WSBK – Phillip Island 2019

Zadnje službeno testiranje na stazi u Phillip Islandu samo nekoliko dana prije prve utrke pokazalo je da Bautista na novom Ducatiju V4R može odvoziti najbrži krug od 1.30.303. Slično je bilo i na slobodnim treninzima ali je ipak prvi Pole Position pripao Rei s vremenom od 1.29.413. Drugi je bio Haslam, treći Bautista a ispod .30 su odvozili još Sykes i Lowes.

Počelo je oštro, Rea, Haslam, Bautista i Lowes ušli su zajedno u prvi zavoj međutim vrlo brzo se Bautista počeo odvajati. Da se nije radilo o prednosti na samom početku pokazalo se vrlo brzo jer je Španjolac doslovno radio sekundu prednosti po krugu i bilo je prilično jasno da mu se nitko neće moći približiti.

Tako smo ostali uskraćeni za borbu  za prvo mjesto međutim usijedila je izuzetno zanimljiva za drugo, gdje su se izmjenjivali Haslam i Rea. Ako je suditi po viđenom, Rea će u novom timskom kolegi Haslamu imati dostojnog protivnika. Haslam je uglavnom i držao drugo mjesto do pada u desetom krugu. Proklizao mu je prednji kotač, uspio je podići motor i relativno brzo se vratiti ali do kraja utrke nije mogao bolje od 15. mjesta. Od tog trenutka Rea se počeo odvajati od Razgatlioglua i Lowesa. S nešto malo zaostatka pratio ih je i Sykes koji je i danas bio “prepoznatljiv” u smislu odlično odvoženih treninga čak i s novim motorom ali nikako nije uspijevao držati ritam kroz cijelu utrku. Nadamo se da će se i to pozitivno promijeniti u nastavku sezone.

Nakon Haslamovog pada i Reinog čvrstog držanja drugog mjesta, probudili su se Melandri i vdMark koji su do tada zajedno s Daviesom plivali negdje oko 8-9 mjesta. U samoj završnici probili su do trećeg i međusobni obračun Yamaha trajao je doslovno da zadnjeg metra kada je prvi ciljem prošao Melandri.

U Superpole utrci od deset krugova, Rea i Haslam su ponovno startali ispred Bautiste. Rea je to iskoristio dok su Haslama odmah prošli Bautista i Lowes. Lowes je nakon za kratko prošao i Bautistu ali je na ravnim dijelovima novi Ducati ipak bio brži. Isto se moglo reći i za borbu sa Reom no Irac je bio bolji na kočenjima te uspijevao obraniti vodstvo do šestog kruga kada ga je morao propustiti.

Nakon toga je Bautista uspijevao održavati minimalnu potrebnu prednost sve do predzadnjeg kruga kada je pojačao ritam i polako se odvojio te prošao s ciljem s nešto više od sekunde prednosti. Mjesto na podiju ostvario je i Haslam s pet sekundi zaostatka. Četvrto mjesto pripalo je Lowesu koji se jedva obranio od vdMarka, iza njih ostale su još dvije Yamahe, Melandri i Cortese, osmi je završio Rinaldi, deveti Laverty a deseto mjesto pripalo je Daviesu. Sykes na BMW-u nije uspio kvalificirati unutar prvih deset vozača.

Sličan poredak kao i na Superpole bio je i drugoj utrci. Bautista je ponovno slavio, ovaj put s preko 12 sekundi prednosti ispred aktualnog prvaka. Lowes i vdMark zamijenili su pozicije a najbolji plasman do sada zabilježio je i Davies koji je završio na sedmom mjestu. S obzirom da ima isti motor kao i Bautista, bez obzira na posljedice ozlijede, bio je ovo frustrirajući vikend i za njega.

Prva utrka sezone i prve dvije pobjede koje je upisao “rookie” Bautista te kreće u prvenstvo s osvojena 62 boda. Podsjetimo, pobjeda u utrci donijela mu je standardnih 25 + 25 bodova dok po novom načinu bodovanja i Superpole utrka nosi novih 12.

Priliku za uzvrat Rea će imati za tri tjedna u Tajlandu gdje ćemo vidjeti da li je novi Panigale V4R u rukama iskusnog Španjolca stvarno nedodirljiv ove sezone…

Prethodni članakWSBK test Australia 2019
Sljedeći članakMotoGP Qatar test