Svjetska prezentacija Yamahe XMAX 300 Tech MAX

Milano, talijanskia centralna točka mode i poslovnog svijeta nije slučajno odabrana za svjetsku prezentaciju nove Yamahe XMAX 300 Tech Max. Ambijent je to u kojem se XMAX 300 odlično snalazi prateći najnovije vizualne i tehničke promjene prezentirane na novom modelu dostupnom u dvije izvedbe: standardni XMAX 300 i prestižna Tech Max verzija.

Najveća promjena odnosi se na potpuno novi izgled, još oštriji i agresivniji, s novim svjetlosnim sklopovima sprijeda u obliku slova X, te straga i dalje u LED tehnologiji. Ergonomija je također poboljšana novim i udobnijim sjedalom koje uvelike olakšava cjelodnovne vožnje a oblikom sada omogućuje lakši pristup nižim osobama. Na prestižnoj Tech verziji dolazi u alkantari. Ispod sjedala nalazi se poveći prostor za odlaganje stvari i dvije kacije. Poput otvaranja poklopca spremnika goriva i paljenja, i sjedalo se otvara bez ključa.

S aspekta sigurnosti spomenimo nove indikatore promjene smjera zbog bolje vidljivosti u prometu dok s tehnološke pak strane novi XMAX 300 Tech Max donosi pregršt novotarija poput novog TFT zaslona, Bluetooth konekcije te Garmin navigacije.

Snaga agregata od 27 KS više je nego dovoljna za respektabilne performanse gradskog skutera od 300 ccm. Pri startu je vrlo živahan dok nakon toga linearno razvija snagu do maksimalne brzine. Pozicija u vožnji je relaksirajuća ali uz manje korekcije možete se namjestiti i za agresivniju vožnju. Visina sjedala jedan je od faktora koji dozvoljava bolji pregled prometa oko vas a time se i prilagođava stil vožnje. Uz “mokru” težinu od samo 183 kg što Tech Max čini osjetno lakšim od konkurencije, pri čemu je dosta nisko postavljeno težište, agilni Tech Max se vrlo brzo probija kroz gradski promet. Isto tako, na otvorenoj cesti pruža iznenađujuću čvrstoću i stabilnost neovisno radi li se o dužim ili kraćim zavojima s obzirom da ovjes sasvim korektno upija neravnine i skuter drži na zadanoj putanji. Uz to je potrebno spomenuti i kočnice kao jedan od jačih aduta Tech Maxa. Prednji disk promjera 265 mm uz ABS pruža začuđujuću snagu uz odlično doziranje premda je za ozbiljno kočenje potrebno odlučno i stisnuti polugu no čak i tada ABS kontrolira situaciju i ne uključuje se bez razloga.

Prvi primjerci vrlo brzo stižu u Hrvatsku kada ćete moći sami detaljno pregledati i isprobati najpopularniji Yamahin gradski skuter…

Prethodni članakMotoGP – Assen 2023
Sljedeći članakNovi Piaggio Beverly i Piaggio MP3 300 DEEP BLACK