatiju koji se previše trudio ali nažalost i pao. Uskoro je Guintoli na domaćoj stazi ulovio ritam te skinuo Reu i poveo utrku. Elias pada na istom mjestu gdje i Davies. Sykes jedva drži treće mjesto ispred Giugliana i Baza, Melandri je sedmi. Na listu odustajanja upisuje se i Laverty, Sykes izlijeće sa staze i vraća se na četvrto mjesto. Uskoro Giugliano pada, na drugo mjesto se probija Melandri ispred Baza i Sykesa. Šest krugova prije kraja Melandri prolazi Guintolija a Rea gura Sykesa na peto mjesto. Dva kruga prije dolaze upute iz boxa i  Melandri propušta Guintolija koji uzima 25 bodova. Treći je Rea, četvrti Sykes kojeg zavoj prije kraja propušta timski kolega Baz. Sykesova prednost nakon prve utrke pala je na 19 bodova.

Results RACE 1

02-guintoli-620x396

 

Start druge utrke, opet kišne, prošao je bez problema a poveo je Giugliano ispred Ree, iza njih su dva Aprilijina vozača prošla Sykesa kojem ovi uvjeti izgleda nikako ne odgovaraju. Prvi odustaje Lowes zbog tehničkih problema, vodeći Giugliano pada nakon gubitka gripa prednje gume pa je Rea preuzeo vodstvo. U petom krugu Guintoli pojačava tempo i vozi najbrži krug i bilo je pitanja vremena kad će napasti prvo mjesto ali prije toga je morao proći na drugo mjesto ispred Melandrija što je napravio dva kruga kasnije. Pada i Barrier, zapravo, pao je krug ranije, nastavio i opet pao, no ovaj puta je za njega bio kraj utrke. Za to vrijeme se Haslam približio Sykesu, još uvijek nedovoljno za napad, slično kao i Guintoli Rei. Pod velikim pritiskom Rea dodaje malo više gasa, slijedi highside ali se nakon pada diže i nastavlja. Guintoliju su se potpuno otvorila vrata da još smanji razliku u ukupnom poretku iako ga je Melandri stigao u slijedećem krugu no prema viđenom u prvoj utrci, nije smjelo biti sumnje tko mora prvi proći ciljem.  Šteta za Reu jer je vozio odlično, ali i za Apriliju jer bi im više odgovaralo da su ga prošli s obzirom da ga Sykes ne bi sigurno stigao pa bi bodovna razlika bila još i veća. No zato je tu Haslam koji napada Sykesa u borbi za podij. U jednom trenutku je bio vrlo blizu no prvak se uspio odvojiti. Uskoro pada Laverty kao i u prvoj utrci a ovo mu je sigurno vikend za zaborav. Tri kruga do kraja iz boxa stižu ljutiti smajlići za Melandrija, Haslam je opet na repu Sykesu, s tim da ovaj put napada odlučnije iako se Kawasaki ne da. Tada ga ipak prelazi i to atraktivno s vanjske strane. U zadnjem krugu Melandri usprkos očekivanjima ne pušta Guintolija koji uzima “samo” 20 bodova. Treći je završio Haslam, četvrti Sykes. U svakom slučaju, u  Aprilijinom boxu će biti zanimljivo, valjda Melandri smajliće nije ozbiljno shvatio :) a pitanje je kako će to i u kojoj mjeri utjecati na njegov ugovor za slijedeću sezonu. Razlika između Sykesa i Guintolija sada iznosi 12 bodova tak oda će prvenstvo morati biti riješeno u zadnjoj utrci, odnsono utrkama koje se voze 2.11. u Losailu.

Results RACE 2

aprilia-magny-cours-2014-1

 

Pirelli je za Magny Cours pripremio ukupno 5.072 gume, od toga 2.130 za Superbike. Bile su spremne razne kombinacije u različitim smjesama što je u kvalifikacijama najbolje iskoristio Sykey osvojivši Pole ispred Giugliana i Ree no u samim utrkama zbog kiše su svi vozili na istim kišnim gumama.

untitled

 

 

 

 

 

Prethodni članakMetzeler Sportec Klassik
Sljedeći članakEnduro pustinjska avantura Desert Soul 1. dio